Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як відрегулювати клапана на автомобілі Volkswagеn Beetle з повітряним охолодженням двигуна

Кроки

  • Adjust Valves on an Aircooled Volkswagon (VW) Beetle Step 1.jpg 1 Визначте зазор клапана в залежності від року випуску автомобіля:
    • 1954 ~ 1960 (36л.с.) (Впуск - .004") (Вихлоп - .004")
    • 1961 ~ 1965 (40л.с.) (Впуск - .008") (Вихлоп - .012")
    • 1966 і старше (Впуск - .006") (Вихлоп - .006")
  • Adjust Valves on an Aircooled Volkswagon (VW) Beetle Step 2.jpg 2 Підготуйте необхідні інструменти:
    • 19мм / 21мм ключ
    • 13мм ключ
    • плоску викрутку середніх розмірів.
    • пластинчастий щуп (дивіться нижче)
    • 2 нових прокладки для кришок клапанів
  • Adjust Valves on an Aircooled Volkswagon (VW) Beetle Step 3.jpg 3 Зніміть обидві кришки клапанів, розмістивши викрутку під скобами по середині кришок клапанів ( дротяні затискачі на клапанних кришках) і натисніть її вниз. Якщо у Вас на автомобілі встановлений кондиціонер, можливо, виникне необхідність просунути шматок тканини під скобу і з обох сторін різко віджати, щоб послабити скобу.
    • Скоба зрушиться вниз, тим самим послабивши тиск на кришку, яку ви зможете зняти. В цей момент можлива незначна текти масла, турбуватися не варто, це дуже незначна кількість масла.
    • Коли масло закінчить капати, витріть його з радіаторів за допомогою ганчірки.
  • Adjust Valves on an Aircooled Volkswagon (VW) Beetle Step 4.jpg 4 Зніміть кришку розподільника системи запалювання.
    • Кришка тримається на двох пластинчастих скобах. Вставте викрутку в верхню частину скоби між скобою і кришкою, прикладаючи невелике зусилля, відіжміть скобу, після цього вона вийде з пазів кріплення на кришці.
    • Не від'єднуйте проводу або ротор всередині кришки, просто зніміть кришку розподільника і покладіть її в стороні, повісивши на проводах запалювання.
  • Adjust Valves on an Aircooled Volkswagon (VW) Beetle Step 5.jpg 5 Використовуйте ключ на 19 або на 21, щоб прокрутити двигун за допомогою генератора або болта шківа генератора (болт який тримає шків переднього ременя вентилятора).
    • Якщо ремінь розтягнутий, він може зіскочити, коли ви прокручуєте шків, якщо це станеться, візьміть ремінь з обох сторін, на вході і виході ролика верхнього шківа, і стисніть їх разом однією рукою.
    • Використовуючи ключ, проверніть шків іншою рукою, це створить достатній тиск що б прокрутити двигун даними способом.
  • Adjust Valves on an Aircooled Volkswagon (VW) Beetle Step 6.jpg 6 Почніть регулювання клапана в циліндрі №1, самий близький циліндр, розташований з боку пасажирської частини автомобіля.
  • Adjust Valves on an Aircooled Volkswagon (VW) Beetle Step 7.jpg 7 Розташуйте циліндр №1 до верхньої мертвої точки (ВМТ). Робіть це одночасно, спостерігаючи за ротором розподільника запалювання.
    • Існує невеликий надріз (розташований орієнтовно на 4 години) зроблений на верхньому краю розподільника, де кришка перетинається з металевим корпусом розподільника. Прокручуйте двигун до тих пір, поки ротор не вкаже прямо на надріз.
    • Коли ви їх вирівняє, подивіться на шків коленвала (великий шків розташований в нижній частині ременя вентилятора). На внутрішньому краю шківа буде невеликий надріз, який стає в один рівень з розрізом у центрі корпуса двигуна. Хорошим рішенням буде пофарбувати надріз яскравою фарбою (біла імла підійде для цього, але довго не протримається). Вирівняйте в один рівень надріз і розріз на корпусі двигуна, тепер ваш двигун у верхній мертвій точці для циліндра №1.
  • Adjust Valves on an Aircooled Volkswagon (VW) Beetle Step 8.jpg 8 Використовуючи пластинчастий щуп, вимірюйте зазор між регулювальним болтом і верхньою частиною клапана для впуску і для вихлопу.
    • Іноді щуп не проходить між регулювальним болтом і клапаном. У такому разі послабьте гайку на регулюючому болте, прокрутіть болт на один оборот, щоб збільшити відстань і вставте щуп.
    • Перевірте ВМТ, якщо необхідно відкрутити болт більш ніж на один оборот, щоб вставити щуп.
  • Adjust Valves on an Aircooled Volkswagon (VW) Beetle Step 9.jpg 9 Коли щуп вставлений в зазор, затягуйте регулювальний гвинт поступово, рухаючи щуп вперед і назад, поки не будете відчувати помітне тертя.
  • Adjust Valves on an Aircooled Volkswagon (VW) Beetle Step 10.jpg 10 Утримуючи болт в даному становище викруткою, затягніть гайку за допомогою 13 мм ключа.
    • Не перестарайтеся з затяжкою фіксує гайки.
    • Гайка повинна бути затягнута, але не сильно.
  • Adjust Valves on an Aircooled Volkswagon (VW) Beetle Step 11.jpg 11 Коли ви закінчили з клапанами впуску і вихлопу для циліндра №1, ви можете приступати до наступного циліндра.
  • Adjust Valves on an Aircooled Volkswagon (VW) Beetle Step 12.jpg 12 Ви повинні розміщувати кожен циліндр у верхній мертвій точці (ВМТ). У задній частині автомобіля, за допомогою 19мм або 21 мм ключа, прокрутіть двигун проти годинникової стрілки так, щоб шків коленвала зробив ? обігу або обіг на 180 градусів.
    • На шківі буде ще один надріз точно на половині обороту або 180 градусів від мітки №1 в ВМТ.
    • Вирівняйте в один рівень надріз і розріз на корпусі двигуна. Тепер ваш двигун у верхній мертвій точці для циліндра №2.
  • Adjust Valves on an Aircooled Volkswagon (VW) Beetle Step 13.jpg 13 Повторіть регулювальні процедури для циліндра №2.
  • Adjust Valves on an Aircooled Volkswagon (VW) Beetle Step 14.jpg 14 Прокрутіть колінвал ще ? оберти проти годинникової стрілки поки перший надріз не стане в один рівень з розрізом на корпусі двигуна. Відрегулюйте циліндр №3.
  • Adjust Valves on an Aircooled Volkswagon (VW) Beetle Step 15.jpg 15 Повторіть регулювальні процедури для циліндра №3.
  • Adjust Valves on an Aircooled Volkswagon (VW) Beetle Step 16.jpg 16 Прокрутіть колінвал ще ? оберти проти годинникової стрілки і відрегулюйте циліндр №4.
  • Adjust Valves on an Aircooled Volkswagon (VW) Beetle Step 17.jpg 17 Встановіть на місце кришку розподільника запалювання переконавшись в тому, що кришка її в пази, розташовані на корпусі розподільника, і замкніть кліпси ще раз.
  • Adjust Valves on an Aircooled Volkswagon (VW) Beetle Step 18.jpg 18 Приберіть будь-які сліди від старої прокладки з кришки клапанів і головки блоку циліндрів.
    • Встановіть нову прокладку на кришку клапанів і встановіть кришку на головку блоку циліндрів.
    • Підніміть затискну скобу, поки вона не зафіксується в пази розташовані на кришці клапанів. Можливо, для цього вам знадобиться використання викрутки.
  • Adjust Valves on an Aircooled Volkswagon (VW) Beetle Step 19.jpg 19 Витріть нижню частину двигуна, приберіть залишки моторного перевірте рівень масла і, якщо необхідно – долийте олії.
  • Adjust Valves on an Aircooled Volkswagon (VW) Beetle Step 20.jpg 20 Запустіть двигун і послухайте на наявність гучного стороннього звуку (клацання на холостих обертах). Якщо такий звук присутній – ви не правильно налаштували один з клапанів.
  • Adjust Valves on an Aircooled Volkswagon (VW) Beetle Step 21.jpg 21 Перевірте на наявність течі моторної оливи.

  • Попередження

    • Регулювання кожного з клапанів повинна бути зроблена у верхній мертвій точці відповідного циліндра. Неправильно зібраний двигун призведе до збою в регулюванні клапанів і можливо заподіє пошкодження працюючого двигуна.


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?