Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як перевірити і долити робочу рідину гідропідсилювача керма

Кроки

  • Check and Add Power Steering Fluid Step 1.jpg 1 Знайдіть циліндр-резервуар. Якщо вам стало складно повертати кермо, або якщо при повороті керма ви чуєте пронизливий свистячий звук, то є ймовірність того, що значно знизився рівень рідини в системі гидроусиления. Рідина гідропідсилювача керма знаходиться в циліндричному резервуарі біля одного з країв ремінь гідропідсилювача, який повинен бути чітко промаркований. Циліндр може бути зроблений з пластика або металу.
    • Якщо ви не можете знайти циліндр, то зверніться до інструкції власника на предмет його знаходження. Хоча в більшості автомобілів він зазвичай знаходиться на одному і тому ж місці, в більш нових автомобілях він може міститися в якомусь іншому місці в цілях економії ресурсів або місця.
  • Check and Add Power Steering Fluid Step 2Bullet1.jpg 2 Перевірте рівень рідини гідропідсилювача керма. Якщо циліндр-резервуар виготовлений з напівпрозорого пластику, то ви зможете побачити рівень рідини в циліндрі. Якщо ж резервуар виготовлений з металу або пластику з недостатньою прозорістю, то ви зможете перевірити рівень рідини за допомогою щупа, який зазвичай прикріплений до кришки.
    • На деяких автомобілях рівень рідини гідропідсилювача можна точно перевірити тільки після того, як двигун пропрацював протягом короткого проміжку часу, а в деяких випадках вам потрібно буде повернути кермо в будь-якому напрямку кілька разів, поки машина знаходиться в спокої.
    • На деяких автомобілях на щупі є градація для "гарячого" рівня, після того, як машина проїхала якусь відстань, і для "холодного" рівня, після того, як двигун не працював протягом тривалого часу. У деяких автомобілях прийнятний рівень рідини відзначений смужками "Min" і "Max". Обов'язково порівнюйте рівень рідини гідропідсилювача з відповідними відмітками.
  • Check and Add Power Steering Fluid Step 2Bullet2.jpg 3 Подивіться, яка довжина щупа покрита рідиною гідропідсилювача керма. Якщо для перевірки рівня рідини ви використовуєте щуп, то, витягнувши його в перший раз, спочатку витріть з нього зайву рідина гідропідсилювача, а потім знову як можна глибше вставте його в циліндр і знову витягніть.
  • Check and Add Power Steering Fluid Step 3Bullet2.jpg 4 Зверніть увагу на колір рідини гідропідсилювача. Хороша рідина гідропідсилювача повинна бути прозорою, бурштинового або рожевого кольору.
    • Якщо рідина має коричневий або чорний колір, то це означає, що вона була забруднена шматочками гуми від з'єднувальних шлангів, прокладок і ущільнювальних кілець. В такому випадку автомобіль потрібно доставити на огляд в майстерню, щоб перевірити, чи потрібна поряд з заміною рідини заміна якого-небудь компонента системи гидроусиления керма.
    • Рідина гідропідсилювача керма може виглядати темніше, ніж вона є насправді. Якщо у вас є які-небудь сумніви, подивіться на колір плями від рідини підсилювача керма на ганчірці або паперовій серветці, якими ви витерли щуп. Якщо пляма має колір нормальної рідини гідропідсилювача, то рідина не забруднена.
  • Check and Add Power Steering Fluid Step 4.jpg 5 Долийте рідину для системи гідропідсилювача до необхідного рівня. Якщо на циліндрі у вашому автомобілі є відмітки градації, ви можете сміливо доливати рідину до тих пір, поки її рівень не досягне відповідної "гарячої" або "холодної" відмітки рівня. Якщо ви перевіряли рівень щупом, додавайте рідину порційно, щоб уникнути переповнення резервуара.
    • Використовуйте тільки ту рідину для системи гідропідсилювача, яка рекомендується для системи гідропідсилювача рульового керування автомобілем, оскільки у неї буде відповідна в'язкість (густота).
    • Якщо у вас немає під рукою рідини гідропідсилювача рульового управління, і ви перебуваєте в скрутне становище, то замість неї ви можете використовувати рідина для автоматичної коробки передач. Рідини для системи гідравлічного посилення і автоматичної коробки передач ідентичні у всьому, крім кольору: Рідина для коробки передач фарбують в червоний або рожевий колір, тоді як рідина гідропідсилювача зазвичай не фарбують. (Потрібно швидко визначати протікання рідини для автоматичної коробки передач, і саме тому її фарбують у рожево-червоний колір.)
  • 6 Будьте обережні, щоб не перелити рідину в підсилювач керма. Бути може, навіть краще недолити її, ніж перелити. Справа в тому, що рідина для системи гідропідсилювача рульового управління розширюється при нагріванні. Якщо ви заповніть резервуар доверху і поїдете на автомобілі, тиск розширеної рідини може призвести до проблем і зумовити необхідність дорогого ремонту.
  • Check and Add Power Steering Fluid Step 5.jpg 7 Зафіксуйте кришку циліндра. В залежності від марки автомобіля, вам потрібно буде або накрити циліндр кришкою, або закрутити її. Перед тим як закривати капот переконайтеся, що вона міцно сидить на своєму місці.
  • Поради

    • Рідина гідропідсилювача керма потрібно перевіряти через регулярні проміжки часу. Якщо ви помітили значне падіння рівня рідини в циліндрі, або якщо вам доводиться часто доливати її, то, можливо, десь в системі гідравлічного посилення рульового управління є витік. Якщо при повороті керма ви чуєте шум, то це означає, що насосу гідропідсилювача не вистачає рідини.

    Попередження

    • Рідина гідропідсилювача керма слід замінювати після тимчасових інтервалів, зазначених в інструкції власника. Тепло від двигуна і навколишнього середовища з часом знижує здатність рідини виконувати свою роботу і викликає знос і пошкодження компонентів системи гідравлічного підсилення керма. Заміна рідини дешевше, ніж заміна насоса або рульової рейки.

    Що вам знадобиться

    • Ганчірка або паперова серветка
    • Воронка
    • Рідина гідравлічного підсилювача керма


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?