Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як перемотати електромотор

Кроки

  • Rewind an Electric Motor Step 1.jpg 1 Очистіть вашу робочу поверхню і переконайтеся, що на ній немає бруду і пилу.
  • Rewind an Electric Motor Step 2.jpg 2 Змістіть корпус двигуна що б відкрити капот, statorстатор і обмотки.
  • Rewind an Electric Motor Step 3.jpg 3 Документуйте поточну конфігурацію зробивши замітки або фотографії. Ви навіть можете створити відеоплівку своїй деконструкції, щоб можна було точно відтворити початковий шаблон обмотки і з'єднань.br>
  • Rewind an Electric Motor Step 4.jpg 4 Візьміть дріт за виступи на кисті колодки. Зігнути м'яко виступи (чим менше тим краще) і повністю видаліть провід з вкладок перед тим ка котрезать котушку обмотки.
  • Rewind an Electric Motor Step 5.jpg 5 Відріжте котушки обмотки від арматури і статора. Найпростіше зрізати це на угорі котушок у верхній частині якоря або статора . Підрахуйте кількість обмоток в кожній котушці, так що ви могли відновити двигун як до початкової конфігурації.
  • Rewind an Electric Motor Step 6.jpg 6 Перевірте ізоляцію, яка веде до областей із сталі шаруватого матеріалу статора до перемотування електродвигуна. Якщо з цим все в порядку, ви можете покласти його на місце до початку перемотування. Ви можете замінити згорілу або пошкоджену ізоляцію використовуючи подібний матеріал чи ізоляційну стрічку.
  • Rewind an Electric Motor Step 7.jpg 7 Перемотайте Арматуру або статор, використовуючи той же калібр і тип магнітного дроту, який був на оригінальному двигуні. Якщо ж ви більш досвідчені, ви можете поліпшити якість дроти, замінюючи провід нейлону з поліуретановий покриттям на оригінальний, з покриттям з дроту.
  • Rewind an Electric Motor Step 8.jpg 8 Відтворіть точний шаблон обмотки і кількість котушок навколо кожної обмотки. Будьте особливо уважні, що б кожна котушка лежала щільно і в необхідному місці, для продуктивної роботи..
    • Починаючи вашу першу обмотку, залиште кінець першої обмотки вільним, але досить довгим, щоб досягти перший наконечник. Наступна обмотка буде прикріплена до того ж місця.
    • Обтисніть решта обмотки донизу, щоб провести дріт в потрібне місце. Ви робите обмотки використовуючи один довгий дріт, так що нічого не обрізайте під час виконання роботи.
    • Перед тим, як обжати кабель донизу під виступ, використовуйте гострий ніж або наждачний папір, щоб видалити ізоляцію з дроту з місця, де вона стикається з вкладкою. Переконайтеся, що ви переміщаєте стільки ізоляції, скільки на це необхідно створити хороший контакт.
  • Rewind an Electric Motor Step 9.jpg 9 З'єднайте Кінець попередньої обмотки і дріт, яку ви залишили у першій обмотці вкладку, де ви почали.
  • Rewind an Electric Motor Step 10.jpg 10 Перевірте, щоб переконатися, що ні один з проводів, що з'єднують вкладки не стикається.
  • Rewind an Electric Motor Step 11.jpg 11 Знову зберіть корпус двигуна.
  • Поради

    • Практикуйтеся на старих або недорогих моторах, перш, ніж ви почнете роботу на дорогих моторах.
    • Короткозамкнений ротор типу статора, як правило, трохи складніше. Якщо ви перематываете один короткозамкнених ротором статорів, особливо ті, в яких є котушки, які видно через центр статора, що нагадують коло з мотузки, то краще знайти шматок дерева, такої ж величини, як внутрішня сторона оригіналу котушки, або ви також можете використовувати Dremel що б опустити злегка габаритний блок або дотримуйтеся правильного розміру, і обмотайте котушки на цій палиці. Потім, коли робота з котушкою завершена, зніміть її з допомогою палиці, оберніть довгі сторони з типом ізоляції двигуна, які подібні стрічки, що згортається в рулон, що нагадує рулон стрічки, вставити одну довгу сторону в слот статора, на час залишивши іншу сторону вільної, повторіть процес, переконавшись в правильному виконанні обмотки, так що б ви могли вставити котушки у відповідності з необхідними полярностями, як тільки всі котушки будуть всередині, поверніть їх і додайте інший довгий кінець в пази на статорі, обмотайте кінці котушок разом і потім ви можете вирушати. Щоб було полегшити процес, ви повинні обмотати котушки таким чином, що б котушка була досить плоска, що б пройти крізь товщину.
    • A/ C двигуни найкраще підходять для початківців, так як всі проводки і обмотки зосереджені в статорі. На всіх A / C статорах, або 2, 4, 6, 8 полюсах, і т. д., кожна друга котушка обмотується в різному напрямку. Наприклад, якщо ви обмотує один стовп за годинниковою стрілкою, і переходите на наступний, то його ви обмотує проти годинникової стрілки. Значить наступний ви обмотує за годинниковою стрілкою і йде за ним проти годинникової, і так далі.

    Попередження

    • Ні за яких обставин не накручуйте новий провід на оголену сталь статора / арматури. Котушки повинні бути весь час ізольовані від сталевого ламінату. Більшість виробників продають ізоляцію двигуна у вигляді великих листів, які можуть бути вирізані і змінено за допомогою ножиць. Ізоляцію двигуна також можна знайти обгорнуту стрічкою. Але майте на увазі; він повинен бути спеціально розроблений для використання електродвигуном. Регулярна ізолента, ізолента, брезент стрічки, і т. д., не будуть працювати з електродвигуном, так як вони будуть зношуватися і в кінцевому підсумку являють собою небезпеку ураження електричним струмом. Готові ізоляційні втулки повинні розширюватися принаймні на одну восьму дюйма вище верхньої і нижньої частин статора і повинні повністю охоплювати проводку між усіма деталями сталевої арматури. Без ізоляції, тиск дроти проти статора / арматури може порушити ізоляційний лак на проводі, піддаючи небезпеки канал обплетення кабелю електроенергії, в кінцевому підсумку негативно вплинути на небезпеку ураження електричним струмом і викликати коротке замикання . Електропроводка в арматурі без ізоляції може представляти ще більшу небезпеку ураження електричним струмом / так як відцентрові сили, які трапляються в той час як арматура крутиться, здатні змусити неізольований провід тертися, в результаті чого відбувається сильна ерозія і втрата ізоляції лаку .
    • Перед тим як видалити обмотки, ви повинні розуміти, як саме взаємодіють щітки, обмотки якоря і, в іншому випадку ви не зможете завершити обмотку успішно.
    • В обмотці двигуна використовується тільки магнітний дріт. Будь-які інші види дроту (квіткові, декоративно-прикладного мистецтва, висячі дроти тощо) не будуть справляти ніякого обертання в двигуні і можуть викликати ураження електричним струмом і навіть відправити вас у відділення невідкладної допомоги. Крім того, "ні під яким приводом і ніколи не намагайтеся використовувати ніхромовий дріт для обмотки двигуна! Ніхромовий дріт є типом проводу, що використовується в якості нагрівального елемента в електричних нагрівачах, і якщо ви спробуєте запустити обмотку двигуна використовуючи ніхромовий дріт, це просто нагріє його, коли ви підключіть його, він може привести до згорання ізоляції і до миттєвого пожежі. Крім того, величезна тепло, що виділяється обмотками, зроблених з ніхромового дроту може призвести до деформації або навіть часткового розплавлення статора, і можливо, навіть корпусу, вала і ротора.
    • Обов'язково використовуйте один і той же провід калібру, який використовувався спочатку. Занадто важкий калібр і двигун буде обертатися повільно або зовсім не буде. Якщо у вас занадто тонкий датчик може статися перегрів, і можливо, навіть пожежа. І якщо ви використовували занадто тонкий дріт, що в кінцевому разом ви можете опинитися в диму, який виходить від нових обмоток майже відразу після того, як підключіть його. Перш ніж приступати до обмотці електродвигуна, вкрай бажано зробити перетин дроту, так що б ви могли виміряти датчик проводу, що використовується в оригінальних обмотках.


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?