Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як поліпшити управління змінами

Рекламний блок

Кроки

  • Improve Your Change Management Skills Step 1.jpg 1 В першу чергу потрібно зосередитися на особистих лідерських якостях. У процесі переходу сильні лідерські якості важливіше, ніж суворе дотримання бізнес процедур. Люди вірять лідеру і йдуть за ним, що полегшує задачу переходу до нового. Щоб довести своє лідерство, в ході змін слід:
    • Бути прикладом. Очолюючи бізнес, ви показуєте напрямок ділових віянь і потреб, встановлюючи норми і стандарти, які будуть копіювати ваші службовці. Тому зміна інших потрібно почати з себе, стверджуючи слова особистим прикладом.
    • Відмініть привілеї. Наявність пільг і особливого ставлення передбачає поділ в ієрархічній системі. Відмова від привілеїв підтверджує ваше бажання встановити нові правила, обов'язкові для всіх.
    • Походіть в колективі, спілкуючись з персоналом. Сучасні погляди на бізнес припускають безпосередню участь лідера у вирішенні проблем, що вимагає особистого контакту, щоб отримувати інформацію з перших рук.
    • Будьте щирі! Щоб очолити рух за зміни, знадобиться чесність у взаємодії з людьми. Це не означає, що ви повинні бути відкритою книгою для кожного, але лідерство не вимагає приховування всіх своїх емоції. Просто дозвольте людям знати ваше ставлення до питань, щоб встановити довіру і зв'язок.
    • Пристрасть. Сильний лідер повинен бути пристрасною натурою, чиє прагнення добитися мети підтримується запалом прагнення. Відсутність пристрасті швидко призведе до розчарування і втрати бажання продовжувати зміни. Для лідерства потрібно багато енергії, і ви повинні щиро бажати того, що мають намір здійснити.
  • Improve Your Change Management Skills Step 2.jpg 2 Цільові пояснення. Розповідаючи кожному підрозділу про необхідність змін, враховуйте особливості аудиторії. Рада директорів більше цікавлять довготривалі наслідки від нововведень, а простим співробітникам важливіше знати про особисті вигоди.
  • Improve Your Change Management Skills Step 3.jpg 3 Ефективне спілкування. Необхідна комунікація з усіма залученими до зміни співробітниками. Потрібно наповнити їх розумінням того, що відбувається. Щоб підвищити ефективність спілкування, часто корисніше формальний підхід. Пам'ятайте, що хороша інформованість запобіжить зниження продуктивності праці і падіння бойового духу колективу.
  • Improve Your Change Management Skills Step 4.jpg 4 Будьте готові до опору. Навіть самі зрозумілі зміни зіткнуться з деяким опором, викликаним різною швидкістю індивідуального пристосування до нового. Щоб уникнути розчарування, пам'ятайте про 6 психологічних стадіях змін:
  • Передчуття. Це стадія очікування, в якій люди не знають, на що розраховувати, і чекають, щоб майбутнє розставило все по своїх місцях.
  • Конфронтація. На цьому етапі з'являється усвідомлення того, що зміни неминучі або вже почалися.
  • Реалізація. Людина входить в третю стадію, коли зміна вже відбулася. На цьому етапі приходить розуміння, що минуле вже не повернути.
  • Депресія. Крім розуміння змін розумом, людина повинна прийняти їх емоційно, і деякий час він буде сумувати про минуле.
  • Прийняття. В ході даного етапу людина осягає зміна на різних рівнях, включаючи емоційний. На цьому етапі можуть бути окремі опори, людина намагається зберегти острівці старого світу, і такі резервації виникають повсюдно. Користь змін вже зрозуміла, але твердої переконаності в цьому ще немає.
  • Просвітлення. Зміна прийнято і люди насолоджуються його перевагами, дивуючись, як раніше можна було жити по-старому.
  • Improve Your Change Management Skills Step 5.jpg 5 Прийміть невизначеність. Неможливо заздалегідь визначити, скільки часу буде потрібно на те або інша зміна. Кожна людина проходить через описані вище стадії з різною швидкістю, і один досягне шостого етапу за 3 місяці, а інший – за рік. Також, зміни не завжди відбуваються в суворій послідовності, можливі скачки і хитання. Наприклад, хтось перескочить з 4-го на 6-й рівень, а потім піде відкат на 2-й етап.
  • Рекламний блок


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?