Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як подавати рекламу в Google за допомогою Google Adwords

Кроки

Частина 1 з 2: Налаштування оголошень

  • Advertise on Google with Google Adwords Step 1 preview.jpg 1 Перейдіть на головну сторінку Adwords: adwords.google.ru
  • Advertise on Google with Google Adwords Step 2 preview.jpg 2 Зареєструйтесь, вказавши свій email і задавши пароль.
    • Якщо у вас вже є Google ID і пароль, яким ви користуєтеся для роботи з сервісами від Google, то можна використовувати їх.
    • Якщо у вас немає електронної адреси, який міг би бути використаний з сервісами Google, потрібно вибрати опцію "Я не користуюся цими сервісами". Потім ви можете зареєструвати новий обліковий запис Google і підтвердити обліковий запис, зайшовши в gmail, відкривши лист і перейшовши за посиланням.
    • Створювати оголошення можна як з особистого email а, так і з робочого. Врахуйте, один обліковий запис Adwords - один електронну адресу.
  • Advertise on Google with Google Adwords Step 3 preview.jpg 3 Натисніть на кнопку "Почніть свою першу рекламну кампанію". Після цього ви перейдете на відповідну сторінку. Далі треба буде:
    • Вказати адресу сайту. Можна вказати як адреса головної сторінки, так і будь-який інший - все залежить від вашої мети.
    • Вказати цільову аудиторію, а саме:
      • Місце розташування. Google за замовчуванням налаштований на видачу рекламних оголошень у вашій країні. Якщо ви продаєте свої послуги на більш локальному рівні, то можна, наприклад, вказати не цілком країну, а відразу місто. Або, навпаки, додати і інші країни.
      • Мережа. За замовчуванням, Google буде показувати оголошення на сайтах мережі - навіть там, де ви натикаєтеся на банери типу "Ads By Google". Якщо ви хочете, щоб оголошення показувалося тільки в Google і в обмеженому числі його партнерів з пошуку, приберіть галочку з опції "Показувати мережа".
      • Ключові слова. Найважливіша частина налаштування оголошення, особливо для новачків. А що таке ключове слово? Це, власне, той самий запит, за яким користувачі будуть шукати вас, ваш товар або послуги в Google. Наприклад, ключовими словами взуттєвого магазину можуть бути "червоні мокасини" або "купити взуття".
  • Advertise on Google with Google Adwords Step 4 preview.jpg 4 Вкажіть добовий бюджет рекламної кампанії. Якщо ви хочете витрачати не більше тисячі рублів на добу, нехай це буде тисяча рублів.
    • Бюджет повинен бути таким, щоб побачити, чи працюють оголошення, і не розоритися на рекламі.
    • Можна поступити більш консервативно і задавати бюджет з розрахунком на те, що всі гроші ви втратите. До копійки. Не факт, звичайно, що так і буде, але все ж.
    • Врахуйте, що реальну ціну кліка ви не дізнаєтеся до тих пір, поки не почнете роботу. А ціни встановлюються в ході процесу, сильно скидається на аукціонні торги, причому в глобальному масштабі. Іншими словами, ключевики з популярним в Індії пісень можуть обійтися вам в копійку за клік, а ось послуг страхування або, скажімо, послуг для бажаючих схуднути - в сотню-другу рублів за клік.
  • Advertise on Google with Google Adwords Step 5 preview.jpg 5 Зробіть свою ставку. Adwords за замовчуванням налаштований на те, щоб ви отримали якомога більше кліків за відведений бюджет. Втім, завжди можна переключитися в режим ручного виставлення ставок.
    • Автоматичне виставляння ставок може насторожити когось, але в цілому ця опція себе виправдовує. Google намагається дати вам можливість використовувати свої гроші на повну котушку.
    • Якщо ви хочете вручну встановити ціну, яку ви платите за клік, то доведеться ставити ціни для кожного ключового слова.
  • Advertise on Google with Google Adwords Step 6 preview.jpg 6 Напишіть текст оголошення. Власне, текст оголошення - це і є те, що бачать люди.
    • Напишіть що-небудь помітне, цепляющее, що привертає увагу і, в той же час, відповідне дійсності.
    • Google може і не пустити ваше оголошення в ефір, якщо буде суперечити його правилами. Наприклад, якщо оголошення буде не відповідати дійсності, якщо там буде дуже багато великих літер, занадто емоційна пунктуація і т. д.
    • В оголошенні розкажіть людям про свій бізнес.
    • Зробіть заклик до дії: "Зателефонуйте" або "Купіть".
    • Використовуйте релевантні ключові слова в тексті самого оголошення. Або, інакше кажучи, ті слова, за якими вас можуть шукати.
    • Натисніть "Зберегти та продовжити", коли закінчите.
  • Advertise on Google with Google Adwords Step 7 preview.jpg 7 Перейдіть в розділ оплати.
    • Виберіть метод оплати та вкажіть всю необхідну інформацію.
    • Натисніть "Зберегти та продовжити", коли закінчите.
  • Advertise on Google with Google Adwords Step 8 preview.jpg 8 Перейдіть в розділ перевірки. Там ви зможете ще раз перевірити всі, поки з вас не почали списувати гроші за рекламу.
    • Повірте оголошення, ключові слова, локації і т. д. Переконайтеся, що все вірно, натисніть кнопку "Зберегти".
    • Перевірте, чи не порушує ваше оголошення правил Adwords.
  • Advertise on Google with Google Adwords Step 9 preview.jpg 9 Як тільки ваша кампанія буде активована, платіжні дані отримано, а оголошення - перевірені, Adwords почне показувати вашу рекламу.
    • Якщо у вашій сфері діяльності діє багато шахраїв, то процес розгляду рекламної кампанії може подзатянуться на кілька днів. Google дуже насторожено ставиться до оголошенням про втрату ваги, судових справах, продаж ліків, сексі, вогнепальну зброю і т. д. Інші рекламні мережі менш вимогливі, але навіть вони перевіряють оголошення по таким темам з особливою ретельністю.
  • Частина 2 з 2: Оцінюємо результати

  • 1 Визначте для себе критерії успіху. На що ви будете орієнтуватися, вирішуючи, успішні ваші оголошення?
    • Збільшення обсягу продажів? Може, більша кількість переглядів? Реєстрацій? Завантажень?
  • 2 Підтвердіть, що ви можете виміряти критерії успішності. Якщо успіх в даному конкретному випадку - продаж взуття, то ви, можливо, захочете знайти в Google (або ще десь), скільки саме продажів принесла вам рекламна кампанія.
    • Якщо ви прагнете лише збільшити відвідуваність сайту, то перевірити це можна прямо в google.
    • Якщо ви хочете виміряти обсяги продажів, завантаження або щось в цьому дусі, доведеться встановити т. н. "відстеження конверсій". Це не так вже й складно, але на перший час краще довірити це професіоналу.[1]
  • 3 Знайдіть свою "оплату за дію". Вам потрібно знайти це значення, цю суму, яку ви будете віддавати Google всякий раз, коли хтось з відвідувачів сайту буде робити те, що вам треба.
    • Наприклад, якщо ви продаєте взуття і витрачаєте в Google по 500 рублів за кожну продану пару, то ваше значення "оплати за дію" - 500 рублів. Добре це чи погано - вирішувати вам, адже це, по суті, лише статистичні дані.
  • 4 Оцініть, чи прийнятна отримане значення оплати за дію. Якщо все добре, то можна сміливо збільшити бюджет рекламної кампанії? Якщо все погано, то є сенс переробити оголошення і знайти інші ключові слова.


  • Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?