Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як спланувати резюме

Рекламний блок

Кроки

Частина 1 з 3: Визначення типу макета

  • 1 Використовуйте хронологічний план, щоб виділити прогрес. Використання хронологічного макета може бути корисно, щоб виділити кар'єрний ріст та розвиток.[1]
    • Перелічіть дані свого резюме в зворотному хронологічному порядку, починаючи з останнього місця роботи.
    • Цей план підкреслює ваш досвід більше, ніж будь-який інший.
    • Може виявитися корисним показати свої успіхи і просування на кількох позиціях, які ви, можливо, займали.
  • 2 Спробуйте макет на основі навичок. Спробуйте макет на основі навичок для дуже специфічної позиції, яка вимагає певних технічних навичок.[2]
    • Цей тип макета зосереджений не стільки на вашому досвіді, скільки на ваших індивідуальних навичках.
    • Будьте обережні, перш ніж ви вирішите використовувати цей макет, так як він може подовжити ваше резюме, і багато роботодавців не знайомі з ним.
  • 3 Подумайте про використання електронного/сканованого макета резюме. Використовуйте макет резюме, заснований на певних ключових словах, щоб підняти ваші шанси бути обраним за допомогою скануючої машини.[3]
    • Багато компаній в даний час сканують електронні резюме по ключових словах, що дозволяє їм знайти певні іменники замість дієслів дії.
    • Ці ключові слова, як правило, сходять до опису посади, яку оголошує компанія.
    • Існує багато рекрутингових фірм, які можна використовувати, щоб створити цей тип резюме.
  • 4 Скористайтесь міжнародним шаблоном. У випадку якщо ви шукаєте роботу, яка знаходиться за межами вашої країни, виберіть макет, який підходить країні, промисловості та праці, на яку ви претендуєте.[4]
    • Є країни, які специфічно відносяться до рукописним супровідними листами, форматування, фотографій і багато чого іншого.
    • Ви повинні перевірити ці моменти при прийнятті рішення про макеті.

  • Частина 2 з 3: Побудова резюме

  • 1 Визначте пріоритетну інформацію, щоб спрямовувати погляд рекрутера. Вирішіть, яку інформацію ви хочете включити ближче до верхньої частини сторінки, так як це буде визначати, куди в першу чергу впаде погляд рекрутера.[5]
    • Ніхто не любить читати безладну інформацію, де кожен шматок просто заповнює колонки у випадковому порядку.
    • Ваше резюме повинне бути розбірливими та організовано таким чином, щоб рекрутеру було нескладно визначити розташування інформації, яку він шукає в документі.
    • Чим ближче ваша важлива інформація на початок сторінки, тим краще ви зможете привернути увагу читача до нього.
    • Інформація, розташована в самому низу сторінки, може бути прочитана, так як рекрутери мають обмежену кількість часу на кожне резюме.
    • Виберіть розділ, який ви вважаєте найсильнішим, і використовуйте макет, який максимізує ефект від вашого резюме.
  • 2 Стисло опишіть деталі, щоб заощадити місце і впорядкувати свою сторінку. Пробіжіть очима своє резюме і видаліть сторонню інформацію, яка може захаращувати вашу сторінку.
    • Не повинно здаватися, що весь вільний простір зайнято словами, тому що це зробить ваше резюме нерозбірливим і прожене інтерес роботодавця.
    • Повідомте деталі тільки про поточному та попередніх роботодавців, щоб переконатися, що ви не просто заповнюєте вільний простір.
    • На початку кар'єри деталі повинні бути стиснуті в короткі описи, які візуально не відволікають.
    • Ви можете спробувати стиснути їх, просто даючи дату і назву компанії, посаду і види діяльності.
  • 3 Зробіть своє резюме коротким, щоб максимізувати візуальне вплив. Дуже важливо точно піднести зміст, щоб ваше резюме не виглядало як довге есе.
    • Якщо ви вказуєте тільки суттєві деталі, менеджера по найму буде простіше визначити ключові моменти, які стосуються ваших навичок.
    • Буде корисним структурувати своє резюме і створити відчуття візуального балансу.
    • В ідеалі, резюме повинне займати лише 2 сторінки.
  • 4 Використовуйте правильні шрифти, відступи і маркери, щоб максимізувати простір. Використання різних методів економії місця може допомогти вам в значній мірі стиснути довжину вашого резюме.
    • Вкажіть свої контактні дані у однієї рядку замість того, щоб розмістити їх на окремих рядках.
    • Якщо ви представили зміст з подвійним інтервалом, перейдіть до поодиноких інтервалам.
    • Уявити деталі як список, використовуючи короткі пропозиції.
    • Дотримуйтеся маленького шрифту, тобто 10 розмір замість 12, щоб ненавмисно не подовжити своє резюме.
    • Ви можете також зменшити бокове, верхнє і нижнє поля.
    • Видаліть непотрібні прогалини між секціями.
  • 5 Розділіть своє резюме на розділи, щоб окреслити інформацію. Поділ резюме на різні секції допоможе вам представити фрагменти інформації незалежно один від одного, і зробити текст візуально привабливим.[6]
    • Використовуйте лінії, точки або невеликі прогалини, щоб розбити розділи вашого резюме, і переконайтеся, що вони візуально розглядаються як окремі частини.
    • Поділ тексту на секції так, щоб все мало своє місце, - це зробить ваше резюме простіше у використанні для роботодавця.
    • Використовуйте розділи, щоб виділити свою освіту, досвід роботи, досягнення і багато іншого.
  • 6 Використати звичайний стиль шрифту для відображення професіоналізму. Виберіть звичайний стиль шрифту, який професійно прийнятний, наприклад,Times New Roman або Arial.
    • Не намагайтеся проявити творчий підхід до шрифту; використання химерного шрифту не рекомендується і може виглядати по-дитячому.
    • Виберіть те, що легко читається і створює професійний вигляд вашого резюме.
    • Стандартний розмір шрифту повинен бути 11 або 12.
    • Використання жирного шрифту має бути обмежена виділенням ключових областей вашого резюме.
    • Постарайтеся обмежувати себе тільки одним розміром шрифту.
  • 7 Уникайте великих прогалин в резюме. Велика кількість білого порожнього простору в резюме може відштовхнути роботодавця, змушуючи його думати, що у вас недостатньо навичок або досвіду роботи, щоб заповнити своє резюме.
    • Хоча ви повинні намагатися вмістити своє резюме в двох сторінках, переконайтеся, що воно заповнює кожну сторінку повністю.
  • 8 Спробуйте включити матриці навичок. Матриця навичок являє собою таблицю, яка надає можливість розповісти про себе більше в обмеженому просторі.
    • З допомогою коротких фраз, таблиці та маркерів ви можете оптимально використовувати простір резюме.
  • 9 Збережіть своє резюме в форматі PDF для максимальної доступності. PDF є кращим форматом для резюме в даний час, тому подавайте своє резюме роботодавцю у форматі PDF.
    • Наочність файлів у форматі PDF набагато краще порівняно з файлом у Word.
    • Ніхто не може змінити вміст вашого резюме у форматі PDF.
    • Роздруковане резюме у форматі PDF виглядає більш зрозумілим.
  • Частина 3 з 3: Розуміння, що необхідно вказати

  • 1 Дослідіть посаду для резюме, орієнтованого на неї. Переглядаючи роботу, дізнайтеся трохи про те, що вона тягне за собою, щоб адаптувати своє резюме на посаду.
    • Зателефонуйте рекрутеру і дізнайтеся деякі подробиці про посади.
    • Після того як ви накидали навички та здібності, яких вимагає праця, напишіть своє резюме, пам'ятаючи про них.
    • Ви можете записати всі навички, якими ви володієте, а потім зупинитися на тих, які на ваш погляд роботодавець спеціально шукає серед якостей кандидата.
    • Це може включати вашу кваліфікацію, стаж роботи, навички і т. д.
    • Ваші знання про компанії і її нещодавні події покажуть роботодавцю, наскільки старанно ви хочете отримати роботу.
    • Індивідуально розроблене резюме показує, що у вас є професійний підхід, замість того, що ви бездумно кидаєтеся на цю можливість.
  • 2 Увімкніть свої особисті дані. Це деталі, які ідентифікують вас, і, як правило, розташовуються в самому верху вашого резюме.
    • Цей розділ включає повне ім'я, адресу, електронну пошту, мобільний телефон та номер запису в LinkedIn.
    • В залежності від типу роботи або галузі, в яку ви намагаєтесь потрапити, ви можете включити вашу фотографію, а також посилання на свій ??сайт чи блог.
  • 3 Перерахуйте свій досвід, досягнення та історію кар'єри. У цьому розділі показані ваші попередні або поточні посадові обов'язки, у тому числі поточні проекти та ключові завдання, над якими ви працювали.
    • Можна також перерахувати свою волонтерську роботу і ваші непрофесійні досягнення.
    • Резюме не повинне бути величезним докладним переліком інформації, але має бути коротким описом фактів, таких як дати початку і завершення вашої роботи/проектів, ваша посада в компанії/організації, в якій ви працювали, і короткий опис того, що включали ваші посадові обов'язки.
  • 4 Підкресліть свої навички та області знань. У цьому розділі вкажіть ваші вміння та навички.
    • Ви можете також включити відповідні курси, які ви закінчили, наприклад, курс MS Excel.
    • Цей розділ може допомогти вам виділитися в плані ваших конкретних технічних навичок.
  • 5 Опишіть свою освіту. У цьому розділі слід зазначити навчальні заклади, які ви відвідували, роки навчання, вашу спеціалізацію, ступеня, спеціальні нагороди та позакласні заходи.
    • Завжди починайте з самого високого і самого останнього освіти і рухайтеся в зворотному порядку.
    • Обмежтеся зазначенням назви коледжу або університету і уникайте написання адреси та інших відомостей.
  • 6 Вкажіть, що рекомендації надаються за запитом. Можна включити розділ, присвячений персональних рекомендацій.
    • Швидше для економії місця, увімкніть рядок: "Рекомендації доступні за запитом".
  • 7 Встановіть сюжетну лінію, яка працює протягом всього вашого резюме, щоб поставити його структуру. Ваше резюме повинне слідувати логічній структурі і має показувати вашу професійну історію як історію.
    • Точки історії повинні з'єднуватися, і якщо в ній є розрив, ви повинні згадати, що ви робили протягом цього періоду часу.
    • Якщо ваша презентація інформації і її зовнішній вигляд не відповідає, то ви втратите свої шанси привернути увагу рекрутера.

  • Джерела і посилання

  • ^ http://www.clacareer.umn.edu/resumes/layout.html
  • ^ http://www.clacareer.umn.edu/resumes/layout.html
  • ^ http://www.clacareer.umn.edu/resumes/layout.html
  • ^ http://www.clacareer.umn.edu/resumes/layout.html
  • ^ http://career-advice.monster.co.uk/cvs-applications/cv-advice/what-makes-a-good-cv-design-and-layout/article.aspx
  • ^ http://career-advice.monster.co.uk/cvs-applications/cv-advice/what-makes-a-good-cv-design-and-layout/article.aspx
  • Рекламний блок


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?