Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як знайти пацієнтів для кабінету стоматолога

Кроки

  • 1 Почніть з дослідження ринку.
    • Подивіться, скільки стоматологічних кабінетів працює по близькості, що вони пропонують своїм пацієнтам. Використовуйте цю інформацію, щоб визначити нішу для свого бізнесу.
    • Подивіться, що їх х чіпляє ваш очей. Запитайте себе, чи будь-який з маркетингових методів цих дантистів відповідати вашому бізнесу.
  • 2 Вкладете кошти, щоб ваше ім'я з'явилося в телефонній книзі, це буде сприяти вашій зуболікарській практиці. Це зазвичай коштує грошей, але ви ж хочете, щоб люди могли знайти вас. Якщо можете собі дозволити, подумайте про розміщення маленького чи великого оголошення для більшого впізнавання.
  • 3 Зробіть чітке і впізнаване позначення, щоб люди, які їдуть по оголошенню, змогли відразу знайти ваш кабінет.
  • 4 Запустіть шум про свій бізнес, почавши з святкування урочистого відкриття.
    • Відішліть приватні запрошення друзям і родині.
    • Подумайте про покупку списку розсилки для навколишньої території, щоб надіслати запрошення.
    • Надішліть прес-реліз, що запрошує пресу на вашу подію, або висвітліть урочисте відкриття в новинах.
  • 5 Купіть дверні підвіски і як тільки вони з'являться, повісьте їх на всі двері поблизу. Оскільки у поштову скриньку не можна кидати що-небудь без штампа, дверні вішалки дозволяють вам досягти своєї аудиторії, не отримуючи скарги на те, що ви робите що-небудь неправильне.
  • 6 Націльте свій друкований маркетинг на свою аудиторію.
    • Помістіть друковані оголошення в локальні журнали. Журнали зберігаються довше, ніж газети, а рекламні оголошення, як правило, виконуються в кольорі на глянцевому або крейдованому папері.
    • Подумайте про рекламної кампанії в місцевій газеті, якщо у вас є на це бюджету. Але майте на увазі, що через газети - повторне вплив, адже газети зазвичай не зберігаються в протягом тривалого періоду часу.
  • 7 Перейдіть до реклами в Інтернеті для економічно ефективного впливу на аудиторію.
    • Створіть веб-сайт, який перераховує важливу інформацію про вашому бізнесі, таку як годинник роботи, контактну інформацію та фізичну адресу. Вмикайте якісні, яскраві фотографії, щоб показати ваші можливості і персонал.
    • Зареєструйтесь в системі Facebook, заведіть сторінку про вашому бізнесі і створіть своїх шанувальників через сім'ю і друзів, а також через потенційних клієнтів.
  • 8 Увійдіть в локальні професійні об'єднання.
    • Зареєструйтеся членом вашої місцевої Торговельної палати і відвідуйте їх заходи.
    • Приєднайтесь до таких груп як Kiwanis, Rotary або Rotaract, який схожий на Rotary, але замість цього націлений на 18-30-літні.
    • Станьте частиною локальної волонтерської організації, фіксуйте час і зусилля за межами вашого офісу, щоб створити впізнавання в співтоваристві.
  • 9 Пропонуйте стимули для будь-якого, хто направляє нового пацієнта. Це зазвичай може робитися у формі подарункової картки.
  • Поради

    • Не забувайте купувати якісні візитні картки, щоб роздавати всім, з ким ви зустрічаєтеся.
    • Пропонуючи стимули у формі подарункової картки Віза з певною сумою, подумайте про наступному кроці і розміщення на них вашого ділового логотипу, фотографії будівлі або можливо фотографії персоналу.


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?