Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як перемогти в грі Pac Man

Кроки

  • Win in Pac Man Step 1.jpg 1 Слідкуйте за всіма вашими опонентами; у грі всього чотири примари. Найуважніше слідкуйте за найближчим до вас примарою. Також слідкуйте за Блінкі (червоним) і Стусани (рожевим), так як вони самі швидкі та найбільш досвідчені. В більшості версій Pac-Man ви можете рухатися швидше всіх примар, тому єдиний спосіб для них зловити вас - це вам повернути не туди або якщо вони заженуть вас в кут.
  • Win in Pac Man Step 2.jpg 2 Зрозумійте, що ви розумніші гри. Штучний інтелект в Pac-Man досить примітивний. Привиди можуть з'являтися, щоб зловити вас, але найчастіше вони згортають не туди, коли знаходяться поруч з вами. Якщо здається, що зараз вас заженуть в кут, рухайтеся в напрямку примари, який повинен зробити "вибір" про те, переслідувати вас або згорнути в іншому напрямку. І дуже часто вам буде везти. Намагайтеся залишатися в місцях з багатьма поворотами і шляхами; вам набагато простіше буде втратити переслідувачів саме тут.
  • Win in Pac Man Step 3.jpg 3 Після того, як ви вивчили основи, зосередьтеся на накопиченні очок. Очищення карти - це початок, але спробуйте збирати періодично з'являються фрукти і переслідувати примар, коли ви "підзарядилися". Взагалі непогано очищати мапу по кварталах, використовуючи точки "підзарядки" ("енерджайзери"), коли 2 і більше примар починають збиратися у вашому районі. Краще всього почекати, поки як мінімум 3 примари не з'являться поблизу, і використовувати "підзарядку", так як ви набираєте все більшу кількість очок за кожен вхопили привид. Якщо ви можете проковтнути всіх 4 примар за один період підзарядки, ви наберете 200, 400, 800 і 1600 (3000) очок (у більшості версій). Не витрачайте час на переслідування примар, але пам'ятайте, що кожен з них, якого ви проковтнули, повинен повернутися в центр картки, а потім назад до вас, щоб стати для вас загрозою. Тому ви повинні докласти достатньо зусиль для усунення загроз поблизу, коли ви "заряджаючи". Не намагайтеся просто відправляти їх в протилежному напрямку.
  • Win in Pac Man Step 4.jpg 4 Коли ви з'їдаєте примари, від нього залишається всього пара очей, які просто прокладають собі шлях до центру карти для регенерації. Якщо ви очищаєте територію поблизу центру карти, спостерігайте за цими очима! Не попадіться на "вході в кімнату", коли привид регенерується!
  • Win in Pac Man Step 5.jpg 5 Дізнайтеся, як мислять привиди. В їхніх рухах немає випадковості. Кожен рівень вони починають з руху до їх "домашнім кутах": Блінкі (червоний) направляється в правий верхній, Стусани (рожевий) у верхній лівий, Інки (блакитний) - в правий нижній, а Клайд (помаранчевий) - у лівий нижній. Через кілька секунд вони починають вас переслідувати-- ви дізнаєтеся про це, коли вони змінять напрямок руху на 180 градусів. Блінкі прямує прямо до вас, Стусани прямує до точки прямо перед вами (якщо звичайно немає якого-небудь збою), Інки направляється до кінця лінії, на якій є точка, в центрі якої ви знаходитесь, а Блінкі на інший її кінець, Клайд переслідує вас, якщо ви далеко, але повертається назад, якщо ви близько. Вони чергують ці стратегії по ходу проходження одного рівня, але в кінці кінців починають просто вас переслідувати.
  • Поради

    • Рівень 21 - це остання унікальна карта, після цього всі рівні ідентичні. Якщо ви навчитеся проходити цей рівень, це всього лише тест на витривалість для досягнення 256 рівня, на якому вже практично неможливо грати.
    • Ви рухаєтеся швидше, якщо не проковтуєте точки. Тому, якщо ви намагаєтеся втекти від примари, не пожирайте точки.
    • У різних версіях гри розрізняються умови, при яких вам даються додаткові життя. В деяких версіях вона дається, якщо ви набрали певну кількість балів (наприклад, 10000), в інших - після проходження певної кількості рівнів (наприклад, 3), а в деяких додаткові життя не даються зовсім! Якщо ви хочете набрати очки для отримання додаткових життів, намагайтеся проковтнути якомога більше примар, коли "заряджаючи". Якщо ви зможете вбивати 3 примар на кожній "підзарядки", ви будете заробляти 5600 додаткових очок на кожному рівні, якщо ви вбиваєте всіх 4 примар, ви заробите 12000.
    • Тримайтеся подалі від далеких кутів, коли переходите з кварталів.
    • Швидко очищайте нижній і верхній кут. Привидам дуже легко вас там зловити, тому швидко переходите туди і швидше звідти йдіть.
    • Руху примар засновані на ваших, тому якщо ви рухаєтеся вниз, вони будуть рухатися в тому ж напрямку, це можна використовувати, щоб змусити примар "згорнути не туди"
    • Не ламайте клавіатуру та інші речі. Не захоплюйтеся набором очок (всю ніч намагаючись набрати багато очок, коли ви повинні спати або вчитися).
    • Зберігайте спокій. Незважаючи на простоту гри Pac-Man може бути дуже захоплюючим, навіть більше, ніж шутери або інші високорівневі гри. Так як гра дуже проста, ви можете провалити будь-який рівень. Не треба. Просто розслабтеся і отримуйте задоволення.
    • Ідея гри Pac-Man дуже проста. Ви керуєте маленьким напівкруглим персонажем, який переміщується в лабіринті, заповненому точками. Мета гри - з'їсти всі крапки в лабіринті, намагаючись не бути спійманим "примарами". Це проста двовимірна гра, де для переміщення по лабіринту ви можете використовувати чотири напрямку (вгору, вниз, вправо або вліво). В кожному кутку лабіринту є спеціальна точка "підзарядки" ("енерджайзер"). Її поглинання дозволить вам пожирати примар протягом певної кількості часу (в цей час вони стають синіми).

    Попередження

    • Первісну версію гри Pac-Man пройти не можна. В правій стороні 256-го рівня з'являється безладний набір тексту і символів, і пройти рівень не можна з-за помилки в підрахунку фруктів.
    • Не дуже захоплюйтеся цією грою.
    • Не ламайте деталі комп'ютера.
    • Не нехтуйте друзями, родиною, своєю подругою і т. п., щоб набрати побільше очок.

    Що вам знадобиться

    • Комп'ютер або гра-аркада.


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?