Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як відрегулювати зазор в автомобільній свічці

Кроки

Частина 1 з 2: Вимірювання зазору

  • Gap a Spark Plug Step 1 preview.jpg 1 Дізнайтеся характеристики свічок свого автомобіля. Купуєте ви набір нових свічок в магазині, чи збираєтеся ви уточнити сумісність вже придбаних свічок з вашим двигуном, чи ви хочете перевірити свічки, встановлені в даний момент під капотом — в будь-якому з цих випадків вам необхідно знати встановлену величину зазору між електродами.
    • Величина зазору залежить від марки автомобіля та моделі двигуна, але в більшості випадків вона становить 0,7..1,5 мм. Ви можете дізнатися рекомендований зазор з керівництва до свого автомобіля або зайти в найближчий автомагазин і попросити продавця уточнити для вас цю інформацію.[1] Gap a Spark Plug Step 1Bullet1 preview.jpg
    • На деяких модифікованих двигунах стоять свічки із зменшеним зазором; це робиться для адаптації системи запалювання до збільшеної потужності мотора. Загальне правило таке: чим більша потужність, тим менше зазор. Gap a Spark Plug Step 1Bullet2 preview.jpg
  • Gap a Spark Plug Step 2 preview.jpg 2 Виберіть відповідний щуп-вимірювач свічкового зазору. Існує кілька різновидів таких вимірників; лише деякі з них підходять для роботи з сучасними свічками, чиї електроди найчастіше виготовлені з крихких цінних металів. Більшість вимірників мають плоский край, яким можна підгинати зовнішній свічковий електрод у процесі регулювання зазору.
    • Найдешевші вимірювачі зазору — монетообразного типу; користуються ними так: треба просунути край диска в зазор і крутити «монету» навколо своєї осі до тих пір, поки поступово товщає обідок не застопориться між електродами. На диск нанесена шкала з поділками, що показують товщину обідка в даній точці. Монетообразный щуп дуже зручний для швидкої перевірки зазору у старих свічок; основний його недолік полягає в тому, що у процесі роботи можна ненароком відігнути електрод, збільшивши тим самим зазор. Gap a Spark Plug Step 2Bullet1 preview.jpg
    • Монетоприй-дротяний щуп конструктивно схожий на монетообразный; різниця полягає в тому, що зазор вимірюється не корпусом щупа, а тяганиною різного діаметру, розташованими по краю вимірювача. Gap a Spark Plug Step 2Bullet2 preview.jpg
    • Плоский щуп — ефективний і багатоцільовий інструмент. Випускаються такі вимірювачі у вигляді наборів, що нагадують швейцарський ніж, кожне «лезо» якого є щупом тієї чи іншої товщини; бувають гібридні варіанти, коли на кінці кожного щупа є зволікання відповідного діаметру. Для вимірювання великого зазору можна скористатися «бутербродом» з щупів різної товщини. Плоскі щупи вельми зручні для регулювання відстані між електродами. Gap a Spark Plug Step 2Bullet3 preview.jpg
  • Gap a Spark Plug Step 3 preview.jpg 3 Очистіть свічку. Якщо ви тільки що дістали свічку з упаковки, то вона ідеально чиста. Однак якщо ви вирішили перевірити зазор на свічках, витягнутих з мотора, то непогано було б попередньо видалити з електродів все зайве за допомогою шматочка чистої тканини. В процесі експлуатації контактні поверхні свічок покриваються білим нальотом, схожим на вапно, тому, щоб отримати істинне значення зазору, перед виміром необхідно домогтися чистоти електродів.[2]
    • Якщо електроди забруднені дуже сильно, то може допомогти трохи спирту (90%), нанесеного на контактні поверхні перед чищенням. Масивні відкладення на електродах або їх почорніння може означати, що термін служби свічок підходить до кінця. Якщо нальоту так багато, що до кінця він не віддаляється, то замініть свічки. Gap a Spark Plug Step 3Bullet1 preview.jpg
  • Gap a Spark Plug Step 4 preview.jpg 4 Визначитеся з зазором, просунувши щуп між електродами. Помістіть плоский щуп відповідної товщини (або диск монетообразного вимірювача на відповідної позначки) у зазор між свічковими контактами.
  • Частина 2 з 2: Регулювання зазору

  • Gap a Spark Plug Step 5 preview.jpg 1 З'ясуйте, чи потрібно регулювати зазор. Якщо потрібний щуп проходить між електродами вільно і без дотиків, отже, занадто великий зазор. Якщо ж вимірювач взагалі не поміщається між електродами, значить, навпаки, зазор занадто малий, і його потрібно трохи розширити. Якщо щуп входить в простір між контактами досить щільно, то зазор в порядку і свічку можна встановлювати без додаткового регулювання.[3]
    • Переважна більшість сучасних свічок (як звичайних, так і з іридієвим напиленням) не вимагають регулювання зазору перед установкою. Проте якщо у вас якийсь особливий двигун, під який дуже складно підібрати свічки, то вам волею-неволею доведеться зайнятися вимірюванням і регулюванням зазору на свіжокуплені свічках у відповідності зі специфікацією двигуна. Gap a Spark Plug Step 5Bullet1 preview.jpg
  • Gap a Spark Plug Step 6 preview.jpg 2 Поправте зовнішній електрод за допомогою інструменту. Зазор регулюється шляхом зміни стану зовнішнього електрода відносно внутрішнього. Якщо вам необхідно зменшити зазор, то трохи підігніть зовнішній контакт у бік внутрішнього; для збільшення відстані між електродами, навпаки, трохи зігніть зовнішній контакт назовні.
    • Ніколи не підгинають електрод більш ніж на 0,5 мм за один раз. Для цього потрібно зовсім невелике зусилля, так що будьте обережні. Матеріал електрода досить міцний, але в певних межах. Gap a Spark Plug Step 6Bullet1 preview.jpg
    • Якщо у вас не вийшло підігніть контакт всередину за допомогою інструменту, то притисніть електрод до будь-якої плоскої поверхні (наприклад, на кришці столу) і трохи натисніть на корпус свічки строго в напрямку підлоги — контакт подогнется, і зазор зменшиться. Gap a Spark Plug Step 6Bullet2 preview.jpg
  • Gap a Spark Plug Step 7 preview.jpg 3 Знову виміряйте величину зазору і, якщо потрібно, підігніть контакт. Працюйте обережно і не зачепіть внутрішній електрод (він видається з корпусу), інакше ви можете вивести з ладу свічку. Якщо контакт зламається або закоротится, то цю свічку доведеться викинути і купити нову.
  • Gap a Spark Plug Step 8 preview.jpg 4 Будьте дуже акуратні. Якщо ви пошкодите електрод, то вся попередня робота виявиться даремною, адже зламати його дуже легко. Впливайте на контакт з дуже невеликим зусиллям; краще кілька разів злегка його підігнути, ніж одним разом закоротити.
  • Поради

    • Не перетягуйте свічки. Більшість рухових головок виконане з алюмінієвих сплавів, тому зірвати внутрішню різьбу не складе ніякої праці.
    • Свічки відносно недорогі, тому має сенс міняти їх при першій же необхідності.
    • Намагайтеся домогтися того, щоб зазори у всіх свічок були однаковими.
    • Якщо колір електродів у різних свічок відрізняється, то з двигуном, можливо, виникли якісь проблеми.

    Попередження

    • Не переплутайте порядок високовольтних проводів, коли будете підключати їх назад до свічок.

    Що вам знадобиться

    • Щуп-вимірювач зазору
    • Головка на 16 або на 21 (в залежності від моделі вашого автомобіля)
    • Лещата
    • Ганчірка

    Джерела і посилання

  • ^ http://www.ngksparkplugs.com/tech_support/spark_plugs/installation/index.asp?mode=nml# gapping
  • ^ http://www.dummies.com/how-to/content/how-to-gap-your-spark-plugs.html
  • ^ http://www.instructables.com/id/How-to-Gap-a-Spark-Plug/


  • Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?