Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як ввічливо говорити по телефону

Кроки

  • Speak Nicely on the Phone Step 1 Version 3.jpg 1 Підніміть трубку і скажіть "Алло". Якщо цей номер не ваш власний, скажіть "Алло, це будинок (прізвище). Можу я запитати, хто дзвонить?". Деякі люди вважають, що дружнього "Алло" цілком достатньо, а інші думають, що треба назвати адресу. Подумайте, який варіант підходить вам.
  • Speak Nicely on the Phone Step 2 Version 3.jpg 2 Постарайтеся не затримувати людину в режимі очікування. Якщо трапилося так, що ви не змогли знайти потрібного абонента людини за 30-60 секунд, спокійно і ввічливо попросіть пробачення: "Вибачте, Джон зараз не може підійти. Що йому передати? Джон передзвонить вам."
  • Speak Nicely on the Phone Step 3 Version 3.jpg 3 Якщо потрібний абоненту людина недоступний, скажіть про це. Краще сказати так: "Він не може зараз підійти до телефону. Може бути, мені щось передати?"
  • Speak Nicely on the Phone Step 4 Version 3.jpg 4 Коли ви здійснюєте вихідний дзвінок, вкажіть своє ім'я, якщо слухавку взяв не той чоловік, який вам потрібен. ""Це Джейн (вкажіть характер відносин з потрібним абонентом: один, одногрупник), чи можу я поговорити з Джоном?" Говоріть спокійним і ввічливим тоном.
  • Speak Nicely on the Phone Step 5 Version 3.jpg 5 Представтеся наступним чином: "Добрий день, мене звуть Джейн. Джон дав мені ваш номер телефону... Я дзвоню з такого приводу... ". Так потрібно говорити в тому випадку, якщо ваш співрозмовник не знає вас.
  • Speak Nicely on the Phone Step 6 Version 3.jpg 6 Завжди закінчуйте розмову словами "Дякую, до побачення."

  • Поради

    • Краще питати "Чим я можу вам допомогти?" ніж вживати фразу "я Можу вам допомогти?". Як правило, на друге запитання можна відповісти впевненим "Так", після якого виникає незручна пауза. Після цього все одно доведеться перепитувати як ви можете допомогти людині.
    • Коли ви приймаєте повідомлення від співрозмовника, переконайтеся в тому, що ви правильно записали його ім'я і прізвище. Запишіть номер телефону, а потім попросите співбесідника повторити його, щоб переконатися в правильності. Можна попросити повторити інформацію, але не більше двох разів. Ви демонструєте свою уважність і зацікавленість у тому, щоб у абонента не виникло плутанини. Ваш співрозмовник оцінить ваші старання.
    • Тримайте під рукою ручку, щоб робити записи. Вкрай неввічливо просити абонента почекати, поки ви шукайте письмові приналежності по всьому будинку. Це дуже важливо, коли ви приймаєте діловий дзвінок. Ви ж не хочете, щоб вас вважали неорганізованим і легковажним людиною.
    • Посмішка робить тон вашого голосу більш дружнім, навіть якщо мова йде про діловій розмові.
    • Якщо ви телефонуєте по справах, вкажіть назву компанії, навіть якщо ви потрапили на сторонню людину. Наприклад, краще сказати "Алло, вас турбує Джош з компанії Ло Ассосиэйтс ". Якщо ви просто скажете "Це Джош", людина може не зрозуміти, з ким він говорить.
    • Не думайте, що у всіх є визначник номера, або ваш друг дізнається вас по голосу. По телефону голос може спотворюватися.
    • Якщо ви на робочому місці, вкрай важливо говорити назва організації. Після цього виражайте готовність допомогти. Приклад: "Добрий день, офіс Джона Мэйера. Чим я можу бути корисний? "
    • Якщо ви здійснюєте телефонний дзвінок, краще всього відразу ж назвати мету свого дзвінка. Вкажіть ім'я людини, якій ви телефонуєте. "Це Джон Сміт. Мені потрібен Рой Джонс. Він на місці?"
    • Подумайте, що можна сказати в такій ситуації. Очевидний той факт, що ввічливість понад усе. Уявіть, що ви за обіднім столом.

    Попередження

    • Якщо у вас проблеми зі зв'язком, і ви не можете чітко розчути слів мовця, повідомте про цю проблему. Якщо ви говорите голосніше звичайного, прийміть до уваги той факт, що ви не повинні кричати.
    • Коли ви говорите людині, що не чуєте його, не кричіть. Може бути, ваш співрозмовник чує вас нормально.


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?