Як захистити себе від помилкових звинувачень на роботі

Кроки

Метод 1 з 2: проявіть позитивне ставлення

  • Protect Yourself from Blame at Work Step 1.jpg 1 Коли ви вперше починаєте працювати, переконайтеся, що ви позитивно налаштовані як внутрішньо, так і зовні. Найголовніше: будьте доброзичливі, але не надмірно доброзичливі. Якщо ви негативно налаштовані і ведете себе замкнуто або похмуро, люди, можливо, вже не злюбили вас.
  • Protect Yourself from Blame at Work Step 2.jpg 2 Робіть свою роботу швидко і повністю завершуйте її. Робіть все, на що здатні, але не потрібно бути перфекціоністкою. Іноді, не завжди, 80% зусиль достатньо. Ви ж не хочете перевтомитися.
  • Protect Yourself from Blame at Work Step 3.jpg 3 Будьте веселою. Якщо можете, приходьте раніше і почніть робити свою роботу. Покажіть, що вам можна довіряти і що ви хороший працівник.
  • Protect Yourself from Blame at Work Step 4.jpg 4 Пам'ятайте золоте правило. «Поводьтеся з людьми так, як хочете, щоб вони поводилися з вами». Використовуйте це зі всіма. З усіма звертайтеся однаково, але переконайтеся, що з тими, хто рангом вище вас, ви звертаєтеся з повагою і позитивним ставленням. Якщо є ті, кого ви недолюблюєте – особливо ті, хто завжди шукає виправдань, щоб завдати вам неприємностей – звертайтеся з ними нейтрально і без будь-якої неприязні. У цьому випадку, якщо вони й справді звинуватять вас у тому, чого ви не робили, ваші товариші по роботі, напевно заступятся за вас, тому що вони будуть впевнені, що ви ніколи не зробили б того, у чому вас звинувачують.
  • Protect Yourself from Blame at Work Step 5.jpg 5 Виручайте товаришів, якщо у вас є час. Будьте обачні. Просто тому, що одному з працівників потрібна допомога, не означає, що вам потрібно ВСЕ кинути і ризикувати не закінчити свою роботу. Завершите спочатку свою роботу, але намагайтеся бути чуйною до інших. Можливо ж і по трохи допомагати?
  • Protect Yourself from Blame at Work Step 6.jpg 6 Покажіть всім, що ви хороший чоловік, що ви не обманщиця або злодійка. Не будьте надмірно доброзичливою, надмірно корисною, або показушницей! Наприклад: Якщо ваша зміна починається (скажімо) у сім, а ви прийшли до п'яти...це зовсім не відмінна ідея. Можливо, за півгодини або за годину до зміни – було б краще.
  • Protect Yourself from Blame at Work Step 7.jpg 7 Робите помилки? Щиро вибачайтеся за них. Скажіть вашому шефу, що ви жалкуєте, і що це більше не повториться, і покажіть, що вам дійсно шкода. Дійсно!
  • Protect Yourself from Blame at Work Step 8.jpg 8 Проявляючи позитивне ставлення і виконуючи перераховані вище кроки, ви, швидше за все, завоюєте прихильність своїх співробітників. Якщо вас реально звинувачують за що-то, найбільш імовірно, люди будуть розуміти, що ви б ніколи такого не зробили. У вас буде захист.
  • Protect Yourself from Blame at Work Step 9.jpg 9 Завжди зберігайте паперові копії . Зазвичай це означає e-mail-и, але це можуть бути факси, діаграми, або навіть особисті записки. Якщо ваш шеф дає вам доручення, попросіть надіслати вам його e-mail. Вам не потрібно говорити, що ви робите це, щоб мати в якості доказу. Особисто я, кажу, що мені потрібно мати місце, куди я можу заглядати, щоб все завжди було під рукою і не турбувати шефа по одному питанню весь час.
  • Метод 2 з 2: коли вас звинувачують у чомусь, чого ви не робили

  • Protect Yourself from Blame at Work Step 10.jpg 1 Не панікуйте. Не нервуйте. Послухайте, що вам пред'являє ваш товариш по службі або шеф, і зберіть всі деталі в розумі. Таким чином ви зможете все проаналізувати пізніше і спробувати зібрати докази, щоб захистити себе.
  • Protect Yourself from Blame at Work Step 11.jpg 2 Не показуйте, що ви убивчо засмучені. Зберіться, виявите холоднокровність. Ведіть себе спокійно.
  • Protect Yourself from Blame at Work Step 12.jpg 3 Ввічливо, але твердо скажіть, що ви цього не робили. Якщо бачите, що вони вам не вірять, мовчки прийміть це.
  • Protect Yourself from Blame at Work Step 13.jpg 4 Ваш шеф може бути розсерджений. Зачекайте день (або два, щоб напевно), щоб він або вона заспокоїлися, потім заплануйте розмову з шефом. Надайте шефові докази і постарайтеся переконати його(її), що ви цього не робили. Ваше позитивне ставлення, яке ви виявили раннє може допомогти, але ні слова про це.
  • Protect Yourself from Blame at Work Step 14.jpg 5 Якщо у вас є свідок, це може допомогти, але будьте обережні. Ви ж не хочете залучати купу народу у все це.
  • Поради

    • Позитивне ставлення допомагає!
    • Надайте вищим за рангом працівникам належну повагу. Таким чином, ви можете завоювати прихильність і, ймовірно, вони теж будуть вас поважати.

    Попередження

    • Зайве дружелюбність або допомога можуть відштовхнути людей. Вони можуть порахувати вас фальшивою або показушницей, яка намагається привернути увагу шефа.


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?