Як управляти готелем
Кроки
Метод 1 з 9: ПОКУПКА ГОТЕЛЮ
1 Готуйтеся заплатити як мінімум 20 % від суми, хоча це залежить від вашого кредитного рейтингу і знайомих в секторі комерційних банків. Можливо, вам доведеться внести більше у випадку рецесії, яка у нас відбувається, оскільки банки не кредитують, і у вас не буде шансу, якщо ви не збираєтеся перевести більш 20 %. 2 Знайдіть собі дійсно хорошого комерційного агента по нерухомості, у якого є на прикметі надійний брокер з контактами! 3 Виберіть не менше 2-х готелів, потім проведіть у них своє власне дослідження, перегляньте добову ставку і попит у відповідній місцевості. Перевірте можливість провести ніч зі своїми дітьми і дружиною в готелі або без них. Вивчіть репутацію даних готелів в інтернеті, тому як це буде побічно впливати на вас, довідайтеся про наявність якого-небудь простору з метою збільшення прибутків на цьому ринку. Якщо такі не є, значить, покупка не дуже вигідна. 4 Ставитеся скептично до затвердженої фінансової звітності. Завжди звертайте увагу на податкові документи, вони не брешуть... Ви завжди можете знизити рівень вашого доходу, але ніхто не буде роздувати свої податки, тому що їх в кінцевому рахунку доведеться платити більше! Метод 2 з 9: ПЛАНУВАННЯ
1 Не забувайте планувати. 2 Продумайте ваш штат співробітників, місце розташування, бюджет і інші невеликі ідеї. Метод 3 з 9: ВИЗНАЧЕННЯ місця РОЗТАШУВАННЯ
1 місце Розташування готелю дуже важливо. Якщо ви не підберете його правильно, то отримання прибутку буде під питанням. Спробуйте розташувати готель навколо пам'ятника або в жвавому районі. Метод 4 з 9: НАЙМАННЯ РОБІТНИКІВ
1 Тепер мова піде про розділі, пов'язаному з наймом кращих працівників та звільненням всіх інших. 2 Проводьте інтерв'ю з тими людьми, які виявляють бажання працювати на вас. 3 Наймайте добрих і ввічливих шукачів, які можуть підкорятися і просто працювати. 4 Ви маєте право взяти на роботу багато іншого персоналу (шеф-кухар, секретар, консьєрж). Метод 5 з 9: КЛІЄНТИ
1 Звертайтеся до клієнтів з повагою і лояльністю, щоб вони могли розповісти людям про вашому сервісі, адже в кінцевому підсумку ви отримаєте трохи більше доходу. Метод 6 з 9: НОМЕРИ
1 Переконайтеся, що ваш будинок має достатньою площею для розміщення, щонайменше, 22-х номерів. Метод 7 з 9: РЕМОНТ
1 Встановіть графік реконструкції. У готелях повинні перекладатися килими і перефарбовуватися поверхні частіше, ніж це робиться в будинках. Збереження приємної обстановки в номерах призведе до більш високих розцінок у вашому готелі. Метод 8 з 9: ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
1 Обов'язково майте в своєму штаті співробітника, здатного справлятися з проблемами водопроводу та опалювальним устаткуванням. Метод 9 з 9: ПРАВОВІ ПИТАННЯ
1 Вивчіть документи, що стосуються оподаткування, шумових норм, правил пожежної безпеки і т.д. Поради
- Ви не отримаєте багато грошей на експлуатації готелю. Таким чином, те, що ви зробите, - це реинвестируете гроші назад в готель і намагаєтеся збільшити доходи з метою подальшого продажу готелю за велику суму. Отже, можна стверджувати, що після підйому бізнесу і перепродажу його за суму в 4 рази більше колишньої, ви все одно заробляєте гроші.
- Придумайте нове виділяється меню, щоб привернути групи людей, наприклад: комплексний обід для пар або сімейне меню з цікавим вибором страв для дітей.
- Хороша ідея для отримання додаткового прибутку полягає в показі вистави артистів у вашому готелі зі сплатою суми, наприклад, в 2 000 рублів.
- Чому б не розрекламувати ваш готель, навіть якщо ви втратите трохи грошей, але в результаті повернете їх назад.
- Додайте послуги пральні за додаткові 350 рублів (або менше).
Попередження
- Не наймайте працівників, якщо ваші інстинкти говорять вам не робити цього: ви можете не довіряти їм і в кінцевому підсумку станете відчувати тиск, коли захочете звільнити.
- Постарайтеся найняти охоронців: ви не можете собі уявити, що витворяють деякі люди по всьому світу.
- Не купуйте готель, який продається з великою 4-кратної накруткою. Тільки якщо це не ідеальне розташування, і ви знаєте, що проект принесе прибуток.
Рекомендуємо для перегляду