Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як змішувати кольори

Кроки

Метод 1 з 4: Змішання фарб - Субтрактивные кольору

Червоний Маджента Жовтий Ціан Синій Чорний Білий
  • 1 Візьміть фарби показаних вище квітів. Підійде будь-який вид фарб - навіть для дому - але більш ефективними (і менш мазкими) для цих вправ будуть кілька невеликих тюбиків масла або акрилу. Для початку подивимося, що станеться, якщо ми змішаємо всього два кольори - червоний і синій.
    • Примітка: Чорний можна отримати, змішавши всі наявні кольори, але якщо при змішуванні фарб ви не будете дотримуватися точні пропорції, отримати один і той же "чорний" буде дуже складно. Залиште кольорові фарби для кольору і використовуйте чорний сам по собі, або щоб при необхідності затемнювати інші кольори.
    • См. розділ "Інші поради" нижче, щоб отримати рекомендації щодо вибору кращої мадженты й ціану.
  • 2 Змішайте червоний і синій. Правда, всім відомо, що червоний і синій при змішуванні дають фіолетовий колір? Дійсно, але це не той яскравий, живий фіолетовий. Замість нього вони утворюють щось на зразок цього:

    Dull purple.png
    • Не дуже-то радує око, чи не так? Це тому, що червоний і синій - вторинні кольори, тобто утворені при змішуванні основних, обидва вони поглинають більший, а відображають менший спектр, даючи темний, брудний фіолетовий замість живого і яскравого.
  • 3 Тепер спробуйте наступне: змішайте мадженту з невеликою кількістю ціану - і ви побачите різницю. На цей раз ви отримаєте щось на зразок цього:

    Purple 1.png
    • Ви можете побачити, що використання цих основних кольорів - мадженты й ціану - в результаті дає набагато більш яскравий і живий відтінок. Якщо вам потрібен більш насичений фіолетовий, додайте більше синього. Для отримання темно-фіолетового додайте чорний.
  • 4 Змішайте пігменти, щоб отримати основні і вторинні кольори. Існує 3 основних кольорових пігменту: ціан, кобальт зелений і жовтий. Існує також 3 вторинних кольору, одержаних змішуванням двох основних:
    • Ціан жовтий = зелений
    • Ціан маджента = синій
    • Маджента жовтий = червоний
    • Ціан маджента жовтий = чорний
    • При субтрактивном змішанні кольорів поєднання всіх кольорів дає чорний колір.
  • 5 См. нижче. В розділі "Змішування фарб" дано детальні рекомендації по отриманню самих різних відтінків, включаючи світлі, темні і сіруваті. У розділі "Поради" представлений великий список кольорів і комбінацій, які можна використовувати, щоб отримати ці кольори на палітрі.
  • Метод 2 з 4: Змішання світла - Адитивні кольору

  • 1 Погляньте на свій монітор. Подивіться на білі області на цій сторінці та максимально наблизьтеся. Ще краще, якщо у вас є збільшувальне скло. Наблизивши до ока до екрану, ви побачите не білий колір, а червоні, зелені і сині точки. На відміну від пігментів, які працюють, поглинаючи колір, світло аддитивен і працює, складаючи світлові потоки. У кіноекранах і дисплеях, будь то 60-дюймовий плазмовий телевізор або 3,5-дюймовий дисплей Retina в вашому iPhone, використовується адитивний спосіб змішування кольорів.
  • 2 Змішайте світло, щоб отримати основні і вторинні кольори. Як і у випадку з субтрактивными квітами, тут існує 3 основних і вторинних 3 кольори, одержаних змішуванням основних. Результат може вас здивувати:
    • Змішування червоного синього = маджента
    • Змішування синього зеленого = ціан
    • Суміш зеленого червоного = жовтий
    • При адитивному змішанні кольорів поєднання всіх кольорів дає білий колір.
    • Зверніть увагу, що основні адитивні кольору - це вторинні субтрактивные, і навпаки. Як це може бути? Знайте, що дія субтрактивного кольору - це комбінований процес: він поглинає деякі кольори, а ми сприймаємо те, що залишилося - відбите світло. Відбитий колір - це колір світлового потоку, що залишається, коли всі інші кольори поглинені.
  • Метод 3 з 4: Сучасна теорія кольору

  • 1 Суб'єктивна природа сприйняття кольору. Сприйняття та ідентифікація людиною кольору залежать як від об'єктивних, так і суб'єктивних факторів. У той час як вчені можуть визначити і виміряти світ до нанометра, наші очі сприймають складне поєднання не тільки тону, але і насиченості і яскравості кольору. Ця обставина ускладнюється ще і тим, як ми бачимо один і той же колір на різних фонах.
    • Подивіться на цей простий приклад, що ілюструє особливості сприйняття кольору:Colorbars_perception.png
    • Ви бачите блакитно-зелений, синій, кремово-жовтий, яскраво-жовтий, яскраво-зелений?
    • Тепер подивіться на справжні кольори. Їх всього 3:540
    • Те, що ми бачимо, залежить не тільки від реально існуючих характеристик, але і від того, як ми дивимося. Ще цікавіше той факт, що кожен з нас сприймає колір трохи інакше, ніж інші. У деяких людей сприйняття кольору відрізняється настільки, що це явище називають "колірної сліпотою", хоча це просто дисбаланс у сприйнятті світла.
  • 2 Тон, насиченість і яскравість - три вимірювання кольору. Можна сказати, що будь-який колір має три виміри: тон, насиченість і светлоту.
    • Тон характеризує становище кольору на колірному колі - червоний, помаранчевий, жовтий і т. д., включаючи всі проміжні кольори, такі як червоно-оранжевий або оранжево-жовтий. Ось кілька прикладів: рожевий відноситься до тону маджента або червоному (або чогось середнього). Коричневий відноситься до помаранчевого тону, тому що коричневий - це темно-оранжевий.
    • Насиченість - це те, що дає багатий, яскравий колір, як на веселці або колірному колі. Бліді, темні і приглушені кольори (відтінки) менш насичені.
    • Светлота показує, наскільки колір близький до білого чи чорного, незалежно від кольору. Якщо зробити чорно-білу фотографію кольорів, по ній можна буде сказати, які з них світліший, а які - темніше.
      • Наприклад, яскраво-жовтий - щодо світлий колір. Можна освітлити його ще більше, додавши білого і зробивши його блідо-жовтим.
      • Яскраво-синій по природі темний і знаходиться низько на світловий шкалою, а темно-синій - ще нижче.
  • Метод 4 з 4: Змішування фарб

  • 1 Дотримуйтесь цієї інструкції, щоб отримати будь-який потрібний вам колір.
    • Маджента, жовтий і ціан (бірюзово-синій) - основні субтрактивные кольору, а це значить, що їх змішанням можна отримати будь-який інший колір, але самі вони не можуть бути отримані з інших кольорів. Основні субтрактивные кольору використовуються при змішуванні пігментів, таких як чорнила, барвники й фарби.
    • Маджента і жовтий при змішуванні один з одним дають червоні і помаранчеві відтінки.
    • Жовтий і ціан при змішуванні один з одним дають зелені відтінки.
    • Ціан і маджента при змішуванні один з одним дають сині та фіолетові відтінки.
    • Всі ці кольори, включаючи червоний і синій, були отримані за допомогою всього лише трьох фарб - мадженты, жовтої й ціану. Яскраві кольори: Якщо уявити колірний круг у вигляді трикутника, в кутах якого розташовані маджента, жовтий і ціан, то, щоб отримати яскраві кольори, потрібно просто змішати будь-які кольори, розташовані на одній стороні трикутника.

      Наприклад, можна змішати мадженту з помаранчевим або жовтим, щоб отримати червоний, змішати червоний з жовтим, щоб отримати помаранчевий або змішати оранжевий з червоним, щоб отримати оранжево-червоний. Немає необхідності обмежувати себе використанням тільки основних кольорів; якщо ви хочете отримати дійсно яскраві кольори, то побачите, що змішання найближчих один до одного на колірному колі кольорів дає найкращі результати.
    • Цей сумний "фіолетовий" отриманий шляхом змішування червоного і синього. Якщо ви змішаєте кольору, розташовані на різних сторонах трикутника, наприклад, синій і червоний, то не отримаєте яскравий колір. Разом синій і червоний дають дуже темний фіолетовий.
    • Додайте білого, щоб отримати світлий відтінок, чорного, щоб отримати темний відтінок, або і того, і того - щоб отримати приглушений колір. Кольору з низькою насиченістю (неяскраві кольори) бувають трьох основних видів: світлі, темні і приглушені.

      Світлі кольори: Будь-який колір можна освітлити, додавши до нього білого. Для отримання дуже світлого кольору краще потроху додавати основний колір на білому, щоб не витрачати зайву фарбу.

      Темні кольори: Будь-який колір можна затемнити, додавши до нього чорного. Деякі художники воліють додавати додаткові, який знаходиться навпроти даного кольору на точному колірному колі CMY/RGB. Наприклад, зелений можна використовувати, щоб затемнити мадженту, а мадженту - щоб затемнити зелений, тому що вони знаходяться навпроти один одного на колірному колі. Додавайте чорний або комплементарний колір по трохи, щоб не переборщити.

      Приглушені кольори: Додавши білого і чорного (або білого і комплементарного кольору), можна отримати приглушений, сіруватий колір. Змінюючи відносна кількість доданих чорного і білого кольорів, можна отримати будь-який потрібний рівень светлоти і насиченості. Наприклад: додайте білого і чорного до жовтого, щоб отримати світло-оливковий. Чорний затемнить жовтий, перетворюючи його в оливково-зелений, а білий освітлить цей оливково-зелений. Різні оливково-зелені відтінки можна отримати, регулюючи кількість доданих фарб.
    • Для отримання ненасиченого кольору, такого як коричневий (темно-оранжевий), можна відрегулювати відтінок так само, як і для отримання яскраво-помаранчевого - додаючи невелику кількість розташованих на колірному колі кольорів: мадженты, жовтого, червоного або оранжевого. Вони зроблять коричневий більш яскравим, одночасно змінюючи його відтінок. Але так як коричневий не яскравий колір, можна також використовувати і кольору, розташовані на інших сторонах трикутника, такі як зелений або синій, які затемнять коричневий, водночас змінюючи його відтінок.
    • Чорний колір можна отримати шляхом змішування будь-яких двох взаємно комплементарні, а також трьох або більше рівновіддалених один від одного на колірному колі кольорів. Тільки не додавайте білий або будь-який колір, що містить білий, якщо не хочете отримати відтінок сірого. Якщо отриманий чорний надто схиляється до якогось кольору, нейтралізуйте його, додавши трохи комплементарного цього кольору кольору.
    • Білила не можна отримати шляхом змішування інших кольорів. Як і три основних кольори - мадженту, жовтий і ціан - їх доведеться купити, якщо, звичайно, ви не працюєте з матеріалами начебто акварелі, для якої замість білил при необхідності служить сама папір.
  • 2 Розробіть план дій. Подумайте про тоні, светлоте і насиченості наявного у вас кольору і кольору, який ви хочете отримати, і внесіть відповідні зміни.
    • Наприклад, відтінок зеленого можна наблизити до ціан або жовтого - його сусідам по колірному колу. Його можна освітлити, додавши білого. Або затемнити, додавши чорного або компліментарного кольору, а саме фіолетового, мадженты або червоного, залежно від відтінку зеленого. Його можна приглушити, додавши чорного і білого, або зробити ненасичений зелений трохи яскравіше, додавши (яскраво-)зеленого.
    • Ще один приклад. Ви змішали червоний і білий, щоб отримати рожевий, але рожевий вийшов дуже яскравим і теплим (жовтуватим). Щоб відкоригувати теплий відтінок, доведеться додати трохи мадженты. Щоб приглушити яскраво-рожевий, додайте білого, комплементарного кольору (або чорного) або і того, і іншого. Вирішіть, чи хочете ви отримати більш темний рожевий (додайте додаткові), сірувато-рожевий (додайте білий і додаткові) або просто більш світлий рожевий (додайте білий). Якщо ви плануєте відрегулювати відтінок маджентой і приглушити рожевий зеленим або цианом (комплементарними мадженте і червоному), можете спробувати поєднати ці дії, використавши колір, розташований між маджентой і цианом, такий як синій.
  • 3 Змішайте фарби і починайте творити шедевр! Якщо все це здається нездійсненним, вам просто потрібно трохи практики. Створення довідника по кольорам для власних потреб - хороший спосіб попрактикуватися у використанні принципів теорії кольору. Навіть взявши його, ви забезпечите себе корисною інформацією на той час, поки у вас ще немає практики і ви не можете працювати на інтуїтивному рівні.
  • Поради

    Зразки квітів і способи їх отримання

    • Виберіть колір, який ви хочете отримати, і дотримуйтесь інструкцій, наведених нижче. Кожен зразок дає цілий ряд можливостей; ви можете коригувати кількість фарби, щоб отримати саме той колір, який вам потрібен. Приміром, будь-який світлий колір можна освітлити або затемнити, додавши більше або менше білого. Комплементарні кольори - це кольори, розташовані навпроти один одного на колірному колі RGB/CMY.
    Маджента Світла маджента Темна маджента Приглушена маджента
    • Маджента: Мадженту можна отримати змішуванням інших кольорів. Вам доведеться купити її.
      • Світла маджента: Додайте до мадженте білого.
      • Темна маджента: Додайте до мадженте трохи чорного (або зеленого). Зелений комплементарен мадженте.
      • Приглушена маджента: Додайте до мадженте білого і чорного (або зеленого).
    Червоний Світло-червоний Темно-червоний Приглушений червоний
    • Червоний: Додайте трохи жовтого або оранжевого до мадженте.
      • Світло-червоний (лососево-рожевий, кораловий): Додайте до червоного білого. Використовуйте менше білого і більше червоного, щоб отримати кораловий.
      • Темно-червоний: Додайте до червоного трохи чорного (або ціану). Ціан комплементарен червоному.
      • Приглушений червоний: Додайте до червоного, білого і чорного (або ціану).
    Помаранчевий Світло-оранжевий Темно-оранжевий Приглушений оранжевий
    • Помаранчевий: Змішайте жовтий з маджентой або червоним.
      • Світло-оранжевий (персиковий): Додайте до помаранчевого білого.
      • Темно-оранжевий (коричневий): Додайте трохи чорного (або синього) до помаранчевого (або змішайте червоний з зеленим). Синій комплементарен помаранчевому.
      • Приглушений оранжевий (світло-коричневий): Додайте до помаранчевого білого і чорного (або синього).
    Жовтий Світло-жовтий Темно-жовтий Приглушений жовтий
    • Жовтий: Жовтий можна отримати змішуванням інших кольорів. Вам доведеться купити.
      • Світло-жовтий: Додайте білого до жовтого.
      • Темно-жовтий (оливково-зелений): Додайте до жовтого трохи чорного (або фіолетово-синього). Фіолетово-синій комплементарен жовтого.
      • Приглушений жовтий (світло-оливковий): Додайте до жовтого білого або чорного (або фіолетово-синього).
    Зелений лайм Світлий лайм Темний лайм Приглушений лайм
    • Зелений лайм: Додайте трохи зеленого або ціану до жовтого.
      • Світлий лайм: Додайте до зеленого лайму білого.
      • Темний лайм: Додайте до зеленого лайму трохи чорного (або фіолетового). Фіолетовий комплементарен зеленого лайму.
      • Приглушений лайм: Додайте до зеленого лайму білого і чорного (або фіолетового).
    Зелений Світло-зелений Темно-зелений Сіро-зелений
    • Зелений: Змішайте ціан і жовтий.
      • Світло-зелений: Додайте до зеленого білого.
      • Темно-зелений: Додайте до зеленого трохи чорного (або мадженты). Маджента комплементарна зеленому.
      • Сіро-зелений: Додайте до зеленого, білого і чорного (або мадженты).
    Синьо-зелений Світлий синьо-зелений Темний синьо-зелений Сіро-синьо-зелений
    • Синьо-зелений: Змішайте ціан з невеликою кількістю жовтого або зеленого.
      • Світлий синьо-зелений: Додайте до синьо-зеленого білого.
      • Темний синьо-зелений: Додайте до синьо-зеленого трохи чорного (або пурпурно-червоного). Пурпурно-червоний комплементарен синьо-зеленому.
      • Сіро-синьо-зелений: Додайте до синьо-зеленого, білого і чорного (або пурпурно-червоного).
    Ціан Світлий ціан Темний ціан Сіро-блакитний
    • Ціан (бірюзово-синій): Ціан можна отримати змішуванням інших кольорів. Вам доведеться купити.
      • Світлий ціан: Додайте до ціан білого.
      • Темний ціан: Додайте до ціан трохи чорного (або червоного). Червоний комплементарен ціан.
      • Сіро-блакитний: Додайте до ціан білого і чорного (або червоного).
    Синій Світло-синій Темно-синій Сіро-синій
    • Синій: Додайте трохи фіолетового або мадженты до ціан.
      • Світло-синій: Додайте до синього білого.
      • Темно-синій: Додайте до синього трохи чорного (або оранжевого). Оранжевий комплементарен синього.
      • Сіро-синій: Додайте до синього, білого і чорного (або оранжевого).
    Фіолетово-синій Світлий фіолетово-синій Темний фіолетово-синій Сірувато-фіолетово-синій
    • Фіолетово-синій: Змішайте мадженту з цианом або синім.
      • Світлий фіолетово-синій (блакитний): Додайте до фіолетово-синього білого.
      • Темний фіолетово-синій: Додайте до фіолетово-синього трохи чорного (або жовтого). Жовтий комплементарен фіолетового.
      • Сірувато-фіолетово-синій: Додайте до фіолетово-синього, білого і чорного (або жовтого).
    Фіолетовий Світло-фіолетовий Темно-фіолетовий Приглушений фіолетовий
    • Фіолетовий: Змішайте мадженту з невеликою кількістю ціану, зеленого або фіолетово-синього.
      • Світло-фіолетовий: Додайте білого до фіолетового.
      • Темно-фіолетовий: Додайте до фіолетового трохи чорного (або зеленого лайма). Зелений лайм комплементарен фіолетового.
      • Приглушений фіолетовий: Додайте до фіолетового білого і чорного (або зеленого лайма).
    • Чорний: Чорний можна отримати, змішавши будь-які два комплементарних кольору або три рівновіддалених на точному колірному колі CMY/RGB кольори, такі як червоний, зелений і синій. Якщо замість чистого чорного ви отримали темний колір, виправте його, додавши комплементарний йому колір.
    • Білий: Білий можна отримати змішуванням інших кольорів. Вам доведеться купити. Щоб отримати білий теплого відтінку (кремовий), додайте трохи жовтого. Щоб отримати білий холодного відтінку, додайте трохи ціану.
    • Сірий: Сірий - це суміш чорного і білого. См. вище - чорний.

    Інші поради

    • Змішуючи фарби, додавайте їх потроху, щоб регулювати колір. Завжди можна додати ще. Це особливо актуально при роботі з чорним і синім, які схильні домінувати над іншими квітами. Додавайте потроху за раз до тих пір, поки не досягнете бажаного результату.
    • Щоб дізнатися комплементарний колір, вдамося до допомоги своїх власних очей. Це старий прийом: пильно подивіться на колір, потім відведіть погляд на білу поверхню. З-за "колірний втоми" очей ви побачите протилежний колір.
    • Вибір основних кольорів при купівлі може бути складним. Шукайте мадженту, не містить білих і синіх пігментів (PW і PB). Найкраще - фіолетові і червоні пігменти, такі як PV19 і PR122. Хороший ціан PB15:3. Також гарні PB15 і PG7. Якщо вам потрібні художні фарби або глазурі, можете спробувати підібрати кольори за допомогою принтера. Роздрукуйте зразок з комп'ютера на принтері, щоб взяти його з собою в магазин, або знайдіть основні кольори на стінках упаковки з пластівцями або печивом.
    • Потрібен один кольоровий трикутник квітів, які забезпечують картині зоровий баланс, і інший колірний трикутник - для визначення пар кольорів, які нейтралізують один одного, так як комплементарні кольору для цих завдань трохи відрізняються. Так, ультрамарин добре поєднується з лимонним жовтим та іншими красивими жовтими відтінками, але щоб затемнити ці жовті, використовуйте фіолетовий. Додаткову інформацію з цього питання можна знайти в мережі.
    • Скільки тюбиків з різними фарбами насправді потрібно для написання картини? У книзі Жана-Луї Морелля про акварельного живопису показується, як, користуючись колірним трикутником ціан-жовтий-маджента, отримати практично будь-який потрібний колір всього з чотирьох або п'яти, але це можна зробити і за допомогою перерахованих трьох плюс білого (в якості білого в акварельному живопису виступає папір)!
      • Найкращий спектр відтінків можна отримати при змішуванні кольорів, близьких до основних кольорів CMY, але щоб отримати більш темний відтінок, а ще краще два - повинні бути темніше, ніж ці основні кольори, наприклад, перська синь або кобальт синій, малиновий алізарин.
    • Що ви пишете? Необхідні кольори повністю залежать від того, що ви пишете. Наприклад, ультрамарин, неаполітанська жовта, сієна палена і білила знадобляться для віддалених пейзажів, якщо не потрібні яскраві зелені і жовті кольори.

    Що вам знадобиться

    • Палітра - добре підійде одноразова паперова.
    • Мастихін (будь-якого розміру)
    • Акварельний папір або грунтоване полотно (їх можна купити найближчому художньому магазині; добре підійде готовий загрунтовану полотно)
    • Ємності з водою або розчинником для миття кистей
    • Синтетична кисть на ваш вибір (добре підійде №8 кругла або №6 плоска)
    • Пляшка з розпилювачем, щоб не давати водорозчинних фарб висохнути
    • Паперові рушники для видалення забруднень і чищення кистей
    • Колірне коло
    • Фарби
    • Халат або стара сорочка, яку не шкода забруднити
    • Рукавички


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?