Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як розвинути техніку роботи з клієнтами

Рекламний блок

Кроки

  • Develop Customer Service Techniques Step 1.jpg 1 Ви повинні знати свою продукцію.
    • Ви повинні добре розбиратися в продукції, яку ви продаєте або послуги, що надаєте. Це потрібно для того, щоб ви могли допомогти клієнтам допомогти рішення їх проблеми. Ви завжди повинні знати відповіді на їхні запитання і вміти викладати все до найдрібніших подробиць.
  • Develop Customer Service Techniques Step 2.jpg 2 Використовуйте правильну мову.
    • Ніколи не кажіть клієнту, що чогось не знаєте або не можете зробити. Ніколи не давайте негативних відповідей, інакше клієнт втратить віру у вашу можливість допомогти. Завжди говорите, що ви знайдете інформацію або рішення проблеми.
  • Develop Customer Service Techniques Step 3.jpg 3 Ви повинні вміти спілкуватися з клієнтами.
    • У вас повинні бути хороші відносини з усіма клієнтами. Для цього ви повинні бути товариським, проявляти інтерес до них і їх індивідуальним потребам. Називайте всіх клієнтів по імені і завжди повідомляйте їм своє ім'я.
  • Develop Customer Service Techniques Step 4.jpg 4 Делегуйте, якщо необхідно.
    • Буває таке, що у клієнта з'являється проблема, яку ви не можете вирішити. В такому разі вам потрібно передати роботу з клієнтом іншому співробітникові, який зможе краще допомогти йому. Обов'язково надсилайте клієнтів до більш досвідченим співробітникам, якщо не можете впоратися з їх проблемою.
  • Develop Customer Service Techniques Step 5.jpg 5 Слухайте клієнта.
    • Незадоволений клієнт буде пояснювати і розповідати вам, що йому не подобається і чому товар не відповідає його очікуванням. Не перебивайте його, не сперечайтеся з ним. Послухайте уважно і переконайтеся, що ви розумієте суть проблеми.
  • Develop Customer Service Techniques Step 6.jpg 6 Визнавайте свої помилки.
  • 7 Завжди потрібно вміти визнавати свою провину - це невід'ємна частина гарного обслуговування клієнтів. Жодна компанія, жоден співробітник не ідеальний. Ніколи не сперечайтеся, не давайте виправдання і не захищайте свої дії. Якщо ви зробили помилку, вмійте визнати це і вибачитися.
  • Develop Customer Service Techniques Step 7.jpg 8 Починайте з маленьких проблем.
    • Почніть з невеликих проблем і рішень, якщо клієнт приходить до вас із претензіями. Якщо у клієнта не працює якась техніка, почніть з найпростіших пояснень - вимкніть і перезавантажте пристрій. Поступово переходячи від простих рішень до більш складним, якщо нічого не допомагає.
  • Develop Customer Service Techniques Step 8.jpg 9 Завжди пам'ятайте про професіоналізм.
    • Вам необхідно знайти баланс між встановленням дружніх відносин з клієнтом та супроводженням професійних відносин з ним. Ваше ставлення з клієнтами має бути професійним, не використовуйте сленг, не кричіть на клієнтів, навіть якщо вони кричать на вас. Не використовуйте жаргон.

  • Рекламний блок


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?