Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як робити кераміку

Кроки

Метод 1 з 4: Основи

  • Make Ceramics Step 1 Version 2.jpg 1 Виберіть метод. Важливо зробити це в першу чергу, оскільки метод визначає тип глини, з яким ви будете працювати. Не виключайте вибір глин, для яких потрібно пекти - якщо ви серйозно хочете займатися цим хобі, то можна купити невелику домашню піч. Далі наведено короткий виклад методів і відповідних їм різновидів глин:
    • Запікання глини в духовці, сушка на повітрі або полімерна глина. Такі глини не вимагають печі, оскільки їх або сушать на повітрі, або запікають у звичайній духовці. Через свою дорожнечу, їх краще використовувати для виготовлення невеликих предметів, наприклад ювелірних виробів, прикрас і т. д. Глини, запекаемые в духовці і висихають на повітрі, подібні до природної по зовнішньому вигляду і консистенції. Полімерні глини бувають різних яскравих кольорів (як пластилін!), з них можна робити красиві вироби, які після випалу стають схожими на пластикові.
    • Ліплення з стандартної глини. Можливості ліпної кераміки безмежні, але для роботи з нею вимагається піч. Однак інші витрати досить малі, сама по собі глина досить недорога. Все, що потрібно - качалка, газета або тканину та інші побутові предмети. Маючи книгу з ліплення, почати робити кераміку зможе хто завгодно.
    • Формування стандартної глини на гончарному колі. І знову потрібна піч. Як тільки ви станете досвідченим крутильником, ви безперечно захочете обпалювати у великій печі, оскільки створювати вироби, які ви будете набагато швидше, ніж у випадку ліплення. Ви можете вивчити застосування гончарного кола по книгах або, що краще, за відеоматеріалів. Деякі люди так і роблять, і у деяких виходить, але це складно. Більшість людей не мають досвіду, купують коло і намагаються працювати на ньому самостійно, а потім засмучуються і здаються. Однак якщо ви терплячі, то ви можете розвинути свої навички формування кераміки на гончарному крузі без випалу (велика піч коштує дорого, але, бути може, у вас є доступ до неї?), повторно повертаючи глину на коло. Вам буде хотітися завершити свої перші твори випалюванням, так як вони викликають гордість. Але незабаром ви зненавидите свої перші вироби! Тому відмінною стратегією буде не обпалювати їх зовсім.[1]
  • Make Ceramics Step 2 Version 2.jpg 2 Виберіть глину. Вибравши метод, який ви будете використовувати, ви можете вибрати тип глини. Більшість глин вимагають випалу в печі, але більшість нових марок можна обпалювати в духовці. Якщо ви всього лише хочете пограти з вологою глиною, навіть не турбуйтеся про її випаленні. Основне правило: вологе і сухе глини не будуть працювати разом - обов'язково переконайтеся, що у глин однакова консистенція.
    • Якщо ви збираєтеся обпалювати глину, зробіть вибір між високотемпературних і низькотемпературних випалюванням.
      • Низькотемпературний випал найбільше підходить для яскравих кольорів і деталізованих орнаментів. Глазурі при такій температурі дуже стійкі кольори залишаються яскравими і не зміщуються в процесі випалу. До недоліків відноситься те, що вироби повністю не остекловываются (глина сплавляється не повністю), тому, щоб надати виробу водонепроникність, вам доведеться покладатися на глазур. Це робить такі вироби менш придатними для застосування в якості посуду або для зберігання води. Оскільки глазур не провзаимодействовала з керамікою, як це відбувається при високотемпературному випалі, то є велика ймовірність відколів глазурі. Однак при використанні відповідної глини і глазурі, остання може бути досить міцною. Глина, яка використовується при низькотемпературному випалі, називається гончарної.
      • При середньо - і високотемпературному випалюванні використовуються глини, звані тонкокаменными або фарфоровими. Яскраві кольори все ще можна отримати в печах з окислювальним атмосферою (електричних), і меншою мірою - у печах з відновної атмосферою (газових). Після випалу при температурах, коли виріб само по собі виходить водонепроникним, досягається велика міцність, і такі вироби можна використовувати в якості столового посуду та посуду для духовок. Фарфор можна робити дуже тонким і при цьому він буде мати достатню міцність. При таких температурах глазур взаємодіє з глиняним черепком: виходять яскраві і унікальні вироби, які багато людей знаходять цікавими. Зазвичай глазур зміщується (значно або слабо), тому деталізований дизайн буде розмитим.
  • Make Ceramics Step 3 Version 2.jpg 3 Підготуйтеся самі та підготуйте робоче місце. Робота з глиною може призвести до безладу, особливо якщо участь беруть діти. Накрийте ділянки, які ви не хочете забруднити: постеліть на підлогу брезент або газети, або займайтеся в гаражі чи нежилому приміщенні.
    • Ніколи не працюйте в одязі, яку боїтеся забруднити. Якщо у вас довге волосся, зав'яжіть їх ззаду. Так вони менше загрязнятся і не будуть потрапляти в очі.
  • Метод 2 з 4: Формування на гончарному колі

  • Make Ceramics Step 4 Version 2.jpg 1 Підготуйте глину. Бульбашки повітря для ідеального у всіх інших відносинах вироби можуть мати катастрофічні наслідки, тому позбавтеся від них до того, як почнете роботу. Замісіть або розкачайте глину руками невеликими порціями - почніть з порції, яка поміщається в обох ваших долонях.
    • Замісіть глину як тісто, сформуйте з неї кулю і вдарте по ньому, поклавши на гіпс (він добре поглинає вологу). Повторіть операцію кілька разів, поки не зникнуть бульбашки. Якщо ви не впевнені в тому, залишилися бульбашки, то розділіть кулю навпіл з допомогою дроту і огляньте його.
  • Make Ceramics Step 5 Version 2.jpg 2 Запустіть коло. Приклавши невелике зусилля, киньте глину в центр кола. Оскільки ви тільки починаєте, то в даний момент використовуйте кількість, що не перевищує велику жменю глини. Зволожте руки в тарілку з водою, яку треба поставити ближче, і починайте формувати глину.
    • Починайте витягати глиняну масу вгору. Обхопіть глину руками і почніть видавлювати вгору.
      • На кожному етапі роботи з глиною переконайтеся, що ваші лікті притиснуті до внутрішньої поверхні стегон або до колін - як вам більш зручно. Це допоможе вам твердо тримати руки, коли ви працюєте.
  • Make Ceramics Step 6 Version 2.jpg 3 Встановіть глину. За цим методом глина розкручується до ідеально гладкого стану, без горбів і биттів. Як тільки ви отримаєте конус, ви будете готові працювати далі.
    • Втисніть вежу однією рукою притримуйте її другий. Якщо ви правша, то вдавлюйте вежу правою рукою: основне зусилля спрямовано зверху.
    • Як тільки глина буде мати вигляд широкого шматка біля поверхні кола, почніть вирівнювати боки, прикладаючи до них тиск. На вашій лівій руці може зібратися трохи глини - просто відкладіть її.
  • Make Ceramics Step 7 Version 2.jpg 4 Сформуйте виріб. Конкретні інструкції на цьому етапі закінчуються - кожен виріб (тарілку, горщик тощо) потрібно формувати по-різному. Але незалежно від типу виробу, виконуйте обдумані і повільні рухи - до того, як ви завершите кожен рух, коло повинен зробити близько 5 оборотів. Вся глина на 360 градусів повинна отримати однакову обробку, щоб виріб було круглим. Видаліть накопичену воду губкою.
    • Коли ви закінчите, очистіть виріб дерев'яним ножем і розгладьте поверхню шкребком.
      • Зверніть увагу: якщо все піде наперекосяк, і ви заплутаєте глиняну масу, то вам не варто намагатися зробити з неї ком і намагатися все повторити. Глина не прийме потрібну густоту вдруге і надалі не буде піддаватися формуванні.
  • Метод 3 з 4: Ліплення вручну

  • Make Ceramics Step 8 Version 2.jpg 1 Переконайтеся, що у глині немає бульбашок. Якщо піч поставити заготовку з глини з бульбашками, то є ймовірність того, що вона вибухне. Як викладено в розділі Формування на гончарному крузі, вдарте по глині, поклавши її на гіпс (він поглинає вологу), і розкачайте її, наче тісто.
    • Якщо для впевненості ви хочете перевірити масу зсередини, то візьміть дріт і розріжте масу навпіл. Якщо бульбашки не зникли, продовжуйте роботу.
  • Make Ceramics Step 9 Version 2.jpg 2 Скористайтесь защипніть, стрічковою або пластової технікою. Для ліплення кераміки можна використовувати три техніки. Вироби, отримані по кожній з технік, мають свій характерний вигляд. Пластовий метод найкраще підходить для великих виробів.
    • Защипные горщики: Зробіть із шматка глини гладкий кулька розміром з долоню і починайте робити защипніть горщик. Ця техніка нагадує спосіб, яким корінні американці формували глину корисні горщики. Тримаючи глиняну кулю, застроміть великий палець в його центр і продавіть до середини. Обертайте кулю в одній руці і рівномірно видавлюйте стінки за допомогою великого пальця всередині і інших пальців зовні. Розгладьте поверхню вологою губкою.
    • Стрічкова техніка: Стрічки глини можна використовувати для ліплення тарілок, ваз та інших виробів різної форми і розмірів. Рівно тримати пальці і сформуйте з глини стрічки, що нагадують ковбасу, а потім розкачайте їх на мотузки довжиною 7-12 міліметрів. Зробіть плоску тарілку за методом защипного горщика і переверніть її, щоб вона служила основою для заснування. Вздовж кромки підстави викладіть глиняну стрічку. Зволожте пальці і приєднайте до неї наступну стрічку, приклавши невелике зусилля. Продовжуйте додавати стрічки. Стрічки можна вдавлювати пальцями або інструментом, як зовні, так і зсередини, якщо ви хочете створити цікаву текстуру.
    • Пластова техніка: Покладіть дві дерев'яні дошки на брезенті, розташувавши їх трохи далі один від одного, ніж ширина отриманих пластів глини. Якщо ви працюєте на тканини з текстурованим візерунком, то глиняний пласт вийде з відбитками. Покладіть глину на тканину між дошками і розкачайте її. За допомогою гострого предмета обріжте пласт до бажаного розміру. Якщо ви хочете, щоб у вироби було кілька сторін, то ви можете зробити паперові шаблони. Протріть вологим пальцем краю, які потрібно буде з'єднати, і подряпайте їх інструментом. Розкачайте тонку стрічку з липкої глини і покладіть її вздовж одного краю. Втисніть два краї один до одного. Для створення незвичайних форм, пласти глини можна викладати на камені, тарілки, пластикові форми і т. д. По мірі того, як глина буде висихати, вона буде стискатися навколо форми, але збереже свою форму.[2]
      • Якщо це виріб середнього або великого розміру, зробіть його порожнистим. Монолітна глина буде сохнути вічно і в більшості випадків просто вибухне при випаленні.
  • Метод 4 з 4: Нанесення глазурі

  • Make Ceramics Step 10 Version 2.jpg 1 Обпаліть глину хоча б один раз. Після цього на неї можна нанести глазур! Отримайте доступ до печі для випалу, якщо у вас немає власної, і дозвольте професіоналам подбати про все інше. Якщо ж у вас є своя піч, то обов'язково двічі переконайтеся, що ви можете правильно працювати з нею і дізнатися, які вимоги вашого виробу.
    • Різні глини по-різному реагують на тепло. Прочитайте інструкцію на упаковці глини і проведіть невелике дослідження в інтернеті. Також прийміть до уваги розміри вашого виробу.
  • Make Ceramics Step 11 Version 2.jpg 2 Виберіть глазур. Як і в будь-якому іншому кроці, є безліч варіантів. Кожен тип глазурі буде мати свій особливий вигляд.
    • Шликерные: Ви можете купити глазурі і подглазурные фарби у формі шлікера, які зазвичай створюють для нанесення пензлем. Все, що вам потрібно для нанесення глазурі - це кисть. Деякі глазурі складно нанести пензлем з отриманням гладкого шару; в результаті на виробі залишаться подряпини. Інші будуть плавитися досить добре, щоб сліди від щітки зникли.
    • Сухі: Ви можете придбати глазурі у формі порошку, які зазвичай створюються для нанесення зануренням, обливом або пульверизацією. Крім кисті вам знадобляться відро, трохи води, то для розмішування та маска, щоб уникнути вдихання пилу. Перевага занурення в тому, що ви можете отримати більш рівномірний глазурное покриття, також ви можете виконувати цікаві прийоми, які неможливо зробити пензлем, наприклад подвійне занурення, яке дозволяє одержувати на одному виробі різні кольори. Пульверизацією наносять глазур більш просунуті люди, оскільки вона вимагає наявності хорошої вентиляції, пістолета-пульверизатора, компресора, кабіни нанесення і т. д.
    • Зробіть самі: Це сама просунута форма роботи з глазур'ю. Керуючись рецептами, ви самі купуєте сировинні матеріали і змішуєте їх. Крім усього іншого, вам знадобляться рецепти, які можна знайти в книгах та на веб сайтах. Вам також знадобляться хімічні речовини, з яких отримують глазурі, ваги, сито і дух експериментатора. Іноді ваші глазурі будуть виходити не зовсім підходящими. Вам потрібно буде навчитися змінювати такі глазурі, щоб вирішувати встали у вас на шляху проблеми. Іноді результати будуть разючими.
  • Make Ceramics Step 12 Version 2.jpg 3 Виберіть свій метод. Ви вгадали: є безліч способів нанесення глазурі на вироби. Тут наведено цілком вичерпний перелік методів, з допомогою яких ви можете надати своєму твору яскравості:
    • Занурення: Якщо у вас є велика кількість керамічних виробів, на які ви хочете нанести глазур, то метод занурення буде найбільш швидким. Ви просто занурюєте їх в глазур (у неї повинна бути консистенція жирної сметани) десь на три секунди і відставляєте бік. Покриття безумовно буде рівномірним.
    • Обливши: Якщо ви хочете нанести глазур на внутрішню поверхню виробу, просто вилийте глазур в гончарний виріб, почекайте три секунди і злийте глазур назад у відро. Якщо вас хвилює надлишок, то ви можете позбутися від нього багатьма способами.
      • Обливши - це метод, придатний для нанесення глазурі також і на зовнішню поверхню виробу. Часто використовується для нанесення другого, більш тонкого шару глазурі. Потім обидва шари взаємодіють, і виходить кольорова глазур з текстурою, відтінками і візуальної глибиною.
    • Нанесення пензлем: Якщо ви купили готову до застосування глазур, то вона, швидше за все, буде добре наноситися кистю. Якщо глазурного шлікер густий - ви можете приступати до нанесення, він розроблений спеціально для того, щоб маскувати відмітини від пензлика. Якщо вам подобається вигляд, який надають вашим виробам сліди від пензлика, змінювати товщину покриття при нанесенні. Користуйтеся синтетичними колонковыми пензликами.
      • Якщо ви хочете одержати рівномірний і непрозоре покриття, використовуйте велику кисть і наносите рекомендована кількість шарів покриття 1. Поставте на коло і повільно крутіть його, повільно завдаючи шлікер, щоб забезпечити дуже рівномірне покриття.
    • Нанесення за допомогою губки: Щоб нанести глазур з допомогою губки, занурте ваш виріб в глазур, яку ви хочете використовувати в якості фону. Потім використовуйте природне морську губку, просочену глазур'ю іншого кольору, щоб отримати бажаний орнамент. Для отримання цікавих ефектів також можна використовувати губки, які продаються у магазинах товарів для творчості, порізані на шматочки бажаної форми. Якщо у вас є час, то можна поекспериментувати: змішуйте і підбирайте різні форми і кольору, щоб побачити, які комбінації ефектів вам подобаються найбільше.
    • Гравірування: В даному випадку вам знадобляться мінімум два різних види глазурі, бажано ті, які ви вже випробували спільно один з одним, щоб отримати задовільні результати при перекриванні. Почніть, зануривши ваш виріб в світлішу з двох глазурей, після чого дайте їй висохнути. Потім занурте його знову, на цей раз в глазур більш темного кольору. Після того, як вона висохне, візьміть міні-стрічковий скребок і акуратно виріжте верхній шар глазурі, щоб з'явився нижній більш світлий шар. В залежності від вашої акуратності під час вирізування, можна отримати досить вигадливі візерунки. Після випалу ви отримаєте вирізані візерунки першої з нанесених глазурей, оточені "фоном" з комбінованого глазурованого шару.
    • Штамбовка: Дістаньте трохи флористичної піни (її використовують, щоб утримувати професійні аранжування квітів) з магазину товарів для творчості. Потім намалюйте схему візерунка на поверхні піни. Виріжте схему міні-стрічковим скребком, потім занурте брусок шлікер і користуйтеся ним як штампом для прикраси широких і плоских виробів, які занурили в глазур контрастного кольору, і які вже висохли.
    • Восковий резерв: Занурте всі гончарний виріб у світлу глазур; нанесіть узор з пігментів на основі оксиду кобальту (синій) або оксиду заліза (коричневий); потім акуратно нанесіть на тільки що намальований вами візерунок воскової резерв. Коли віск висохне, акуратно опустіть ваш горщик у другій колір. Якщо ви пройшли по краю візерунку, тобто завдали віск поверх білої поливи, то у вас буде три кольори (білий, кобальтовий і фінальний). Вирізаючи з другої глазурі, можна отримати ще більшу деталізацію.
    • Стрічковий резерв: Для завитих тонких ліній з гострими краями і кутами при отриманні резистивного візерунка замість воску скористайтесь тонкої маскувальною стрічкою. Це робиться за допомогою нанесення глазурі на всі виріб цілком, сушіння і накладення маскувальної стрічки у відповідності з візерунком, обраним за вашим бажанням. Знову занурте гончарний виріб, дайте йому висохнути і видаліть маскуючу стрічку для того, щоб відкрити нижню глазур.[3]
      • Зверніть увагу на температури випалу, зазначені на пляшках з глазур'ю. Якщо це високотемпературна глазур, а ви використовували низкообжиговую глину, ваше виріб "розплавиться" в перегрітій печі.
  • Поради

    • Обов'язково повністю висушуйте глину до того, як обпалювати її. В іншому випадку в ній можуть з'явитися тріщини, або ж вона вибухне.
    • Вирізаючи візерунки на глині, почекайте, поки вона не стане твердою, як шкіра. Крім того, не дряпайте", роблячи глибокі й тонкі надрізи. Робіть надрізи достатньо широкими для їх глибини.
    • Якщо ви працюєте над виробом кілька днів, то на ніч зберігайте його під поліетиленовим пакетом, щоб уникнути занадто швидкого висихання.
    • Глина прощає гріхи, але від роботи з нею при тривалому контакті з водою або при значних маніпуляціях можна втомитися і втратити настрій.
    • Завжди перед випаленням висушуйте глину повністю. Волога в глині перетворюється в пар, який при виході з глини приводить до вибуху горщика.
    • Легкий спосіб робити маленьких тварин - зробити маленькі кульки і з'єднати їх, а потім загладити місця кріплення.
    • Іноді у вузах вам дадуть достатньо глини, щоб трохи погратися. Вам навіть можуть дозволити працювати в їх студії.
    • В ідеалі вам потрібно знайти когось, у кого є хоча б трохи досвіду, щоб вони навчили вас. Це процес, дуже залежний від практики, тому важливо мати поруч когось, хто може показати вам приклад і взаємодіяти з вами. Це керівництво задумано як пам'ятка або груба інструкція, насправді ж положення рук свій у кожного скульптора.

    Попередження

    • Не вдихайте глиняний пил. Одягніть відповідні засоби захисту, якщо дана проблема має місце.
    • Глина утримує тепло і холод; не обожгитесь.
    • Деякі глазурі містять свинець. Вони дуже яскраві, але НЕ їжте і не пийте їх.
    • Інструменти гострі! Будьте обережні.

    Що вам знадобиться

    • Глина
    • Тарілка теплої води
    • Дріт для різання
    • Металевий або дерев'яний скребок
    • Ніж Exacto
    • Інструмент-голка
    • Дерев'яний ніж
    • Ваги
    • Коло (при бажанні)
    • Гіпс (при бажанні)
    • Глазур

    Sources & Citations

  • ^ http://www.bigceramicstore.com/information/tip13.htm
  • ^ http://www.lakesidepottery.com/HTML Text/Methods of Handbuilding.htm
  • ^ http://www.claytimes.com/reference-guide/glazing.html


  • Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?