Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як стати промоутером нічного клубу

Кроки

  • Be a Nightclub Promoter Step 1.jpg 1 Визначитеся з цільовим ринком. Промоутер повинен знати всі особливості своєї цільової аудиторії. Постійно майте на увазі, яких людей ви хотіли б побачити на своїх вечірках. Пам'ятайте про це на всіх етапах організації – від планування заходу до публікації звіту про нього.
  • Be a Nightclub Promoter Step 2.jpg 2 Знайдіть підходяще місце. Обдзвоніть бари, нічні клуби, холи готелів і навіть арт-галереї, і поцікавтеся, наскільки вони зацікавлені взяти ваш захід. Новачкам в області промоутерства доведеться продавати свою здатність залучати людей за двері різних закладів.
  • Be a Nightclub Promoter Step 3.jpg 3 Виберіть відповідну дату. Проведіть невелике дослідження, щоб дізнатися, які ще заходи заплановані на ту ж дату. Велика кількість конкуруючих подій може звести нанівець зусилля будь-якого промоутера.
  • Be a Nightclub Promoter Step 4.jpg 4 Гарантовані розваги. Це може бути ді-джей нічного клубу, виступ музичного колективу і т. д. При цьому необхідно пам'ятати, що стиль розважальної програми повинен відповідати цільовій аудиторії.
  • Be a Nightclub Promoter Step 5.jpg 5 Наймайте працівників. Ключовими людьми, без яких вам не обійтися, стануть представники таких професій: швейцар на вході для прийому запрошень та плати за відвідування вечірки; фотограф або відеооператор для зйомки події.
  • Be a Nightclub Promoter Step 6.jpg 6 Рекламуйте захід. Це основна частина праці промоутера. Вам буде потрібно виготовити професійні флаєри та листівки, надіслати e-mail'и, обдзвонити всіх, кого ви знаєте, а також розіслати прес-релізи в локальні ЗМІ (газети, розважальні журнали, форуми і блоги в інтернеті тощо).
  • Be a Nightclub Promoter Step 7.jpg 7 Збирайте заробіток. У клубах зазвичай оплачується вхід кожної людини, яка відвідала вечірку. Отриманий прибуток розподіляється між вами і приймаючою стороною. Прибуток розподіляється в певному співвідношенні, але в деяких випадках всю суму за вхід отримує промоутер. Якщо ваші вечірки користуються успіхом, за короткий період часу ви зможете заробити солідну суму.
  • Поради

    • Професійний фотограф забезпечить успіх вашим майбутнім заходам. Опублікуйте фотографії на сервісі MySpace або на власному сайті і це послужить найкращим візуальною рекламою.
    • Для організації перших заходів варто запросити в свою команду досвідченого промоутера, здатного залучити достатню кількість людей.
    • Успішний промоутер знає безліч людей. Якщо ви не знайомі з великою кількістю людей, що проживають у вашому районі, на перших порах краще працювати разом з більш досвідченим промоутером, поки ви не напрацюєте власну базу контактів.
    • Найуспішніші промоутери орієнтуються на специфічні маркетингові ніші. Якщо ви тільки починаєте, оберіть для своїх заходів невелику за розмірами нішу, там легше домогтися успіху.

    Попередження

    • Сплачуйте працю найнятих працівників після проведення вечірки. Попередня оплата знижує мотивацію та ініціативність роботи вашого персоналу.
    • Якщо ваші вечірки будуть користуватися шаленим успіхом, потрібно бути готовим впоратися з популярністю і великою кількістю грошей, отриманих в короткі терміни.
    • Потрібно бути готовим втратити інвестовані в організацію вечірки кошти, якщо станеться щось непередбачене (погана погода, конкуруюче захід і т. д.).
    • Не кожна вечірка буде успішною. Щоб жити працею промоутера, потрібно бути готовим до чергування хороших і поганих часів.
    • Робота промоутера може викликати звикання.


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?