Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як зберегти лояльність клієнтів

Рекламний блок

Кроки

  • Keep Customers Loyal Step 1.jpg 1 Навчіть співробітників надавати клієнтам тільки найкраще обслуговування і пропонувати тільки найкращу продукцію. Продукція та сервіс мають бути якісними, щоб клієнти до вас знову повернулися.
  • Keep Customers Loyal Step 2.jpg 2 Регулярно стимулюйте зацікавленість клієнта вашим бізнесом. Це може включати програми лояльності, наприклад, картки з відмітками або картки знижок (скажімо, 20% знижка на кожну п'яту покупку). Ви можете також запропонувати безкоштовні (або зі знижкою) оновлення лояльним клієнтам.
  • Keep Customers Loyal Step 3.jpg 3 Дайте вашим клієнтам привід повернутися. Повідомляйте постійним клієнтам про майбутні знижки. Якщо клієнт щось купує, дайте йому купон на знижку на наступну покупку. Створіть систему рекомендацій, клієнт отримує знижку, якщо рекомендує вас кому-небудь. Цей тип програм лояльності досить поширений серед компаній, що надають різні послуги.
  • Keep Customers Loyal Step 4.jpg 4 Надайте клієнтові знижку, якщо він купує кілька продуктів одночасно. Наприклад, ви можете надати клієнту 20% знижку на масаж, якщо він заплатить авансом за 5 процедур. Таким чином, він обов'язково до вас повернеться, а кожен раз, коли він увійде у ваше приміщення, у вас буде шанс зробити ще одну продаж. Клієнт в результаті може купити роздрібну продукцію, придбати дорожчий масаж або додаткові спа-процедури.
  • Keep Customers Loyal Step 5.jpg 5 Дайте клієнту можливість спробувати вашу іншу продукцію, надавши йому зразки. Це особливо добре працює в ресторанах.
  • Keep Customers Loyal Step 6.jpg 6 Зробіть електронну розсилку. Надайте знижки тим клієнтам, які підписуються на розсилку, пропонуючи їм ексклюзивні купони під час електронної розсилки.
  • Keep Customers Loyal Step 7.jpg 7 Сфотографуйте себе в думках клієнта. Ви можете домогтися цього, розсилаючи святкові листівки, новини та іншу інформацію по електронній пошті і навіть роблячи особисті телефонні дзвінки. Це буде стимулювати повторні операції і допоможе вашим клієнтам сприймати вас позитивно.
  • 8 Отримаєте відгук клієнтів. Це допоможе вам відточити свої методи продажів і маркетингові тактики, а в обмін на їх участь ви можете запропонувати безкоштовний подарунок або знижку на майбутню покупку.

    Keep Customers Loyal Step 8.jpg
  • Додаткові статті

    Рекламний блок


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?