Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як перемогти в Hearthstone, граючи за шамана

Кроки

Частина 1 з 3: Основи гри

  • 1 У чому суть Hearthstone? Hearthstone - це колекційна карткова гра (TCG), суть якої зводиться до карткових дуэлям. Якщо ви грали в Magic: The Gathering, то і в Hearthstone не розгубитеся, благо що простота механіки та необхідність стратегічного мислення в TCG необхідна скрізь.
  • 2 Що потрібно для перемоги? Все просто. Щоб перемогти в дуелі в Hearthstone, потрібно довести здоров'я опонента до нуля.
    • Якщо дуель подзатянулась, і ваша колода спорожніла, то не переживайте. У Hearthstone порожня колода не дорівнює поразці... ви просто кожен хід будете отримувати шкоди, а так все нормально.
  • 3 Навчитеся правильно використовувати уміння вашого героя. Гравці Hearthstone вибирають героя ще до початку дуелі. У кожного героя є своя унікальна здатність, що допомагає в бою. Варто будь-яка здатність 2 очки дії (ОД).
  • 4 Які бувають категорії карт? У Hearthstone є три категорії карт: істоти, заклинання і зброї.
    • Активація карт в Hearthstone варто ОД. Поки у вас не буде стільки ОД, скільки потрібно для активації карти, ви не зможете її розіграти.
  • 5 Як атакувати? Все просто: обираєте карту (будь-яку, лише б завдавала шкоди), потім вибираєте мета. Атакувати можна і ворожих істот, і ворожого героя.
  • Частина 2 з 3: Знайомство з класом і стилем гри

  • 1 ваш герой - шаман. Звуть його Трал, і сила його - у тотемах. Тотеми, відповідно, бувають різні: є тотем 1/1, є тотем з провокацією 0/2, є зцілювальний тотем 0/2, є тотем 0/2, що дає 1 до втрати заклинаннями. Повірте, ваша половина столу не буде порожній!
    • Не прийшла карта? Покличте тотем, хоч щось та буде.
    • Деякі з істот шамана мають ефект "Перевантаження". Суть в тому, що на наступний хід після виклику істоти з перевантаженням у вас буде заблоковано стільки ОД, скільки було у істоти перевантаження. Грайте, постійно думаючи про те, що і як ви зробите в наступний хід.
  • 2 Подумайте, який стиль гри ви будете використовувати. Навички вашого героя підказує, що варто будувати гру на контролі столу - тримати свою половину повної істот і бафать (посилювати) їх, бафать!
    • Перемога в грі за шамана в чому залежить карт, витягнутих у перші 4 ходу. На щастя, у шамана є доступ до живучим істотам, які допоможуть звернути хід битви на свою користь.
    • Шаман особливо хороший в середині гри і ближче до її фіналу. Іншими словами, ваше завдання пережити початок гри.

  • Частина 3 з 3: Знайомство з класовими картами

  • 1 Класові істоти. Вам треба брати карти звичайних істот, так і карти істот з перевантаженням. Пам'ятайте, що вибирати треба сильних істот, адже на початку гри ви будете багато в чому обходитися тотемами.
    • Тотем мови полум'я. Істоти по обидві сторони цього тотема отримують 2 до атаки. Дуже бажано класти цей тотем між двома іншими тотемами, щоб вони могли почати наносити шкоди.
    • Вільний елементали. Це - найважливіше з шаманських істот з перевантаженням, так як кожен раз, коли ви будете розігрувати карту з ефектом перевантаження, стихійна буде ставати сильнішими. Істота з 4 одиницями здоров'я всього за 3 ОД - це дуже добре, якщо що.
    • Стихійна вогню. Можливо, найсильніший шаманське істота без перевантаження. Його значення - 6/5, плюс у нього є бойовий клич, наносить 3 очки шкоди герою противника. Ця карта може звернути хід бою на свою користь.
  • 2 Інші істоти. Так як у вас буде багато карт з ефектом перевантаження, буде логічно використовувати істот, у яких є свого роду синергія з цим ефектом. Інші варіанти - істоти, що дають бонус до захисту або посилюють заклинання.
    • Захисник Аргуса. дає істоти ліворуч і праворуч від нього бонус 1/1 і ефект провокації. Дуже корисне істота - вона може змусити почати атакувати ваші тотеми, плюс, за рахунок ефекту провокації, воно відверне істот від атак супротивника більш важливих цілей.
    • Блакитний дракон. В принципі, ці дракони гарні для всіх, так як не тільки дають карту, але ще й підсилюють заклинання на 1. Вам же шаманові, це зовсім не буде зайвим.
  • 3 Заклинання. У шамана є безліч заклинань контролю, так і атакуючі заклинання є. Трал може забезпечити собі контроль дошки не лише викликом тотемів, але і використанням заклинань контролю на істот противника.
    • Земний шок. Накладає ефект німоти, що особливо корисно в контексті істот з провокацією.
    • Камнедробитель. Бонус 3 до значення атаки для кожного персонажа, але тільки до кінця ходу. Коштує всього 1 ОД, може бути корисним для добивання.
    • Блискавка. Всього 1 ОД, зате 3 очки шкоди. Мінус у цього заклинання один - воно додає очко перевантаження. З іншого боку, якщо у вас на столі вже лежить вільний елементали, то він від цієї карти стане тільки сильнішою.
    • Дух дикого вовка. Ця карта закликає двох істот з ефектом провокації. За всього 2 ОД - не карта, а скарб! Саме ця карта захистить вас в початок гри від не в міру агресивного опонента. Ця карта дає ефект перевантаження.
    • Гроза. Дуже важливе заклинання, яке дозволить розчистити ворожу сторону столу. Зараз ця карта завдає 2-3 очки шкоди всім ворожим істотам, а вам дає 2 очки перевантаження.
    • Пристріт. Ось уявіть: на вашій стороні столу стоять тільки тотеми, а у ворога - якась дуже потужна легендарна карта. Що робити? Зробити хід конем... точніше, пристрітом! Ця карта перетворює всіх (взагалі всіх істот) в істоту з параметрами 0/1 і провокацією.
  • 4 Легендарна карта. Об'єктивно кажучи, у Тралла досить сильні істоти, щоб особливої необхідності в легендарній карті вже не було. Тим не менш, деякі легендарки відмінно йому підійдуть.
    • Маг крові Талнос. Дешева легендарка, що дає бонус 1 до втрати від заклинань, а також володіє ефектом "Передсмертний хрип".
    • Ал'Акир. Владика Вітрів - легендарна карта, створена спеціально для колоди шамана. Ця карта атакує двічі, має ефект провокації, захищена божественним щитом і, у добавок до всього, має ефект ривка. Не карта, золото! Владика Вітрів ідеально підходить для ефектного завершення партії.


  • Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?