Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як правильно бітбоксити

Кроки

Частина 1 із 5: Основні методи бітбоксинг

  • 1 Зрозумійте, що існує безліч звуків, які вам доведеться освоїти. Для початку, ви повинні освоїти три основних звуку бітбоксинг: бас-барабан б, тарілки т і класичний малий барабан п або пф. Практикуйте поєднувати звуки в ритм з 8 бітами наступним чином: б т пф т/б т пф т або б т пф т/б пф т. Переконайтеся в тому, щоб отримати правильну синхронізацію. Починати прямуєте повільно і згодом нарощувати швидкість.
  • 223397 1.jpg 2 Практика бас-барабана б. Найпростіший спосіб зробити це - літера "б". Щоб відтворити цей звук голосно і коротко, вам потрібно зробити коливання губ. Це коли ви дозволяєте повітрю вібрувати через свої губи, трохи як надувати жуйку. Після того, як ви зможете зробити це, ви робите дуже короткий коливання губами.
    • Вимовте б, як ніби ви халтурите.
    • На цей раз з стуленими губами і нехай тиск наростає.
    • Ви повинні контролювати вивільнення губ рівно настільки, щоб дозволити їм вібрувати протягом короткого періоду часу.
  • 223397 2.jpg 3 Далі спробуйте продублювати тарілки т. Зробіть простий звук "мс", але ваші зуби повинні бути зчеплені або злегка зціплені. Перемістіть кінчик язика вперед за передні зуби для звуку тарілок, і до традиційної т позиції для важкого звуку тарілок.
    • Зробіть видих довше, щоб вийшов відкритий звук тарілок.
  • 4 Спробуйте послідовні або просунуті тарілки. Ви також можете зробити послідовні тарілки, відтворивши звук "тктктктк", використовуючи середню задню частину язика, щоб зробити звук "до". Ви можете зробити відкритий звук тарілок, розтягуючи вдих у "мс", так, щоб це більше було схоже на "тссссс" для більш реалістичного звуку. Ще один спосіб отримання високого реалістичного звуку тарілок – відтворити звук "мс" своїми стиснутими зубами.
  • 5 Спробуйте відтворити класичний малий барабан п. Найпростіший спосіб зробити це – відтворити звуки, де є буква "п". Однак, роблячи "п", звук виходить дуже тихий. Щоб зробити його голосніше ви можете зробити кілька речей:
    • Коливання губ, коли ви видавлюєте повітря з губ і змушуєте його вібрувати;
    • Ви видихаєте в той же час роблячи звук "пх".223397 3.jpg .
    • Щоб звук "п" звучав цікавіше і як «пастка», більшість бітбоксерів додає другий безперервний звук у вихідному звук "п": пф пс пш бк.
    • Змініть п подібно до бас-барабану, тільки використовуйте саму передню частину губ, а не сторону і стиснете їх більше.
    • Витягніть трохи губи так, щоб вони були трохи приховані, як якщо б у вас не було зубів.
    • Створіть невеликий тиск повітря за закритими губами.
    • Накачайте губи (не в буквальному сенсі) і як раз перед поверненням їх в нормальне положення (не приховане), випустіть повітря зі звуком "п".
    • Відразу після випуску повітря і звуку "п" напружте нижню губу навпаки нижніх зубів, щоб зробити звук "ффф".
  • Частина 2 із 5: Проміжні методи бітбоксинг

  • 1 Практикуйтеся, поки не підготуєтеся до проміжним методів. Після освоєння трьох основних звуків бітбоксинг пора перейти на проміжні. Це може бути трохи складніше, але практикою їх можна довести до досконалості.
  • 223397 4.jpg 2 Розробіть хороший звук бас-барабана. Це робиться притисканням губ один до одного і тиском мови і щелепи, штовхаючи язик вперед від задньої частини рота і одночасно закриваючи щелепу. Нехай частина ваших ясен на мить затримається в стороні, щоб повітря могло вийти і створити звук бас-барабана. Ви повинні додати тиск з легких, але не настільки сильно, щоб у вас пізніше з'явився повітряний звук.
    • Якщо у вас не виходить досить басовий звук, потрібно трохи розслабити губи. Якщо ваш звук взагалі не схожий на звук бас-барабана, необхідно напружити губи або переконатися, що ви робите це як би крем куточків губ.
    • Ще один спосіб наблизитися до цього - сказати "пух". Потім послабити звук "ух" так, щоб був акцент на першому звуці і так, щоб це звучало як невелика затяжка. Спробуйте триматися твердо, щоб не дозволити вирватися будь-якого звуку з "ух", а також спробуйте не видавати жодного хрипкого звуку або повітряного шуму.
    • Як тільки ви відчуєте себе комфортно в цій вправі, можете злегка напружити губи і змусити проходити через них більшу кількість повітря, щоб створити великий звучить бас-барабан.
  • 223397 5.jpg 3 Ознайомтеся з іншими способами зробити ударні звуки. Перенесіть свою мову до задньої частини рота і нарощуйте тиск мовою або легкими. Використовуй мову, якщо ви женіться за швидкістю або використовуйте легкі, якщо ви хочете вдихнути в той же час, коли ви створюєте звук.
    • Спробуйте сказати "пфф", роблячи зупинку після "ф", зупиняючись лише на мілісекунду або близько того після "п". Підйом куточків рота і туге стан губ допоможуть первісного "п" звучати більш реалістично. Ви також можете використовувати ту ж техніку, щоб змінити очевидний крок у пастку.
  • 223397 6.jpg 4 Додайте ударний звук драм-машини до загальних звуків. Спочатку скажіть "іш". Потім спробуйте сказати "іш" без додавання "ш" в кінці, знову роблячи акцент на першому звуці. Зробіть це дуже коротко, і ви отримаєте свого роду рохкання в задній частині горла. Продвиньтесь трохи, коли говорите це, щоб вийшла велика акцентована атака.
    • Як тільки ви відчуєте себе комфортно, додайте "ш" в кінці, і ви отримаєте синтезатор, як ударний звук. Ви можете також працювати над переміщенням хрипа так, щоб було таке відчуття, що це йде з вершини горла для більш високого звуку барабана, або так, щоб відчувалося, ніби звук йде з нижньої частини горла і створює більш низький звук барабана.
  • 223397 7.jpg 5 Не забувайте про тарілках. Це один з найбільш простих звуків, який можна відтворити. Шепчите (не кажіть) склад "чиш". Зробіть це знову, але на цей раз стиснувши зуби і виділивши голосну, переходячи від "ч" прямо до "ш" без практичного переходу, і ви будете мати звук основних тарілок.
  • 223397 8.jpg 6 Відтворіть звук зворотного тарілки. Вставте кінчик мови так, щоб він торкався місця, де ваші верхні зуби зустрічаються зі смаковими рецепторами. Тримайте верхню губу на відстані від нижньої і дихайте через рот. Зверніть увагу, як повітряні потоки йдуть повз ваших зубів і язика і створюють свого роду невеликий рухомий звук. Потім знову сильно вдихніть і на цей раз зімкніть губи, коли робите вдих; ви повинні відчувати, що вони закриті і не робити уривчастий звук.
  • 223397 9.jpg 7 Не забувайте дихати! Ви були б здивовані кількістю бітбоксерів, які падають в непритомність, тому що забувають, що їхні легені мають потребу в кисні. Ви можете почати дихати шляхом включення дихання у ритм. В кінці кінців, ви збільшите ємність легень.
    • Проміжна техніка повинна здійснювати вдих під час пастки мови, так як для цього потрібен найменший об'єм легенів. Повільно практикуючи дихання, ви станете експертом, але це станеться тільки тоді, коли кожен звук стане незалежним (див. попередній етап). Таким чином, відділення дихання від біта дозволить зробити кілька видів басових звуків, заманить звуки в пастку звуки і навіть допоможе відтворити деякі звуки тарілок без дотримання паузи.
    • В якості альтернативи дихальним вправам, є багато звуків, які можна зробити диханням всередину (варіації пасток і звуки оплесків).
  • 223397 10.jpg 8 Розвивайте свою техніку внутрішнього звуку. Одна річ, яка спантеличує людей, таких як бітбоксер, можна битбоксить протягом тривалого часу, фактично не переводячи дихання, тобто видавати звук і дихати одночасно? Це називається внутрішнім звуком. Деякі з кращих звуків зроблені саме так.
    • Є багато способів зробити внутрішні звуки. Майже кожен звук, який можна зробити назовні, можна зробити всередину, хоча це може зажадати деякої практики.
  • 223397 11.jpg 9 Тримайте мікрофон належним чином. Техніка мікрофона дуже важлива для виконання або якщо ви просто хочете поліпшити звук, видаваний ротом. Є різні способи тримати мікрофон. Ви можете просто тримати його, як під час співу, але деякі бітбоксер воліють покласти мікрофон між безіменним і середнім пальцями, а потім захопити мікрофон першими двома пальцями зверху біля основи і пальцем в нижній частині мікрофона для більш чіткого звуку.
    • Намагайтеся не дихати в мікрофон під час бітбоксинг.
    • Багато бітбоксер демонструють убогість, тому що тримають мікрофон неправильно і, отже, вони не в змозі збільшити силу і ясність звуків, які вони виробляють.
  • Частина 3 із 5: Розширені методи бітбоксинг

  • 1 Продовжуйте практикуватися, поки ви не будете готові до просунутим навичкам. Після того як ви придбали основні та проміжні навички, пора дізнатися деякі передові методи. Не турбуйтеся, якщо ви не знаєте, що вибрати. З практикою ви зможете робити все.
  • 223397 12.jpg 2 Розробіть радикальний звук бас-барабана (X). Це повинно бути використано замість бас-барабана і займає близько 1/2-1 біт. Щоб зробити радикальний бас-барабан, почніть з вивчення методів, якими ви збираєтеся це зробити. Випустіть губи, таким чином, щоб вони вагалися, коли ви выдуваете повз них повітря. Торкніться кінчиком язика внутрішніх ясен нижніх зубів і просуньте його, щоб виконати техніку.
  • 223397 13.jpg 3 Працюйте над технікою техно баса (Ю). Це можна зробити звуком "ооф", як ніби ви тільки що були поранені в живіт. Робіть це з закритим ротом. Ви повинні бути в змозі відчувати в грудях.
  • 223397 14.jpg 4 Додайте техно пастку в мікс (Р). Це робиться так само, як техно бас, але позиціонувати свій рот потрібно, як ніби ви збираєтеся видати звук "шшшш". Ви отримуєте басовий звук знизу.
  • 223397 15.jpg 5 Не забувайте про базову скретчинге. Це робиться шляхом зміни повітряного потоку по кожному з попередніх методів. Зазвичай неправильна техніка скретчингу включає різні рухи язика і губ залежно від інструменту, який ви намагаєтеся зобразити. Щоб краще зрозуміти, що у вас виходить, записуйте себе. Потім, використовуючи музичну програму, типу Windows Sound Recorder, слухайте запис задом наперед.
    • Навчіться наслідувати зворотним звуків, які реально подвоять відомі вам методи. Крім того, спробуйте створити звук, а потім відразу створіть його протилежність (виняток: басовий звук, що супроводжується зворотним в швидкій послідовності, робить стандартний шум скретчингу).
    • Скретчинг краба:
      • Тримаєте великий палець повернений вгору. Відкрийте руку долонею вгору і встановіть пальці на 90 градусів вліво.
      • Щільно стисніть губи. Покладіть руку на губи в безпосередній близькості від тріщини великого пальця.
      • Вберіть повітря. Це повинно змусити деформацію звуку походити на діджейську.
  • 223397 16.jpg 6 Працюйте з джазовими щітками. Злегка видуйте через рот, намагаючись відтворити "ф". Створити акценти можна, дмухаючи трохи сильніше на 2 і 4 бітах.
  • 223397 17.jpg 7 Додайте римшот. Прошепочіть"коу," потім вимовте це знову без "оу" . Натисніть на «до» трохи сильніше і ви отримаєте римшот.
  • 8 Додайте клацання (ккккк). Це дуже складна техніка для початківців, але як тільки ви освоїте, зможете використовувати в будь-який час. Для початку, помістіть мова вправо або вліво, залежно від уподобань) прямо, де передні зуби з'єднуються з десною. Потім витягніть задню частину язика до задньої частини горла, щоб зробити клацання.
  • 223397 19.jpg 9 Практикуйте одночасно наспівувати базові лінії і битбоксить. Цей метод не так складний, як спів, але коли ви тільки починаєте, легко розгубитися. Для початку, ви повинні зрозуміти, що можна наспівувати двома способами: з горла (сказати "ахх") і через ніс ("мммммм"), що значно складніше у звиканні, але незмірно більш універсально.
    • Ключ до одночасного співу і битбоксингу лежить в основі і мелодії по пам'яті. Слухайте реп, не залежно від того, співають його чи ні (наприклад, Parliament Funkadelic's "Flashlight" і пробуйте наспівувати мелодію, а потім битбоксить поверх неї; Джеймс Браун також відмінно підходить для мелодій).
    • Вивчіть свою музичну колекцію для пошуку основ і мелодій, а потім спробуйте покласти деякі свої біти поверх них. Треба навчитися наспівувати мелодію або основу з кількох причин, особливо якщо ви плануєте вчитися співу. Ця область бітбоксинг, яка має якусь оригінальність!
    • Якщо ви намагалися битбоксить і наспівувати одночасно, ви, напевно, зрозуміли, що втратили частину своєї майстерності в певних методах біта (техно бас і техно пастка сильно обмежені, а клацання стають, якщо не повністю непридатними для використання, то дуже важко вловимими на слух). Вивчення того, що і як працює, вимагає часу і практики.
    • Якщо ви коли-небудь опинитеся в битві бітбоксерів, не забувайте, що в той час як дуже важлива ваша витривалість і швидкість, потрібно ще використовувати нові і цікаві мелодії і основи і тоді ви точно переможете натовп.
  • 223397 20.jpg 10 Ви також повинні будете практикувати внутрішній спів. Це просунута техніка, яка широко не використовується в битбоксинге. Є кілька доступних методів, які розповідають про те, як співати/дзижчати всередину. Для цілей бітбоксинг, коли вам важко дихати, може бути гарною ідеєю наспівувати всередину. Ви завжди можете продовжити наспівувати ту ж мелодію, але подача радикально зміниться.
    • З практикою ви зможете виправляти зміна висоти тону, але багато експертів бітбоксинг, які використовують внутрішнє спів, перемикають мелодію з співу назовні на внутрішній спів.
  • 223397 21.jpg 11 Додавання звуків труби є відмінним способом змішати звуки. Наспівуйте фальцетом (у високій тональності, як Міккі Маус). Тепер, підніміть задню частину язика, щоб зробити звук тонше і гостріше. Додайте вільне коливання губ (класичний бас-барабан) в передній частині кожної ноти. Потім закрийте очі, лайтеся і робіть вигляд, що ви Луї Армстронг.
  • 223397 22.jpg 12 Практикуйте спів і бітбоксинг в один і той же час. Ключ повинен вибудовуватися відповідністю приголосних звуків з басом і голосних звуків з малим барабаном. Не намагайтеся додати тарілки, так як навіть самі кращі бітбоксер мають з цим проблеми.
  • Частина 4 із 5: Спів і бітбоксинг

  • 1 Співайте і битбоксите. Спів і бітбоксинг в один і той же час можуть здатися нездійсненним завданням (особливо для новачків). Але це насправді досить легко. Нижче наведені робочі шаблони, які допоможуть вам розпочати роботу. Ви можете використовувати цю базову техніку, а потім адаптувати її до будь-якої пісні.
    • (б) іф ю (пфф) мазер (б) (б) (б) (пфф) гавкіт нью (б) нью (пфф) ("If Your Mother Only Knew" Rahzel).
  • 223397 23.jpg 2 Прослухайте композицію. Прослухайте пісню, з якою ви хочете працювати, кілька разів, щоб визначити рух ритму. У наведеному вище прикладі біти виділені.
  • 223397 24.jpg 3 Заспівайте мелодію зі словами кілька разів. Це допоможе вам освоїтися з піснею.
  • 223397 25.jpg 4 Спробуйте оснастити біти словами. Більшість пісень буде мати біт перед словами. У цьому випадку:
    • "Іф". Слово "іф" в нашому прикладі починається з голосної, легко вписується в бас якраз перед нею, як ніби ви говорили "біф". Однак зауважте, що звук "б" повинен бути низьким, а при необхідності, трохи відокремте біт від слів при першому прогоні.
    • "Мазер". Це слово починається з приголосної. У цьому випадку, ви могли б відмовитися від "м" і замінити його на "пфф", тому що вони звучать схоже, коли їх говорять швидко. Або ви могли б вимовляти це слово так, щоб біт був на першому місці, а слова злегка сповільнено. Якщо ви вибираєте перший варіант, ви в кінцевому підсумку співаєте "пффазер". Зверніть увагу, що ваші передні зуби зв'язуються з нижньою губою, яка створює му, як звук. Якщо ви можете керувати цим, звук буде набагато краще.
    • "Він". Для подвійного біта з "він" ви можете наспівати "б-б-він," а потім відразу увійти в "б пфф-лай нью", весь час наспівуючи основу. На "він" ви можете виявити, що звук переривається, якщо ви робите другий басовий біт. Щоб виправити це, наспівуйте через ніс. Це можна зробити, просто натиснувши вгору на задню частину язика, щоб закрити частину верхнього неба. Цей гул тепер виходить через ніс і не переривається тим, що ви робите ротом.
    • "Нью". Слово "нью" звучить луною і зникає геть.
  • 223397 26.jpg 5 Пристосуйте цей навик. Ці кроки можуть бути адаптовані до будь-якої пісні з ритму. Продовжуйте практикуватися з різними піснями, і незабаром імпровізація буде вам даватися легше.
  • Частина 5 із 5: Шаблони

    Зміна ритму барабана

    Перша лінія для звуку малого барабана. Це може бути пастка мови, пастка губ і будь-яка інша пастка. Далі йде лінія тарілок, а третій – лінія баса. Друга лінія може бути додана в нижню частину для різних звуків, які повинні бути визначені під вкладкою і застосовуватися тільки до цієї моделі. Ось приклад:


    З |----|K - - -|----|K---||----|K - - -|----|K---| Х |--T-|--T-|--T|T---||----|----|----|----| Б |Б - - -|----|Б---|----||Б - - -|----|Б - - -|----| |----|----|----|----||--ВФ-|--ВФ-|--ВФ-|--ВФ-|





    Біти розділені одиночними лініями, бари - подвійними лініями. Ось ключі для символів:

    Баси
    • ДЖБ = Бумскид бас-барабан
    • Б = сильний бас-барабан
    • б = м'який бас-барабан
    • Х = широкий бас-барабан
    • Ю = техно бас-барабан
    Малий
    • До = пастка мови (без легких)
    • З = пастка мови (з легкими)
    • П = Пфф або пастка губ
    • Р = техно пастка
    Тарілки
    • T = "Мс" пастка
    • З = "Тсссс" відкриття пастки
    • т = передня частина послідовних тарілок
    • до = задня частина послідовних тарілок
    Інші
    • Кккк = клацання
    Основний біт

    Це основний біт. Всі новачки повинні починати з нього і рухатися далі.


    З |----|K - - -|----|K---||----|K - - -|----|K---| H |--T-|--T-|--T-|--T-||--T-|--T-|--T-|--T-| Б |Б - - -|----|Б---|----||Б - - -|----|Б - - -|----|

    Подвійні тарілки

    Це звучить здорово і вважається хорошим вправою для прискорення тарілок без використання їх послідовного звуку.


    З |----|K - - -|----|K---||----|K - - -|----|K---| Х |TT --|--TT|--TT|TT--||--TT|--TT|TT--|--TT| Б |Б - - -|----|Б---|----||Б - - -|----|Б - - -|----|

    Зміни подвійних тарілок

    Це більш просунутий біт, який слід намагатися робити, тільки якщо ви можете успішно зробити шаблон подвійних тарілок з ідеальною точністю. Він перемикається вгору з ритму шаблону подвійних тарілок, щоб зробити ритм більш цікавим.


    З |----|K - - -|----|K---||----|K - - -|----|K---| Х |--TT|----|TT--|--TT||--TT|----|TT--|--TT| Б |Б---|--Б-|--Б -|----||Б---|--Б-|--Б-|-Б--|

    Розширений біт

    Це дуже прогресивний біт. Пробуйте його, тільки коли освоїли способи, наведені вище, а також послідовні тарілки (тктктк).


    З |----|K - - -|----|K---||----|K - - -|----|K---| Х |-тк-|-тк-|тк-т|-ткт||-тк-|-тк-|ткСС|--тк| Б |Б--б|---Б|--Б -|----||Б--б|---Б|--Б -|----|

    Техно біт

    З |----|Р - - -|----|Г---||----|Г - - -|----|Р---| Х |--тк|--тк|--тк|--тк||--тк|--тк|--тк|--тк| Б |Ю - - -|----|Ю---|----||Ю - - -|----|Ма - - -|----|

    Основний біт драм-н-бейс

    З |--П-|-П - | |- П-П|П----П-| Х|----|----|3x|Х |-----|-.тк.т-т| Б |Б---|Б---| |Б |Б-ББ-|Б--.Б---|

    Простий, але крутий біт

    Це звучить здорово, коли робиться швидше.


    |Б т т т |K т т K |т до т Б |K т т K| 1--------2--------3--------4-------

    Біт MIMS "This is Why i'm Hot"

    Коли він говорить, Д, зробіть швидкий подвійний біт.


    S |--K-|--K-|--K-|--K-| Х |-т-т|т--т-т-т|т--т| Б |Б---|-Д--|Б---|-Д--|

    Класичний хіп-хоп біт

    З |----|K - - -|----|K---| Х |-тт-|-т-т|тт-т|-ттт| Б |Б--Б|--Б-|--Б -|----|

    Біт Snoop Dogg в "Drop It Like it's Hot"

    Для "т" лінії, ви практично клацаєте мовою. Номер 3 являє собою відносно відкритий рот для більш відкритого звуку. Перший являє собою невелику "про" у формі рота для низького клацання мови і 2 знаходиться десь в середині. Біт досить важкий, і ви можете практикувати виконання просто баса і пастки, поки не відчуєте себе готовим додати клацання мови. Крім цього, ви можете додати високої тональності "Снуууууууп" дзижчить у вашому горлі. Прослухайте пісню, щоб побачити, що це таке.


    в|снууууууууууу т|--3--2--|1--2----| З|---- до - - -|---- до---| Б|Б--б--б-|--б-----|


    в|уууууууууууууп т|--1--2--|3--2----| З|---- до - - -|---- до---| Б|Б--б--б-|--б-----|

    Створення власних образів

    Не бійтеся використовувати дивно звучать біти. Дурачьтесь з різними звуками, поки вони течуть.

    Поради

    • Практикуйтеся, коли це можливо. Так як нічого крім свого тіла не знадобиться, ви можете займатися битбоксингом вдома, на роботі, в школі, в автобусі, лише в ті моменти, коли це доцільно. Одним з кращих місць для практики є ванна, бо там хороша акустика і біти звучать набагато краще.
    • Деякі типи блиску для губ можуть дійсно добре зберігати губи від пересихання. Це здорово для губ.
    • Періодично пийте воду, щоб захистити порожнину рота від висихання.
    • Завжди практикуйтеся в послідовному темпі. Це означає, що ви повинні спробувати зберегти одну і ту ж швидкість впродовж всього малюнка гри.
    • Якщо ви починаєте займатися битбоксингом або намагаєтеся зробити важкі удари, завжди починайте практикувати ритм зі слабкими звуками. Таким чином, вам буде простіше зробити це гладко і в такт. Через деякий час, коли ви досягнете позитивних результатів, можете сфокусуватися на гучності і чіткості звуків. Це зробити простіше, тому що ви вже знаєте, коли робити ці звуки, навіть якщо на перший погляд вони були слабкими.
    • Постарайтеся знайти інших бітбоксерів і битбоксить разом. Це цікаво, і ви зможете дізнатися щось нове від ваших нових друзів.
    • Переконайтеся, що ви знаєте, як битбоксить всередину і назовні. Це може допомогти вам співати і битбоксить одночасно.
    • Постарайтеся займатися битбоксингом перед дзеркалом, щоб побачити, як виглядає ваше обличчя, і знати, чи варто його трохи прикрити.
    • Слухайте музику відомих бітбоксерів, таких як Killa Kela, Rahzel, Speiler, Roxorloops, Black Mamba, Biz Markie, Doug E. Fresh, Matisyahu, Max B, Blake Lewis, Bow-Legged Gorilla або навіть Bobby McFerrin (автор "don't Worry Be Happy", який створив усю пісню, використовуючи тільки свій голос, прокручуючи його на різних треках, щоб імітувати звуки багатьох інструментів).
    • Постарайтеся прикривати рот і ніс, щоб отримати більш гучний і більше акустичний звук, коли у вас немає мікрофона.

    Попередження

    • Перш ніж почати, переконайтеся, що у вас хороший водний баланс, тому що сухий біт і бас будуть помітні. Просто візьміть це за звичку.
    • Не пийте кави перед тим як зайнятися битбоксингом, так як кава пересушує горло і рот. Те ж саме стосується чаю. Пийте звичайну воду.
    • Спочатку, ви, ймовірно, будете почувати себе трохи нерозумно. Але якщо ви дотримуйтеся правил, то виявите, що цей процес принесе багато веселощів і, в той же час, допоможе створити приголомшливу музику.
    • Постарайтеся обмежувати себе спочатку, тому що м'язи особи повинні звикнути до певних рухів. Якщо ви відчуваєте біль, зупиніться на якийсь час.
    • Ваш рот, ймовірно, не відразу звикне до раптового тиску, яке ви на нього надаєте. Ваша щелепа спочатку може хворіти, а губи можуть дещо поколювати, як буває коли відсидиш ногу.
    • Ви також будете працювати, захекавшись, тому переконайтеся, що ви знаєте, як правильно дихати.


    Джерела і посилання



    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?