Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як проводити якісні дослідження

Рекламний блок

Кроки

  • Do Qualitative Research Step 1.jpg 1 Вирішите, що ви хочете вивчити. Правильний питання для дослідження повинен бути чітким, конкретним і досяжним. Щоб провести якісне дослідження, вам слід вивчити причини, за якими люди роблять ті чи інші речі і чим керуються.
  • Do Qualitative Research Step 2 Version 2.jpg 2 Перегляньте базову довідкову літературу. Такий аналіз дасть вам додаткову інформацію з досліджуваного вами питання. Так само це може допомогти поставити питання більш конкретно. Огляд літератури також, допоможе вам більше дізнатися про обраної теми і, в цілому, визначить чи є предмет для дослідження.
  • Do Qualitative Research Step 2.jpg 3 Виберіть метод якісного дослідження.
    • Етнографія – це вивчення взаємодії людини і громад допомогою прямої участі та спостереження у межах співтовариства, яке ви хочете вивчити.
    • Феноменологія – це вивчення суб'єктивного досвіду інших країн. Цей тип досліджує світ очима іноземця, исследующего отримання досвіду жителями країни.
    • Grounded Theory –методологія, мета якої-розробка обґрунтованої теорії на основі зібраних даних.
    • Метод кейсів – цей метод якісного дослідження є поглибленим дослідженням конкретної особи чи явища в його нинішньому контексті.
  • Do Qualitative Research Step 3.jpg 4 Збір даних. Є кілька методів збору даних, які можна використовувати, щоб провести якісні дослідження.
    • Безпосереднє спостереження – Пряме спостереження ситуації або предметів дослідження може відбуватися через відтворення відео або через живе спостереження за одну сторону дзеркала. В безпосередньому спостереженні, ви робите конкретні позначки ситуації, не впливаючи або беручи участь у ній.
    • Включене спостереження – це занурення дослідника в громаду або в досліджувану ситуацію. Ця форма збору даних вимагає, як правило, більше часу, щоб повною мірою взяти участь в співтоваристві, щоб знати, чи будуть ваші спостереження справедливі.
    • Інтерв'ю – неструктуроване інтерв'ю з предметом дослідження є однією з форм збору даних, в якому ви дозволяєте вашим респондентам вільно відповідати. Інтерв'юер може досліджувати і розвивати теми за бажанням об'єкта.
    • Виконання успішного огляду, опитувань – письмові запитальники та двосторонній огляд ідей, відчуттів і думок ще один спосіб, в якому ви можете збирати дані для якісного дослідження.
    • Фокус-група – структуровані або неструктуровані фокус-групи дозволяють досліджувати через глибинне інтерв'ювання представників цільової аудиторії. Ця форма збору даних може бути ефективною, оскільки передбачає більше одного респондента за один раз.
  • Do Qualitative Research Step 4.jpg 5 Аналіз даних. Після того як ви зібрали ваші дані, ви можете почати аналізувати їх і придумати рішення і теоретизувати отримані результати.
    • Кодування – визначення теми, ідеї і закономірностей у ваших даних
    • Статистика – ви можете проаналізувати ваші дані з допомогою цього методу. Описова статистика - просто описати те, що дані, показують, тобто зробити висновки на основі отриманих даних.
    • Наративний аналіз – аналіз, метою якого є слова і зміст, наприклад, граматика, слововживання, сюжетні теми, в соціальному, культурному та політичному контексті оповіді.
    • Контент-аналіз – проводить аналіз текстів чи серії текстів і шукає тему та основну думку, грунтуючись на частоті слів.
  • Do Qualitative Research Step 5.jpg 6 Підготуйте звіт. Коли будете готувати звіт, завжди пам'ятайте вашу цільову аудиторію, якій ви пишете, і також налаштувати текст для журналу, для якого ви пишете. Ви повинні бути впевнені, що використовувані методи для досліджуваного питання підходять і що ви можете докладно пояснити свою методологію і аналіз.

  • Рекламний блок


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?