Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як знайти загублену в машині Lyft річ

Кроки

  • 1 Відкрийте свій електронний ящик, який ви вказали при реєстрації на сайті. Після того, як ви скористаєтеся послугами водія і заплатите за поїздку, Lyft відправить вам на електронну адресу лист з рахунком. Відкрийте лист.
  • 2 У нижній частині листа ви побачите посилання з написом Lost Something.
  • 3 Натисніть на цю посилання. Ви будете перенаправлені на сторінку бюро знахідок на сайті Lyft.
  • 4 Вкажіть всі необхідні подробиці. Введіть опис предмета, який ви втратили, а також свій номер мобільного телефону.
  • 5 Натисніть на кнопку надіслати, щоб Надіслати свій запит.
  • 6 Зачекайте, поки з вами зв'яжеться власник автомобіля. Водій автомобіля, в якому ви їхали, отримає повідомлення про те, що ви забули якусь річ в його машині. Він зв'яжеться з вами по вказаному номеру.
  • 7 Домовтеся з водієм і заберіть у нього свої речі.
  • Поради

    • Якщо водій не поверне вам вашу річ, поскаржтеся на нього за цим посиланням: https://lyft.desk.com/customer/widget/emails/new.
    • Перш, ніж скаржитися на водія, переконайтеся, що дійсно забули річ в його машині.
    • Після того, як ви повернете свої речі, перевірте, чи всі на місці і в хорошому стані.


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?