Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як знайти потенційних покупців

Кроки

  • Find Sales Leads Step 1.jpg 1 Визначте цільовий ринок і унікальність вашого товару чи послуги. Не намагайтеся надавати всім і кожному.
  • Find Sales Leads Step 2.jpg 2 Створіть розклад для певних завдань. Складіть розклад для маркетингових завдань, наприклад, коли ви будете робити холодні дзвінки, відвідувати заходи для встановлення ділових контактів («networking») або для пошуку нових ринків через інтернет. Маркетинговий план вимагає системності. Не чекайте, що нові клієнти самі прийдуть до вас, навіть якщо ваш бізнес процвітає.
    • Ймовірних клієнтів можна отримати з різних джерел і за допомогою різних маркетингових кампаній. Таких ймовірних клієнтів можна знайти завдяки розсилок (факсом, звичайною або електронною поштою), ярмарках і виставках, за телефоном (call-центри), через маркетингові бази даних і сайти. Ймовірні клієнти, отримані через веб-сайти, часто називають «веб-лидами» (web lead). Зазвичай такі контакти з можливими клієнтами перевіряються тим, хто робить телефонні дзвінки, то є агентом call-центру. Після того, як агент перевіряє можливого клієнта, він передає всі необхідні дані про ліді агенту з продажу.
  • Find Sales Leads Step 3.jpg 3 Попросіть друзів, колег і членів сім'ї активно шукати нових клієнтів для вас. Дайте їм якісь стимули, щоб вони охочіше рекомендували вас. Наприклад, ви можете подарувати їм сертифікати в магазин, квитки в кіно, відвідування спа-салону або ж запропонувати невеликий відсоток з продажу.
  • Find Sales Leads Step 4.jpg 4 Визначте, яка маркетингова тактика ефективна. Відстежуйте, скільки клієнтів приходить завдяки кожної маркетингової тактики, і використовувати найбільш ефективні способи залучення клієнтів.
  • Find Sales Leads Step 5.jpg 5 Як тільки ви визначили можливих клієнтів, проведіть їх оцінку для виявлення потенційних клієнтів і потенційних покупців. Зазвичай цей процес включає визначення шляхом прямого опитування, цікавить чи можливого клієнта ваш продукт, чи є у нього необхідні кошти і як скоро він побажає придбати товар. Додатково можуть бути перевірені різні дані можливого покупця - наприклад, його історія, ринок у цілому, контактна інформація крім зазначеної спочатку, а також будь-яка інша інформація, що дозволяє оцінити покупця і перспективи роботи з ним.
  • Find Sales Leads Step 6.jpg 6 Побудувати відносини зі своїми потенційними клієнтами. Для цього дозвольте їм дізнатися вас краще і запам'ятати вас. В B2B-маркетингу цей процес називається «плеканням клієнтів». Він включає в себе інформативні опису, семінари, тематичні дослідження і демонстрацію товарів або послуг. Ваша мета полягає в тому, щоб дозволити їм залишатися з вами на зв'язку, що зміцнює відносини і підштовхує їх до співпраці з вашою компанією.
  • Find Sales Leads Step 7.jpg 7 Користуйтесь сайтом, щоб відслідковувати відвідувачів. Якщо база ваших покупців складається, в основному, з промислових підприємств і компаній, що ви можете відслідковувати відвідувачів за допомогою MeetLeads, безкоштовного хмарного сервісу, який буде чимось на зразок «визначника номера для сайту. Сервіс допомагає визначити, які компанії зацікавлені у вашому товарі або послузі, знайти контакти цих компаній і зробити їх вашими потенційними клієнтами.



  • Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?