Як використовувати спільний доступ до Microsoft Lync

Кроки

Частина 1 з 3: Запустіть Lync

  • 1 Запустіть Microsoft Lync. На робочому столі натисніть "Пуск", потім "Всі програми." Знайдіть Microsoft Lync і виберіть його.
  • 2 Увійдіть під своїми обліковими даними. Увійдіть, використовуючи свої ім'я користувача та пароль. Коли відкриється головне вікно, ви побачите своє ім'я і ваш поточний статус.
  • 3 Встановіть ваш статус. Під вашим іменем знаходиться меню з вашим поточним статусом. Натисніть на нього і встановіть ваш статус.
    • Бажано встановлювати статус "Зайнятий" або "Не турбувати", коли ви на нараді або коли ви показуєте комусь свій екран, щоб вас в цей час не турбували.
  • Частина 2 з 3: Підключіться з використанням служби обміну повідомленнями

  • 1 Виберіть контакт, з яким хочете спілкуватися. У вашому списку контактів виберіть людину, з якою ви хочете поспілкуватися.
    • Якщо він/вона ще не в списку контактів, ви можете знайти його за допомогою поля пошуку. Щоб почати розмову, двічі клацніть на імені. З'явиться вікно чату.
  • 2 Додайте контакти. Якщо у вас нарада з декількома людьми або ви робите презентацію для великої аудиторії, просто додайте їх одного за іншим у вікно чату.
    • Тепер ви знаходитесь в режимі віртуальної конференції.
  • 3 Почніть набирати текст. В нижній частині вікна чату є текстове поле. Використовуйте це поле для вводу своїх повідомлень. Натискайте клавішу "Enter" для відправки повідомлень.
    • Всі учасники конференції бачать повідомлення від усіх її учасників.
  • Частина 3 з 3: Спільний доступ з учасниками конференції

  • 1 Покажіть свій екран. У меню вікна чату натисніть "Спільний доступ" і виберіть потрібну опцію. Всім учасникам конференції буде надіслано запрошення.
    • Кожен з них повинен буде прийняти це запрошення, щоб бачити, що ви показуєте їм.
  • 2 Покажіть свій робочий стіл. Якщо ви виберете Робочий стіл, то буде показуватися весь ваш робочий стіл. всі учасники конференції побачать, що ви бачите і робите на Робочому столі.
    • Будьте обережні при виборі цього пункту, так як ви можете випадково поділитися конфіденційною інформацією. Перед тим, як це зробити, закрийте всі зайві програми і документи.
  • 3 Використовуйте спільний доступ до програми. Якщо ви вибираєте "Програму", вам буде запропоновано вибрати програму зі списку запущених програм. Зазвичай це може бути презентація PowerPoint або файл документа.
    • Виберіть потрібну програму.
    • Ви можете вибрати більше однієї програми.
    • Якщо ви вибираєте презентацію PowerPoint, вам потрібно буде вказати файл, яким ви бажаєте поділитися. Як тільки файл буде завантажений, він з'явиться на правій панелі вікна чату. Переміщення слайдів за допомогою іконок зі стрілками в нижній частині. Щоб допомогти вам з презентацією, в нижній лівій частині є кілька різних інструментів.
  • 4 Покажіть дошку. Якщо ви обираєте пункт "Нова дошка," на правій панелі з'явиться чиста дошка. Ви можете використовувати її для малювання під час презентації, так само, як ви використали б звичайну дошку для малювання.
    • Щоб допомогти вам з презентацією, в нижній лівій частині вікна є різні інструменти.
  • 5 Вийдіть з режиму показу. Якщо ви закінчили з презентацією або ви просто хочете припинити показувати свій екран, натисніть на кнопку "закрити спільний доступ", яка розташована в правій верхній частині вікна чату.
    • Права панель стане порожньою, і інший учасник конференції зможе відкрити спільний доступ.
  • 6 Вийдіть з програми. Після закінчення наради закрийте вікно чату, щоб закрити з'єднання з конференцією.


  • Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?