Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як провести презентацію у HP Virtual Room

Кроки

Частина 1 з 4: Отримаєте програму

  • 1 Ввійдіть. Зайдіть на веб-сайт Віртуальних офісів HP. Подсоединитесь до зустрічі в якості ведучого, використовуючи своє ім'я і ключ ведучого.
  • 2 Перевірте системні вимоги. Якщо ви вперше використовуєте Віртуальні офіси HP, то ця програма перевірить ваші системні вимоги і завантажить програмне забезпечення, яке запустить потрібну утиліту на вашому комп'ютері. Програма встановиться в перебігу декількох хвилин. Цей процес автоматичний.
  • 3 Ознайомтеся з віртуальним офісом. Як тільки програма успішно встановиться, вона запустить вікно з віртуальним офісом. Ознайомтеся з опціями меню.
  • Частина 2 з 4: Налаштуйте ваш офіс

  • 1 Використовуйте дошку. Велике біле простір у правій частині екрана – це дошка. Ви можете використовувати її таким же чином, як і шкільну дошку.
    • Ви можете використовувати кілька інструментів – ручки, еластик, лазерну указку, стрілки, текст, виділення, форми, штампи – доступні вам протягом вашої презентації.
  • 2 Завантажте вашу презентацію. Якщо ви бажаєте використовувати файли для вашої презентації, ви можете їх завантажити, щоб поліпшити якість вашого виступу. Натисніть в меню File і виберіть команду Import.
    • Ви можете завантажити файли PowerPoint, зображення і PDF-файли.
    • Файли, які ви завантажили, з'являться під віконцем Content.
  • 3 Завантажте додаткові матеріали (Handouts). Якщо ви збираєтеся обмінюватися або поширювати матеріали для вашої презентації, то ви можете їх завантажити, і таким чином, інші зможуть їх завантажити безпосередньо з віртуального офісу.
    • Ви можете завантажити практично будь-який тип файлів, щоб поділитися з іншими учасниками.
    • Натисніть на View в меню і виберіть Handouts.
    • З'явиться додаткове вікно Handouts, і ви зможете побачити завантажені вами файли.
  • 4 Напишіть повідомлення. Ви можете написати повідомлення для всіх у віртуальному офісі. Це може бути цитата, приватне повідомлення, або телефонні номери для приєднання до конференції. Натисніть в меню Edit і виберіть Status Bar Message.
    • Ваше повідомлення з'явиться в рядку стану головного вікна.
  • 5 Очистіть дошку. Якщо ви тестували дошку на крок 1 і крок 2, ви можете легко очистити її. Просто натисніть в меню File і виберіть Erase Annotations. Всі ваші записи на дошці будуть видалені.
    • Краще всього почати презентацію з чистої дошки.
  • Частина 3 з 4: Проведіть вашу презентацію

  • 1 Стежте за часом. Бажано з'явиться кілька хвилин до того, як почнеться зустріч до того, як приєднаються учасники.
  • 2 Перевірте учасників зустрічі. Віконце People буде показувати учасників зустрічі. Воно розділене на провідних та учасників.
    • Провідні мають доступ до використанню та поширенню даних у віртуальному офісі.
    • Учасники можуть тільки переглядати та використовувати дані.
    • Якщо у вас є учасники, які хочуть виступити, ви можете зробити їх провідними, натискаючи правою кнопкою і вибираючи Make Presenter.
  • 3 Використовуйте дошку. Посилайтесь на крок 1 другий частини.
  • 4 Використовуйте завантажені матеріали. Всі завантажені матеріали можуть бути знайдені під вікном Content. Якщо ви завантажили презентацію PowerPoint, кожен слайд буде мати своє посилання. Використовуйте посилання, щоб пересуватися по презентації.
  • 5 Використовуйте ваш робочий стіл. Якщо у вас є матеріали, якими ви хочете поділитися і не завантажили їх заздалегідь, то ви можете використовувати такі прямо з робочого столу вашого комп'ютера. Натисніть Обмін на панелі інструментів. Ви можете відкрити ваш робочий стіл повністю, частина його, або певну програму.
    • Будьте обережні, щоб випадково не відкрити приватну або конфіденційну інформацію з вашого робочого столу.
    • Діліться тільки тим, що вам необхідно.
  • Частина 4 з 4: Закінчите вашу презентацію

  • 1 Завершіть обмін інформацією. Як тільки ви закінчите вашу зустріч, завершіть обмін інформацією, натискаючи кнопку Stop на спливаючій панелі інструментів.
  • 2 Очистіть ваш офіс. Якщо ви використовували дошку, подивіться частина 2 крок 5, щоб видалити ваші записи. Якщо ви завантажили матеріали для презентації, видаліть їх безпосередньо з віконця Content. Якщо ви завантажили додаткові матеріали, видаліть їх з віконця Handouts.
  • 3 Вийдіть з вашої кімнати. Ви можете вийти з кімнати, закриваючи вікно або вибираючи Exit Room з меню File.


  • Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?