Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як провести маркетингове дослідження

Кроки

  • Make a Market Survey Step 1 Version 2.jpg 1 Визначте природу, межі і об'єм досліджуваного ринку.
    • Перш ніж проводити дослідження, необхідно розуміти, на який саме ринок ви націлюєтеся. Виберіть географічні та демографічні параметри, визначте споживачів кожного типу продукту і з'ясуйте, яка приблизно кількість людей відноситься до даного ринку.
    • Скоротіть своє дослідження до короткого списку необхідних даних: наприклад, купівельні звички або середньорічний дохід.
  • Make a Market Survey Step 2 Version 2.jpg 2 Визначте, які саме аспекти ринку ви б хотіли дослідити.
  • Make a Market Survey Step 3 Version 2.jpg 3 Виявите, де і коли ви можете зустріти споживачів даного ринку.
    • Ви можете провести дослідження в супермаркеті або на вулиці, по телефону, через інтернет або поштою. Ваші результати можуть відрізнятися, в залежності від часу доби або року. Виберіть найбільш підходящі для вашого дослідження методи і час.
  • Make a Market Survey Step 4 Version 2.jpg 4 Визначте розмір вибірки.
    • Розмір вибірки повинен бути достатнім для того, щоб отримати максимально точні результати. Можна розробити підкатегорії, наприклад, «чоловіки», «вік 18-24 роки» і так далі, щоб знизити ризик підгонки результатів під певний тип людей.
  • Make a Market Survey Step 5 Version 2.jpg 5 Підготуйте перелік запитань з відповідями, що включають в себе необхідні для вашого дослідження дані.
    • Запитання повинні бути точними і конкретними. Розробіть питання з декількома варіантами відповідей, які, за вашим припущенням, можуть вам зустрітися. Не питайте про одне і те ж різними словами. Намагайтеся по можливості мінімізувати кількість слів.
  • Make a Market Survey Step 6 Version 2.jpg 6 Розробіть методику цифрової обробки отриманих відповідей.
    • Якщо ви задаєте питання з приводу переваг, можна попросити ранжувати респондентів своє сприйняття за числами або використовувати ключові слова. Якщо ви задаєте питання з фінансів, розподіляйте суми. Якщо відповідь передбачає опис, вирішите, яким чином групувати результати дослідження так, щоб їх можна було рознести по різним категоріям.
  • Make a Market Survey Step 7 Version 2.jpg 7 Визначте змінні, здатні вплинути на ваші результати (як правило, це особистісні особливості людей, які більш схильні приймати участь в дослідженнях), і варіанти мінімізації їх впливу.
  • Make a Market Survey Step 8 Version 2.jpg 8 Встановіть терміни і визначте територію, на якій дане дослідження можна провести в максимальному обсязі.
  • Make a Market Survey Step 9 Version 2.jpg 9 Підготуйте анкети.
  • Make a Market Survey Step 10 Version 2.jpg 10 Проведіть дослідження,забезпечивши максимальне охоплення потенційних респондентів і точність відповідей.
  • Поради

    • Завжди краще проводити точні, конкретні дослідження, ніж намагатися охопити широкий спектр питань в одному дослідженні. Чим менше часом ви спробуєте розглянути, тим більш детальні і корисні дані отримаєте в результаті.

    Попередження

    • Проводите дослідження тільки в тому випадку, якщо ви випробували анкети на практиці і переконалися, що всі питання зрозумілі, анкети легко заповнити, а отримані відповіді можна оцифрувати.

    Що вам знадобиться

    • Цілі для дослідження ринку
    • Інформація про обсяг і характер ринку


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?