Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як додати дані в зведену таблицю MS Excel

Кроки

  • Create a Chart from a Pivot Table Step 1.jpg 1 Запустіть Microsoft Excel і відкрийте таблицю, що містить вихідні дані і зведену таблицю.
  • Add Data to a Pivot Table Step 2.jpg 2 Виберіть вкладку, де вказані необхідні вихідні дані.
  • Add Data to a Pivot Table Step 3.jpg 3 Скопіюйте та вставте (або введіть дані, які необхідно додати в зведену таблицю, в цю частину таблиці Excel.
    • Переконайтеся, що ви вводите нові дані так само, як існуючі записи з однаковими стовпцями.Add Data to a Pivot Table Step 3Bullet1.jpg
  • Add Data to a Pivot Table Step 4.jpg 4 Перейдіть до закладки, містить зведену таблицю.
  • 5 Змініть вихідні дані для вашої зведеної таблиці.
    • Клацніть зведеної таблиці, щоб змусити запускатися меню "PivotTable Tools" (Інструменти зведеної таблиці).Add Data to a Pivot Table Step 5Bullet1.jpg
    • Натисніть кнопку "Change Data Source" (Змінити джерело даних) на панелі інструментів або скористайтеся Pivot Table Wizard (Майстер зведених таблиць), щоб знайти вихідні дані.Add Data to a Pivot Table Step 5Bullet2.jpg
    • Налаштуйте введений діапазон, щоб включити додані дані в вашу Excel таблицю.Add Data to a Pivot Table Step 5Bullet3.jpg
  • Add Data to a Pivot Table Step 6.jpg 6 Оновіть зведену таблицю, щоб закінчити прийняття нових даних.
    • Іконка "Refresh" (Оновити) знаходиться на панелі інструментів у меню "PivotTable Tools" (Інструменти зведеної таблиці).Add Data to a Pivot Table Step 6Bullet1.jpg
  • Add Data to a Pivot Table Step 7.jpg 7 У разі необхідності змінити макет вашої зведеної таблиці для відображення знову доданих даних.
    • Використовуючи Майстра зведених таблиць, налаштуйте рядки і стовпці, які відображаються, з допомогою перетягування мітки у відповідні області зведеної таблиці.Add Data to a Pivot Table Step 7Bullet1.jpg

  • Поради

    • Пам'ятайте, що будь-які зміни, внесені в зведену таблицю, повинні виконуватися у вихідних даних.

    Попередження

    • Перед початком роботи зі складними функціями (такими, як зведені таблиці, макроси або формули) завжди зберігайте копію файлу електронної таблиці Excel. Це гарантує, що ви завжди можете відмовитися від роботи і почати все заново з збереженої копії, якщо допустили помилку.




    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?