Як перевірити хвилини на своєму телефоні (для Sprint Nextel і)
Кроки
1 Зателефонуйте 611 або *4. Будьте обережні і не наберіть помилково 911! Ці номери дуже легко запам'ятати, але ви можете запрограмувати їх в список контактів.. 2 Дотримуйтесь підказок автовідповідача. Якщо ви розмовляєте на іспанському — натисніть 5. Якщо немає, то просто чекайте поки вам запропонують ввести ваш номер телефону, включаючи код регіону, приміром (123) 555-5555. Після натисніть клавішу #. 3 Натисніть 3 для того, щоб дізнатися інформацію про вашому рахунку, і 2 – щоб дізнатися кількість використаних хвилин 4 Прослухайте запис. Ви повинні записати це на папірці, щоб протягом місяця відслідковувати кількість залишилися у вас хвилин. Автовідповідач буде говорити в такому порядку: - Загальна кількість хвилин
- Хвилини, витрачені на дзвінки з мобільного на мобільний
- Ночі і вихідні (не настільки важливо, враховуючи що після 7 вечора активізується безліміт)
- Хвилини Прямих З'єднань (тільки для Nextel)
- Текстові повідомлення/мультимедіа
- Дати вашого билингового циклу (наприклад: Ваш билинговый цикл починається 7 червня і закінчується 6 липня)
5 Коли буде запропоновано, натисніть 5 для перевірки рахунку. Якщо ви використовуєте рахунок спільно з іншими людьми, перевірити кількість хвилин для всієї облікового запису, щоб дізнатися для себе або для інших користувачів рахунку) кількість хвилин залишився для використання. Вам спочатку назвуть кількість використаних, потім кількість хвилин. 6 Також ви можете перевірити залишок хвилин після авторизації на сайті Sprint.
Попередження
- Використовуйте ваші хвилини відповідально, враховуючи те скільки вам ще з них може знадобиться до кінця билингового періоду.
- Використовуйте це тільки в якості оцінки, так як зазначені вам дані не враховують дзвінки, зроблені за останні 24 години.
Рекомендуємо для перегляду