Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як підкачати автомобільні колеса

Рекламний блок

Кроки

  • Fill Air in a Car's Tires Step 1.jpg 1 Купіть контрольний манометр, щоб стежити за тиском в колесах. Це можна зробити в будь-якому автомагазині. Як правило, стрілочні прилади набагато точніше манометрів-олівців.
  • Fill Air in a Car's Tires Step 2.jpg 2 Скористайтесь ножним або ручним насосом (за типом велосипедного) з наконечником під автомобільний ніпель або відвідайте найближчий шиномонтаж. Багато заправки пропонують своїм клієнтам безкоштовну підкачування коліс. Переконайтеся, що ваші шини не розігріті (тобто, пробіг після тривалої стоянки не перевищив 3 км). Поставте автомобіль боком до пункту підкачки. Зазвичай він розташовується на виїзді з території заправки. Якщо ви не бачите пункту підкачки, то дізнайтеся про це адміністратора.
  • Fill Air in a Car's Tires Step 3.jpg 3 Уточніть рекомендований тиск; воно зазначено на табличці в районі водійського дверного отвору або в настанові з експлуатації. Іноді для всіх коліс зазначено однаковий тиск, але частіше буває навпаки — у передніх і задніх шин воно різне. Перевірте тиск в кожному колесі.
  • Fill Air in a Car's Tires Step 4.jpg 4 Якщо виміряний тиск менше необхідного, то підкачайте колесо; якщо більше, то спустіть надлишок. Для цього нігтем або загостреним предметом натисніть на центральний стрижень ніпеля.
  • Fill Air in a Car's Tires Step 5.jpg 5 Накрутіть на ніпель ковпачок. Повторіть все вищеописане для інших коліс.
  • Поради

    • Значення рекомендованого тиску коліс повинні бути вказані на спеціальній табличці, розташованій у дверному прорізі водія. Якщо ви її не бачите, то пошукайте необхідну інформацію в керівництві по експлуатації автомобіля, зазвичай вона вказана в самому кінці.
    • Для тих, хто робить це в перший раз. Компресор, як правило, може працювати безперервно тільки протягом коротких проміжків часу (близько 3 хвилин). Тому для економії часу має сенс заздалегідь скрутити ковпачки з ніпелів і припаркуватися як можна ближче до пункту підкачки, розташувавши автомобіль боком.
    • Заздалегідь розберіться, як працює механізм підкачки. В більшості випадків слід надіти на ніпель наконечник шланга і подати повітря, натиснувши спеціальний важіль, розташований на рукоятці. Якщо відпустити важіль, то стрілка смикнеться і нерухомо завмре в положенні, відповідному поточному тиску в шині. Але не слід забувати, що при відпущеному важелі повітря з колеса поступово йде. Тому більшу частину часу важіль потрібно тримати натиснутим, відпускаючи його лише періодично, щоб стежити за тиском і не пропустити момент, коли слід припинити підкачку.
    • Перевіряйте тиск в колесах тільки тоді, коли вони не нагріті. Якщо ви вже проїхали більше трьох-чотирьох кілометрів, то манометр видасть більшу похибку.
    • Підраховано, що в нормальних умовах експлуатації колесо втрачає в середньому по півкілограма повітря в місяць, тому має сенс перевіряти тиск в шинах не рідше одного разу на місяць.

    Попередження

    • Тиск в шинах слід підтримувати виходячи з рекомендації виробника автомобіля. Перекачані шини мають тенденцію до нерівномірного зносу — в першу чергу протектор стирається по центру шини, що може призвести до погіршення керованості і втрати комфорту при їзді. Недокачані шини занадто м'які, що призводить до підвищеного нагріву і збільшує вірогідність їх пошкодження. Крім того, на машині з високим центром ваги (позашляховику, мікроавтобусі і т. д.) недостатній тиск в шинах може привести до перевороту автомобіля. До того ж, недокачані шини набагато швидше зношуються і збільшують втрати кінетичної енергії (помітно збільшуючи витрату палива). Зверніть увагу, що на боковині будь покришки вибито максимально допустимий тиск даної шини, і це значення завжди перевищує рекомендоване виробником автомобіля. Ніколи не допускайте їзди на недокачаних колесах.
    • Для підкачування велосипедних шин уникайте високопродуктивних автомобільних компресорів, встановлених на заправках і шиномонтажах. Потужність цих апаратів така, що якщо випадково перевищити тиск, то можна легко розірвати шину.
    • У зв'язку з поганим обслуговуванням компресорів на деяких заправках, показання манометрів на таких насосах можуть бути неточними. Тому рекомендується завжди перевіряти тиск в шинах власним перевірочним манометром.
    • У зв'язку з обмеженістю часу роботи компресора має сенс злегка перекачати всі шини (за штатним манометру). Потім, відігнавши машину в зручне місце і озброївшись перевірочним манометром, можна ще раз перевірити тиск у кожній шині і при необхідності спустити зайве повітря.
    • На деяких заправках штатні манометри можуть мати металеву шкалу з ризиками, важко помітними в темряві. Тому для надійності корисно мати під рукою власний контрольний манометр.

    Що вам знадобиться

    • Контрольний манометр (стрілочні моделі найточніші).
    • Компресор/насос.
    Рекламний блок


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?