Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як користуватися Xend на iOS

Кроки

Частина 1 з 4: Установка Xend в мобільному пристрої

  • 1 Запустити App Store. Натисніть App Store на вашому iPhone або iPad, щоб запустити його.
  • 2 Пошукайте додаток Xend. Наберіть в полі пошуку "Xend" і натисніть кнопку "Search".
  • 3 Скачайте Xend. Знайдіть в результатах пошуку програму і натисніть на нього. Щоб завантажити натисніть кнопку "Install", що знаходиться поряд з додатком.
    • Цей додаток є безкоштовним.
  • 4 Запустіть Xend. Знайдіть додаток у вашому мобільному пристрої. Воно має синій значок із заголовною буквою "X" під написом "MOBILE." Натисніть на нього, щоб запустити додаток, і ви опинитеся в екрані входу в додаток.
  • 5 Увійдіть. Використовуйте вашу Xend обліковий запис для входу. Введіть адресу вашої електронної пошти та пароль, потім натисніть кнопку "SIGN IN".
  • Частина 2 з 4: Управління адресами замовлень

  • 1 Проведіть початкову синхронізацію адреси. При первинному вході в новий мобільний пристрій, потрібно синхронізувати ваш зареєстровану адресу з додатком, щоб легко визначити ваше місце розташування для замовлення пікапа. В середині програми є велике коло "SYNC ADDRESSES." Натисніть на нього, щоб почати синхронізацію.
    • Всі ваші адреси з вашої Xend облікового запису будуть синхронізовані з додатком.
  • 2 виконайте синхронізацію адреси вручну. Ваші адреси у програмі також можуть бути синхронізовані вручну. Це робиться після першого входу, якщо ви додаєте нові адреси з іншого пристрою або безпосередньо на Xend сайті.
    • На головному екрані натисніть три невеликі вертикальні комірки у верхньому правому куті. Там знаходиться короткий меню програми Xend, і першим пунктом тут буде "Sync Addresses." Натисніть на нього, щоб почати синхронізацію вашої адреси з додатком.
  • 3 Додайте новий адресу. Другий пункт з короткого меню "Add New Address." Тут ви можете додати нову адресу для пікапа прямо з вашого мобільного пристрою iOS. Натисніть на нього, і з'явиться екран додавання адреси. Заповніть нову адресну форму і натисніть на синю кнопку "Add Address", щоб зберегти адресу
  • 4 Відредагуйте або видаліть адресу. Редагування або видалення адреси поки ще неможливо зробити з мобільного додатку. Щоб це зробити, вам потрібно буде потрапити на сайт Xend.
  • Частина 3 з 4: Замовлення пікапа

  • 1 Перейдіть в розділ “Book Now. " Головний екран мобільного додатку Xend розроблений таким чином, щоб дозволити користувачам замовляти пікапи як можна швидше. Екран Book Now покаже список всіх адрес, з розбиттям їх за категоріями (наприклад, Будинок, Бізнес і так далі).
  • 2 Замовлення на сьогодні. Замовлення пікапа може бути зроблений тільки одним натисканням пальця. Прокрутіть адреси і виберіть той, де ви хочете, щоб був пікап. Прямо під кожною адресою розташовані дві кнопки. Перша - "Book Today". Натисніть цю кнопку, якщо ви хочете, щоб пікап був сьогодні.
    • Слід зазначити, що час відсічення 2PM. Якщо вам потрібен пікап на сьогодні, ви повинні натиснути на цю кнопку до 2PM. В іншому випадку, ви отримаєте повідомлення про помилку.
    • Якщо ви зробили бронювання вчасно, то побачите повідомлення про успішне виконання з посиланням на номер пікапа. Очікуйте кур'єра, який повинен прибути до вашого порогу.
  • 3 Замовлення на завтра. Прокрутіть адреси і виберіть той, де ви хочете, щоб був пікап. Прямо під кожною адресою розташовані дві кнопки. Друга - "Book Tommorow". Натисніть цю кнопку, якщо ви хочете, щоб пікап прибув завтра.
    • Ви побачите повідомлення про успішне виконання з посиланням на номер пікапа. Очікуйте кур'єра, який повинен прибути до вашого порогу.
  • 4 Замовлення на іншу дату. Замовлення пікапів з мобільного додатка можуть бути зроблені тільки на сьогодні або завтра. Інші замовлення повинні бути зроблені на сайті Xend.
  • Частина 4 з 4: Управління замовленнями

  • 1 Перейдіть в розділ “My Bookings. " На головному екрані протягніть ліворуч або натисніть вкладку My Bookings щоб переглянути поточні розкладки замовлень. В замовленнях будуть відображатися дати приїзду кур'єрів, номери посилань і розташування пікапів або адреси. Перегляньте тут свої замовлення.
  • 2 Додайте примітки. Якщо ви хочете відправити Xend замітку або нагадування про замовлення пікапа, натисніть кнопку "Add Remarks" яка розташовується під кожним з замовлень. З'явиться вікно приміток, в яке ви зможете ввести замітку або нагадування для Xend. Введіть повідомлення та натисніть кнопку "Update".
    • Після цього ви побачите підтверджуюче повідомлення. Натисніть кнопку "Close" для повернення до попереднього екрану.
  • 3 Ануляція замовлення. Якщо з якихось причин ви хочете скасувати замовлення, натисніть кнопку "Cancel", розташовану під відповідним замовленням. З'явиться інше вікно з запитом на відгук або причину скасування пікап. Введіть повідомлення та натисніть кнопку "Cancel Booking".
    • Після цього ви побачите підтверджуюче повідомлення. Натисніть кнопку "Close" для повернення до попереднього екрану. Замовлення буде видалений з My Bookings list.


  • Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?