Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як перевірити двигун старої машини

Кроки

Частина 1 з 3: Почніть огляд машини

  • 4999818 1.JPG 1 Перевірте автомобіль на наявність плям, крапель і бруду під ним. Перед тим, як ви швидко поглянете на машину через вікно, встаньте на одне коліно і перевірте дно автомобіля на наявність плям, крапель або бруду. Якщо вони там є, спробуйте з'ясувати їх вік, це старі сліди від масла або свіжі плями? Можливо, там є бруд, яка все ще стікає?
    • Огляньте машину і вирішите, чи буде цей автомобіль правильно припаркований, і втрачає він «дорогоцінні» рідини прямо на ваших очах. Незважаючи на те, що це не завжди є підставою для переривання угоди, але будь-слід від краплі, мулу, витоку або просочування рідин, може бути показником більш серйозної проблеми. 4999818 1b1.JPG
    • Дилери і власники скажуть вам, що невеликий витік масла - це нормально, і це вірно, але лише частково. Деякі моделі користуються поганою славою через витік масла, але це зовсім не означає, що з автомобілем щось не так. Це ваша справа, якщо ви думаєте, що авто коштує того, якщо ви іноді будете доливати масло. 4999818 1b2.JPG
  • 4999818 2.JPG 2 Визначте, яка конкретно рідина утворила калюжу. Калюжі можуть також бути із-за витоку олії з трубки гальмівної системи, систем охолодження, системи передач, гідропідсилювача рульового керування або навіть стеклоочистительной рідини. Якщо ви знайдете мокре пляма, можливо, вам захочеться ткнути в нього пальцем.
    • Червонувата рідина є, ймовірно, трансмісійної рідиною коробки передачі. Чорна рідина є зазвичай просто показником старого масла. Карамель є кольором свіжого масла, або старого масла для гідропідсилювача керма або ж старої гальмівної рідини. Зелена або оранжева рідина є, ймовірно, холодоагентом.
    • Пам'ятайте про прозорих калюжах, які могли б бути просто водою, що утворилася в результаті дощу, двигун був вимитий, або недавно працював кондиціонер. Як тільки ви спробуєте пляма кінчиком пальця, ви зможете сказати, що це-масло або вода. Якщо пляма походить і на те, і на інше, озирніться і приділіть більше уваги на такі кроки.
  • 4999818 3.jpg 3 Перевірити ходову частину. Продавці часто приєднують гнучкий шланг до автомобіля, який вони хочуть продати, і деякі навіть намагаються почистити відсік двигуна, але, як правило, оглядається днище автомобіля на наявність калюж або їх відсутність; наскільки чисті деталі. Може бути, ви зможете проігнорувати просту бруд, і навіть будете готові побачити певну кількість дорожньої грязі і масляних плям (Це - автомобіль, в кінці кінців), однак ви захочете оглянути авто на наявність плям від рідин, які недавно утворилися і не були видалені.
    • Простежте за мокрими плямами темними плямами і слідами від масляного осаду, звертаючи особливу увагу на маслосбірник і на будь-які шви або прокладки, які ви тільки можете помітити. Краще нехай будуть залишки бруду, які з'явилися в результаті усунення проблем в авто, що незабаром доведеться ремонтувати машину, тому що вона ні разу не ремонтувалася.
    • Однак нова, волога бруд або масло можуть означати деякі проблеми, тому візьміть до уваги те, що побачите. Не сумнівайтеся і вказуйте на недоліки (можливо, використовуйте паперовий рушник, щоб чітко побачити, наскільки брудним, вологим, слизьким або затверділим може бути забруднення.
  • 4999818 4.JPG 4 Визначтеся, чи є для вас реальною проблемою витік масла. Якщо ви все-таки бачите краплі або сліди вологого бруду або мастила, спробуйте розібратися, звідки вони. Витік є вже достатньою підставою для того, щоб подивитися іншу машину в лоті, але вирішувати тільки вам, чи є це достатньою проблемою, яка завадить вам придбати машину.
    • Деякі люди охоче додадуть масло, щоб заповнити його рівень в маслосборнике і можуть спокійно їздити протягом багатьох років без серйозних наслідків і незручностей. Деякі витоку незначні, так що дров може вистачити на багато місяців, в той час, як в деяких машинах ця проблема посилюється, що незабаром може привести до серйозних поломок.
    • Якщо явно нічого не тече, капає і не твердне через бруд, ви можете заспокоїти себе. З великою кількістю можливих проблем двигуна можна впоратися, тільки якщо немає видимої витоку рідин.
  • Частина 2 з 3: Огляньте двигун

  • 4999818 5.JPG 1 Відкрийте капот і зверніть увагу на будь-які запахи, які виходять від двигуна. Перш, ніж ви запустите двигун, попросіть, аби продавець відкрив капот для вас, таким чином, ви зможете поглянути на двигун і звернути увагу на будь-які запахи.
    • Справний, блискучий новий двигун повинен пахнути гумою і пластмасою з найменшим натяком на газ або масло. У кращому випадку ви відчуєте природний запах пари, що виходить від ременів, шланг і різних пластмасових деталей. Це називається дегазацією і є абсолютно нормальним процесом. Запах відсіку двигуна не повинен надто відрізнятися від запаху нових шин.
    • В уживаної машини ви точно відчуєте запах олії. Це нормально до тих пір, поки запах легко переноситься вами, і це не те, чого вам треба боятися. Ви можете відчути запах газу. Його подих вважається абсолютно нормальним, і в більш старих автомобілях з карбюраторами навіть сильний що долинув запах парів газу - прийнятна річ. Однак, якщо ви відчуваєте надлишок газу, це може означати його витік в паливній системі і може бути приводом для занепокоєння.
    • Ви можете відчути запах скипидару, який є по суті запахом поганого, старого газу. Цей запах може означати, що автомобіль просто стояв і не їздив деякий час. Вам необхідно запитати свого продавця, чи свіже газ в газовому резервуарі, і як довго автомобіль просто стояв. Звичайно, це не велика проблема, однак застійний газ може призвести до появи іржі в бензобаку.
    • Ще ви можете відчути дуже солодкий запах антифризу. Він може виникнути з-за витоків, але ви повинні перевірити, чи є витоку в системі охолодження. На холодному двигуні вони можуть утворювати плями від білих до зеленуватих, це знак того, що холодоагент випарувався. Різкий, їдкий запах також може бути присутнім, тому необхідно звернути особливу увагу на акумулятор до деякої міри.
  • 4999818 6.JPG 2 Уважно огляньте свій відсік двигуна і його вміст. Подивіться на двигун. Ви бачите фарбу? Голий метал? Жирові плями? Бруд? Пам'ятайте, це добре, що ви побачили бруд або навіть павутину. Дилери і продавці будуть часто очищати відсік двигуна, щоб він добре виглядав і мав товарний вигляд. Це дійсно покращує вигляд машини, але може приховати факт витоків і навіть відвернути вашу увагу від очевидних недоліків.
    • Двигун, покритий брудом, з іншого боку, покаже вам, в якому місці може бути витік масла або газу, яка деталь була перероблена або замінена (чисті плями), а також дасть вам зрозуміти, що автомобіль був на ходу. Це означає, що машина, принаймні, нещодавно працювала. Павутини говорять про те, що ця машина не їздила деякий час, це може нічого не означати або може означати прийняття додаткових заходів у подальшому.
    • Двигун, покритий жирної, затверділої брудом - це одночасно погано і добре. Це вказує на витік, але, принаймні, ви зможете визначити місцезнаходження джерела витоку, орієнтуючись на сліди від бруду. Якщо це просто шар липкою бруду і начерненной липкою речі, можливо, саме час змінити прокладки або навіть повністю їх відремонтувати.
    • Однак це зовсім не означає, що двигун погано працює, і що ви не зможете їздити на авто довгий час перед тим, як зіткнетеся з реальними проблемами у вашому авто. Витік палива зазвичай утворює явне пляма на отже вже забрудненому двигуні, але зазвичай її дуже складно визначити, тому вам доведеться використовувати вашу інтуїцію, щоб зрозуміти, чи дійсно відбувається витік.
  • 4999818 7.JPG 3 Перевірте рівень палива. До цього моменту ви зіткнетеся з таким пристроєм, як щуп для перевірки рівня масла. Потягніть його, очистіть його, покладіть на місце, потягніть його знову. Є чи масло? Добре. На цьому етапі рівень масла в каністрі може бути низьким, він буде відображатися до тих пір, поки воно взагалі там є. У більшості автомобілів не показуються правильні рівні масла, поки вони стоять. Як тільки ви увімкніть запалювання в машині і почнете її розігрівати, рівень масла почне відображатися правильно.
    • Якщо у вашій машині є автоматична коробка передач, там є інший щуп для виміру рівня палива, тому ви повинні перевірити його теж, використовуючи той же метод. І знову ви просто захочете упевнитися в тому, що є деяка кількість трансмісійної рідини в ньому. 4999818 7b1.JPG
    • Якщо у вас буде гідропідсилювач керма, то повинен бути і насос в ньому. Зазвичай у цього насоса є кришка з маленьким щупом для вимірювання рівня палива. Перевірте, щоб упевнитися, що там є, принаймні, трохи рідини. Також перевірте наявність гальмівної рідини. Зазвичай резервуар з гальмівної рідиною прозорий, і ви бачите, нічого не відкриваючи, який там рівень палива. 4999818 7b2.JPG
    • Зрештою, ви повинні також перевірити рівні хладагента і рівні стеклоочистительной рідини. Зверніть увагу, якщо та чи інша знаходиться на низькому рівні, пам'ятайте, що в кінцевому підсумку покупка даного автомобіля в довершення до всього включає відповідний їх рівень. 4999818 7b3.JPG
  • 4999818 8.JPG 4 Огляньте ремені і шланги. Запитайте свого продавця, коли ремені і шланги автомобіля змінювалися в останній раз. Тріщини в гумі, швидше за все, означають, що цю деталь незабаром потрібно замінити. Добре почищені, навіть старі, старі ремені і шланги можуть виглядати добре, тому не соромтеся помацати їх у відсіку двигуна, стиснути шланги і помацати ремені.
    • Якщо ремені зроблені з підробки, просто пам'ятайте, що їх потрібно буде замінити. Більшість дилерів оцінять ці недоліки, але вам необов'язково працювати з дилером, до того ж на ці речі іноді не звертають уваги.
    • Головним чином, ви просто повинні упевнитися, що в машині є ремені. Деякі автомобілі взагалі не почнуть рух без них, але у багатьох є другі ремені, виштовхують заряд, і які дозволяють вашій системі кондиціонування і гидроусилителю керма працювати, тому переконайтеся, що у кожного шківа, який ви бачите, є або прикладений до нього ремінь, або серйозна підстава не мати його.
    • Перевірте машину на наявність м'яких шлангів системи охолодження, які більш виразно демонструють терміни служби авто, ніж їх зовнішній вигляд. Перевірте області, де прилягають шланги, і пошукайте сліди витоків палива. Ці плями від витоків з'являються, коли двигуни нагріваються, таким чином, витоку не буде, а ударна доза очисника двигуна може змусити їх зникнути. Таким чином, ви дійсно повинні уважно перевірити, чи є хоча б слід від мазути, не схожий на сліди очищення від накипу, яку ви іноді повинні видаляти з вашого заварного чайника.
  • 5 Огляньте акумулятор і затискачі батареї акумуляторів. Як і двигун, акумулятори та їх кабелі можуть добре вимиватися, але все одно працюють вони погано. Зовсім не дивно для старих машин, що їх акумулятори саморазряжаются, тобто сідають самі по собі, тому не турбуйтеся, якщо вашому автомобілю потрібен запуск від зовнішнього джерела в певний момент.
    • На даному етапі подивіться на сам акумулятор, щоб упевнитися, що він не розколотий і не відбувається витоку. Шукайте зовнішній кабель, стан якого не страшно до тих пір, поки він не стане зеленим або не затвердіє від білого нальоту. 4999818 9b1.JPG
    • Шукайте білий (зелений або зелений/білий) наліт, затверділий на затискачах також. Зазвичай це - просто ознака старіючого акумулятора, який деякий час не працював, і може бути очищений за допомогою зубної щітки і невеликої кількості содової.
    • І знову, краще нехай буде шар старої бруду на чистому металі і пластмасі. Це не означає, що акумулятор хороший, і затиски не піддаються дії корозії так, що ви не зможете помітити цей недолік, але це дійсно означає, що ніякі потенційні проблеми не були приховані за допомогою важкої роботи кресляра-конструктора. 4999818 9b3.JPG
  • 4999818 10.JPG 6 Запитайте про повітряних фільтрах. Якщо Ви купуєте автомобіль у дилера, повітряні фільтри повинні бути чистими і новими. Якщо ви купуєте просто в людини, вони можуть бути старими, брудними, і їх потрібно поміняти незабаром.
    • Якщо потрібно поміняти повітряні фільтри, мабуть, по максимуму (якщо не всі) з фільтрів (таких як масляні, газові, масляні фільтр КПП) повинні бути замінені.
    • Запитайте продавця, якщо ви не впевнені чи не хочете оглядати повітряний фільтр самі.
  • 4999818 11.jpg 7 Переконайтеся, що турбогенератор не іржавий і добре закріплений. Якщо у автомобіля є зарядний пристрій для турбогенератора, це той самий момент, який ви не зможете діагностувати, поки що автомобіль буде на ходу. Однак ви хоча б зможете перевірити його на витік і упевнитися, що він закріплений і не проржавів.
  • 4999818 12.JPG 8 Відійдіть назад і подивіться на відсік двигуна в цілому. Відступіть назад і добре огляньте відсік двигуна та його різні деталі. Кожна модель має різний спосіб налагодження - вона може бути складною або простою, звичайною.
    • Шукайте ослаблені проводи і шланги. Шукайте маленькі деталі, які ви, можливо, не розумієте, але помічайте відкриті отвори або можливо відсутні деталі.
    • Більш нові машини важче вибирати з-за того, що вони оснащені електронікою (дивіться на опалины та інші явні ушкодження) і складними вакуумними системами.
    • Зі старими машинами простіше, на багато закривають очі, так як розуміють, що автомобіль підтриманий. Обговоріть будь-які зміни або модифікації, які зробив ваш продавець.
  • Частина 3 з 3: Зробіть заключну перевірку

  • 4999818 13.JPG 1 Подивіться на зворотний бік капота свого автомобіля. Зупиніться і пильно огляньте зворотний бік капота вашої старої машини. Там є підказки, якщо не завжди зрозуміла інформація за індикаторами. Те, що ви хочете побачити - чиста (і знову, експлуатаційна бруд - не проблема) і неушкоджена прокладка, яка повинна згладжувати шум від машини і діяти як вогнезахисний матеріал.
    • Брудний, що працює на олії автомобіль, можливо, забруднив прокладку. Якщо зворотна сторона вашого капота просто потемніла, то, швидше за все, це не проблема, але якщо яка-небудь частина його обгоріли, спалена, відірвана або видалена, це - ознака займання двигуна в минулому. 4999818 13b1.JPG
    • Якщо ви виявили сліди загоряння, поцікавтеся, коли і як це сталося, можливо, ви виявите, що двигун ремонтувався, так як в цьому випадку ви просто хочете знати про справжні витоку палива або масла.
    • Загоряння двигуна в минулому має, принаймні, насторожити вас, але навіть така неприємна історія не означає, що автомобіль так поганий.
  • 4999818 14.jpg 2 Дослідіть вихлопну трубу. Витік відпрацьованих газів - одна з проблем, яка може призвести до займання двигуна. Ви могли погано оглянути випускний колектор у відсіку двигуна, але для вас досить легко перевірити вихлопну трубу. Насадка на вихлопну трубу повинна бути попелясто-сірого кольору зсередини.
    • Якщо вона чорна зсередини, то це означає, що автомобіль має великий пробіг (це означає перезбагачення паливоповітряної суміші газом), що погано, звичайно, але не страшно, і зазвичай просто означає погану економію палива. Білі кінчики означають, що автомобіль їде під нахилом (занадто багато повітря в паливоповітряної суміші), що призводить до підвищеного зносу двигуна і його перегріву. 4999818 14b1.JPG
    • У більш старих автомобілях, це проблема часу і регулювання клапана. У більш нових автомобілях це вказує на щось несправне в електроніці; зазвичай на датчик O2, або можливо на датчик потоку повітря, посилаючи неточну інформацію в комп'ютер, який тоді допускає помилки в регулюванні комбінацій. Так чи інакше, проблеми з вихлопною трубою потрібно вирішувати. 4999818 14b2.jpg
  • 4999818 15.JPG 3 Перевірте автомобіль, щоб бачити, чи легко вона заводиться. Таким чином, ви побачили, відчули, поторкали авто, і ніщо не відлякало вас до цього моменту, тому, що більше нічого не залишається, як завести автомобіль і відчути його на ходу. Можуть трапитися ці три речі:
    • Він заведеться і поїде з першого разу.
    • Пройде хвилина перед тим, як він стартане.
    • Він взагалі не поїде.
  • 4999818 16.JPG 4 З'ясуйте, чому не заводиться автомобіль. Ви провертали ключ, і нічого не сталося? Не більше ніж запалювання лампи приладового щитка? Перевірте акумулятор і схему з'єднань. Зверніть особливу увагу на затискачі і переконайтеся, що троси пов'язані туго, і не заіржавіли. І знову, трохи содової допоможе очистити їх і зберегти хороший контакт.
    • І ось лампа приладового щитка включена, ви проворачиваете ключ, потім чуєте клацання, нічим несупроводжуваний? Ймовірно, просто розряджена батарея або просто погане з'єднання. Перевірте його і зарядіть батарею. Витягніть її, якщо це необхідно або скористайтеся прикурювачем. Краще всього зняти акумулятор, під'єднатися, привести зарядний пристрій в дію і дати йому деякий час. 4999818 16b1.JPG
    • Акумулятор крутить нормально, але не запускається? Натисніть на педаль, зачекайте кілька хвилин і спробуйте ще раз. Натискайте на педаль газу і проворачивайте ключ. Якщо це не спрацює, продовжуйте в тому ж дусі ще кілька разів. Якщо автомобіль стояв довгий час, можливо, йому просто потрібен якийсь час перекачати паливо з резервуара в двигун. Якщо пощастить, він заведеться в певний момент, і вам, ймовірно, не доведеться робити це знову. 4999818 16b2.JPG
  • 4999818 17.JPG 5 Погляньте на свої дроти свічок запалювання. Якщо все ще нічого не відбувається, переконайтеся, що дроти свічок запалювання закріплені. Якщо ви виявите, що хоч один бовтається, закріпіть його і спробуйте ще раз завести автомобіль.
    • Досі жодного результату? Ви, швидше за все, повинні, зняти свічки запалювання і почистити їх. Якщо у автомобіля є карбюратор, ви також можете спробувати скинути трохи газу прямо в трубку Вентурі (частина, куди входить повітря).
    • Це цілий процес іноді потрібно повторити, як тільки машина почне працювати, і ви зможете припаркуватися, і у вас буде більше часу. На цій ноті, якщо ви маєте автомобіль, який тривалий час стояв, і ви хочете продати його, заводите його час від часу, таким чином, ви уникнете проблем і зможете легко його завести в потрібний вам момент.
  • 4999818 18.JPG 6 Прислухайтеся до звуку двигуна, коли заведете його. Як тільки це відбудеться, виїжджайте і дайте вашому автомобілю попрацювати вхолосту, в той час як ви будете оглядати відсік двигуна повторно на місця витоку або димлення. Прислухайтеся до хрипению, стукоту, клацання або до інших жахливих звуків. Сопіння для газових парів (буде трохи чутно), або нагрівання (також може спостерігатися). Ось деяка річ, яку ви можете почути, і пропозиції щодо того, що вона може означати:
    • "ТикТикТикТикТик" шум, який збільшується при прискоренні, оскільки ви газуєте. Липкі підйомники, плоскі кулачки, вільні клапани і навіть вільний ремінь можуть призвести до цього. Якщо цей шум зникає після того, як ви додаєте масло, або після того, як ви розігріли ви автомобіль, проблема в підйомнику. Хоча це не привід для паніки, але в подальшому варто звернути на це увагу.
    • Шум "НокНокНокНок", який збільшує свою частоту, коли ви газуєте, називають машинної детонацією. Це може бути поганими новинами для вас і може означати, що ви повинні бігти від цього особливого автомобіля (якщо це не дизель, так як тільки для нього таке звучання природно).
    • Вищання, скрип, пронизливий звук? Це зазвичай – ремінь або ремені, а іноді шківи, які вони включають. Заплануйте поміняти ремінь. Якщо шум продовжиться після заміни ременя, то ви повинні будете з'ясувати, який шків. Генератори змінного струму і насоси для кондиціонування повітря можуть видавати цей шум також, а можуть просто видавати шум при очищенні. Пам'ятайте про ці звуки, але якщо вони дійсно не починають турбувати вас, можете не хвилюватися.
    • Більш гучний стукіт, який не відповідає оборотами двигуна, але може проявлятися при прискоренні або при малих обертах холостого ходу, може вказувати на те, що двигун або подушку коробки передач потрібно поміняти. Не в цю ж хвилину, але рано чи пізно ви захочете відремонтувати все це.
  • 4999818 19.jpg 7 Приженете автомобіль на тест-драйв. Вам здається, що все добре? Закрийте капот, і якщо ви проходите тест-драйв, приженете авто прямо в ваш місцевий магазин автомобільних запчастин і попросіть, щоб там перевірили коди для інших невеликих речей, які ви, можливо, не помітили. Це відноситься тільки до автомобілів 80-х років і машин, випущених пізніше. Це зазвичай виявиться корисним, якщо є контрольний сигнал двигуна після того, як ви заведете його.
    • Ваш механік може допомогти вам вийти з важкої ситуації, пов'язаної з поломкою вашої машини. Ви зробили в значній мірі все, що ви повинні були зробити, щоб упевнитися в тому, що ваш двигун більш - менш нормальний, щоб довезти вас в магазин. Коли ви їздите, звертайте увагу на будь-які проблеми, такі, як недолік потужності, будь дивне смикання або будь-який інший вид дивної поведінки машини на дорозі.
    • Считувач кодів комп'ютера автомобіля може допомогти вам з деякими деталями, щоб ви могли почати процес заміни деталей і електроніки та налаштувати роботу авто. У вашого місцевого продавця автозапчастин є пристрій, яке може перевірити машинні коди вашого автомобіля, і більшість зробить це безкоштовно, якщо у них буде час. Якщо хтось намагається взяти з вас гроші за технічний огляд, поїдете на інше місце.
    • Вам, можливо, знадобиться налаштування або навіть повний ремонт. Якщо ви робили до цього часу, то у вас робочий двигун. Прийміть вітання. Рівень палива високі, ваш акумулятор заряджений, хороший газ в резервуарі, і ви їдете. Подивіться, як ви відчуваєте автомобіль на дорозі - в кінці кінців, це найголовніше.
  • Поради

    • Більшість з цих інструкцій розраховані на старі машини. Останні моделі підключаються до комп'ютерної діагностики, хоча комп'ютер не зможе виявити багато можливих проблем


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?