Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як безпечно їздити на велосипеді

Кроки

Частина 1 із 5: Перевірка стану вашого велосипеда

  • 21201 1.jpg 1 Перевірте наявність спорядження для прогулянок на велосипеді. Перш ніж почати їздити, важливо переконатися в тому, що ваш велосипед безпечний і придатний для їзди по дорозі. Це в першу чергу відноситься до старих велосипедів. Ретельно перевірити ваш велосипед, значить звернути увагу на наступні деталі:
    • Повітря – колеса вашого велосипеда добре надуті?
    • Гальма – вони працюють, вони чисті?
    • Ланцюг – вона чиста, на ній немає бруду, можна здійснювати перехід на іншу швидкість без ускладнень?
  • 21201 2.jpg 2 Перевірте гальма. Проведіть свій велосипед по колу на плоскій поверхні, при цьому натискаючи і відпускаючи гальмівні важелі. Якщо вони не працюють, і ви не знаєте, як полагодити їх, зв'яжіться з місцевим магазином велосипедів і зверніться до них за допомогою.
  • 21201 3.jpg 3 Перевірте колеса велосипеда. Повністю опустіть шину в невелику ємність з водою. Подивіться, чи не з'являються бульбашки. Якщо ви помітили бульбашки, це означає, що в шині дірка і вам слід заклеїти її в магазині або самому. Повторіть те ж саме з іншим колесом.
  • 21201 4.jpg 4 Перевірте, чи підходить вам велосипед по висоті. Це легко перевірити – достатньо сісти на сидіння і переконатися, що кінчики пальців ніг торкаються землі (і тільки кінчики). Відрегулюйте сидіння велосипеда, а також висоту керма.
  • Частина 2 із 5: одяг

  • 21201 5.jpg 1 Одягніть яскравий одяг, світловідбиваючий жилет або палаючі вогники. Все це зробить вас більш помітним на дорозі. Коли будете вибирати футболку, проявіть розсудливість і придбайте одяг яскравого або на крайній випадок білого кольору. Ви також можете прикріпити відбивач до вашого рюкзака, якщо ви поїдете з ним.
  • 21201 6.jpg 2 Надіньте зручне взуття. Проїхатися на велосипеді надівши туфлі з високим каблуком або шльопанці – навряд чи це гарна ідея. Виберіть зручну взуття з плоскою підошвою, у якої немає ніяких звисаючих частин, які можуть зачепитися за деталі велосипеда в процесі їзди. Сховайте шнурки.
  • 21201 7.jpg 3 Надіньте еластичні штани, або використовуйте зав'язки. Вони утримають довгі штани, які можуть застрягти в спицях колеса або забруднитися від змащення ланцюга.
  • 21201 8.jpg 4 Не повязывайте одяг навколо вашої талії. Одяг може несподівано звіситися і намотатися на колесо, після чого ви полетите на землю головою вперед. Одяг також може заплутатися в ланцюзі або затуляти катафот.
  • 21201 9.jpg 5 Краще завжди одягати шолом. В деяких місцях у вас немає вибору, так як ви зобов'язані надіти шолом за законом, якщо хочете їздити на велосипеді. Але, навіть якщо це не обумовлено законом, у будь-якому випадку краще одягніть його, щоб убезпечити себе, адже травми голови внаслідок аварії – це основна причина смертей серед велосипедистів.[2]
  • 21201 10.jpg 6 Надіньте окуляри. Бруд, галька або навіть жуки можуть потрапити вам в очі і тимчасово вивести ваш зір з ладу. Пара велосипедних очок захистить вас від цього.
  • Частина 3 із 5: Правила дорожнього руху і «почуття дороги»

    Дотримуйтесь правил дорожнього руху і виберіть найбільш безпечний стиль водіння. Хоча технічно винуватим може виявитися й інший учасник руху, в результаті лише ви отримаєте пошкодження або навіть загину. Слідуйте цим базовим правилам для вашої безпеки:

  • 21201 11.jpg 1 Знайте правила дорожнього руху та прислуховуйся своїм почуттям. Обов'язок кожного велосепедиста - знати правила дорожнього руху, які стосуються вас, як велосипедиста і ті, яким ідуть інші учасники руху. В обов'язки також входить навчання дітей правилам, які їм необхідно знати (дивіться нижче). Також важливо керуватися здоровим глуздом, рухаючись в загальному потоці – покладайтеся на всі ваші почуття, які допоможуть вам залишатися в безпеці. Передбачити несподівані ситуації, щоб уникнути сюрпризів.
  • 21201 12.jpg 2 Двигайетесь по напрямку руху потоку. Рух навстечу потоку незаконна і підвищує небезпеку для велосипедиста, так як збільшується шкоди від зустрічних швидкостей, а автомобіліст не зможе встежити за велосипедистом, рухається йому назустріч.
  • 21201 13.jpg 3 Перш ніж перебудуватися вправо або вліво, спочатку оберніться назад, щоб переконатися, що дорога вільна, а потім подайте умовний сигнал про те, що ви збираєтеся робити. Навчіться повертати голову назад так, щоб це не призводило до втрати контролю над велосипедом. Можете попрактикуватися в повороті голови назад, рухаючись уздовж лінії на порожньому паркувальному місці. Цей навик буде необхідний вам кожен раз, коли ви будете повертати ліворуч або напараво, наприклад, коли вам потрібно об'їхати припаркований на узбіччі вантажівку або інші перешкоди. Тільки тому ви перстраиваетесь вимушено, не означає, що вам не потрібно поступатися дорогою. Якщо по суміжній смузі рухається автотранспорт, вам спочатку слід поступитися їм шлях або їхати з правої сторони смуги (дивіться нижче). Вкрай важливо навчитися обертатися находу, тому багато велосипедистів, навіть досвідчені, не усвідомлюють, як сильно вони виляють, коли оглядаються. Марно озиратися назад, щоб переконатися в тому, що шлях вільний, якщо ви при цьому вильнете вправо або вліво.
  • 21201 14.jpg 4 Дайте знати про свої наміри іншим учасникам дорожнього руху. Це стосується поворотів або зміни положення на дорозі. Тримайте руку прямо паралельно землі з відкритою долонею, зверненою вниз – цей жест зрозуміліше, ніж зігнута в лікті, трохи приполнятая рука. Перш ніж прибрати руку з керма, переконайтеся, що попереду немає ніяких перешкод: каменів, ям або інших перешкод, в які може потрапити колесо велосипеда. Покажіть, яким буде ваш наступний рух – так ви не тільки зробите ваші дії очевидними для інших учасників руху, але і зарекомендуєте себе як ввічлива людина.
  • 21201 15.jpg 5 Зупиняйтеся на знаки зупинки руху і слідкуйте за потоком.
  • 21201 16.jpg 6 Дотримуйтесь вказівок дорожніх знаків.
  • 21201 17.jpg 7 Не слід слухати музику під час їзди на велосипеді. Музика не дає вашим вухам почути наближення машини, а деякі пісні можуть спонукати вас ризиковано вести себе на дорозі!
  • 21201 18.jpg 8 Займіть найбільш проглядається правий ряд. Більшість автомобілістів можуть і не помічати велосепедистов, особливо тих, які непомітно пересуваються біля узбіччя. Деякі автомобілісти незадоволені присутністю велосепедистов на дорозі і намагаються створити додаткову перешкоду, лише б вони не їхали поруч з машиною. Не зліться; якщо вони сигналять, це означає, що вони вас помітили! Подякуйте автомобіліста посмішкою, кивком або помахом руки. Залишайтеся спокійними, будьте напоготові і зосередьтеся. Дзеркало може допомогти вам визначити, коли до вас наближається автомобіль. Своєчасний погляд назад, кивок або сигнал зупинки, показаний рукою, можуть бути дуже корисними у взаємодії з автомобілістами, які ви, можливо, навіть не помітили, хоча і надаєте певний вплив на них – тільки це може припинити в корені потенційну небезпечну ситуацію на дорозі.
  • 21201 19.jpg 9 Тримайтеся на відстані півтора метри від машин, припаркованих на узбіччі, щоб уникнути можливого зіткнення з відкривається дверима і відхилення від заданого маршруту в бік попутних машин. Пам'ятайте, що навіть зі швидкістю 15 км/год ви проїжджаєте відстань, рівну довжині однієї машини за одну секунду. Якщо перед вами раптом відкриється двері машини, вам, ймовірно, не вистачить часу для того, щоб зреагувати і вже тим більше загальмувати. А якщо ви интстинктивно вильнете вліво або будете відкинуті ударом двері, вас може збити автомобіль, що рухається в тому ж напрямку. Звичайно, за правилами, перш ніж відкрити двері, вони спочатку повинні озирнутися, але чи готові ви ризикнути своєю безпекою (а, можливо, і життям), розраховуючи, що всі так роблять? Якщо ви постійно рухаєтеся в цій зоні, коли вас зіб'ють дверима - це всього лише питання часу. Так як довжина відкритої двері автомобіля або вантажівки досягає одного метра, тримайтеся за півтора метра від транспорту, що дозволить тримати корпус вашого тіла шириною в півметра на безпечній відстані. Якщо ви подъедите ближче, ніж на півтора метра до автотранспорту – ви не уникнути серйозного ризику. Не робіть помилку, пересуваючись по виділеній смузі для велосипедів, якщо вона перетинається з дверної зоною. Розмітка на асфальті не захистить вас!
  • 21201 20.jpg 10 Не намагайтеся їхати на одній смузі з дуже широкими машинами. Пересування по крайній правій смузі шириною менше ніж 4 метри може викликати конфліктну ситуацію на дорозі. Велосепедист може бути непомітний для інших учасників руху, і автомобіліст буде змушений притискати велосепедиста, або зближуючись на надто небезпечну відстань, або занадто пізно усвідомивши, що перебудовуючись на суміжну смугу, автомобіль може перешкодити велосепедисту. Заздалегідь дайте знати, що у вас немає можливості їхати по цій смузі поряд з автомобілем – пересуньтеся на середину смуги або навіть лівіше від центру, так решта зможуть заздалегідь продумати, як і коли їм можна вас обігнати і перейти на сусідню смугу.
  • 21201 21.jpg 11 Поступайтеся дорогу розумно. На просторі між перехрестями, коли рух швидше, якщо смуга досить широка, щоб можна було пропустити автомобілі, не піддаючи себе небезпеці, пересуньтеся в бік і дайте водіям вільно проїхати, залишивши для вас досить місця на дорозі. Однак протягом тривалих інтервалів найбільш розумною позицією буде положення на смузі руху – так ви привернете увагу автомобіля, що рухається одразу за вами, і він не втратить пильність до тих пір, поки не обжене вас з обережністю. Дзеркало заднього виду допоможе вам визначити, коли до вас стрімко пріблежаєтся транспортний засіб, дасть зрозуміти, коли варто зрушити в бік – у більшості випадків це слід робити після того, як автомобіль пригальмує, таким чином показуючи, що вас помітили, але перед тим, як вивести автомобіліста з себе. Ніколи не користуйтеся дзеркалом заднього виду в тих місцях, де слід обернутися, щоб оцінити дорожню ситуацію.
  • 21201 22.jpg 12 Врахуйте, що більше небезпек вас підстерігає попереду, а не позаду, особливо, що стосується повертаючих автомобилией і транспортних засобів, що йдуть вам навперейми. Коли ви будете подъезажать до перехресть, залізничних переїздів або поворотів, незалежно від напряму руху, ви беріть таке становище на смузі, яка дозволить вам зберегти достатньо місця навколо вас. Досвідчені велосипедисти займають безпечну і передбачувану позицію на смузі руху за 30-60 м до перехрестя, якщо вони не зробили це ще раніше.
  • 21201 23.jpg 13 Слідкуйте за автомобілями на правій смузі руху, які збираються повертати праворуч. Обертаючи автомобілісти часто дивляться по сторонам лише тоді, коли очікують побачити автомобілі праворуч, іноді зовсім забуваючи про пішоходів та велосипедистів, які можу бути де завгодно. Але буває, що вони упускають з уваги навіть тих велосипедистів, які правильно пересуваються по дорозі (також як мотоциклістів або навіть інші машини) – ось чому важливо забезпечити собі достатньо вільного місця для маневру. Переконайтеся, що вас помітили – зоровий контакт не вважається (деякі можуть кинути погляд на вас, але все ще не «бачити» вас) – поки не будете в точності впевнені, що вас помітили. Звертайте увагу на те, куди вони дивляться, куди повернені їх колеса, якщо вони їдуть або стоять і т. д. Це тільки питання часу – коли вас не помітять і підріжуть ... так що будьте готові і не дивуйтеся, коли це станеться!
  • 21201 24.jpg 14 При русі по дорозі іноді потрібно не тільки озиратися назад і вказувати сигналами про ваших намірах, але часто і «взаємодіяти». Пам'ятайте, що заявивши про свої наміри рухатися в яку-небудь сторону, ви не отримуєте автоматично право здійснювати маневр. Автотранспорт, який вже рухається по даній смузі, перш повинен поступитися вам дорогу. Тому вам слід чітко дати зрозуміти, які ваші наміри і озирнутися назад, чекаючи, коли вас пропустять, перш ніж рухатися далі. Якщо вам потрібно перебудуватися відразу через кілька смуг руху, слід озиратися назад, показувати ваші наміри і взаємодіяти з іншими учасниками руху на кожній окремій смузі, так, немов ви їдете на мотоциклі.
  • 21201 25.jpg 15 Якщо вам потрібно повернути наліво, слід використовувати для цього ліву смугу руху. Завчасно підготуйтеся до повороту, так щоб у вас було достатньо часу і місця для того, щоб перетнути одну смугу за раз, дотримуючись необхідні правила взаємодії на дорозі. Якщо ви вважаєте, що у вас не вийде, краще з'їдьте на узбіччя, зійдіть з велосипеда і перейдіть дорогу, використовуючи пішохідний перехід, дотримуючись правил для пішоходів.
  • 21201 26.jpg 16 Якщо вам потрібно їхати прямо, не слід рухатися по правій смузі руху або по дорозі, яка зазвичай використовується для автотранспорту, що повертається направо. Інші учасники руху навряд чи будуть очікувати, що хтось поїде прямо. Перед перехрестям пересуньтеся лівіше, якщо ви не впевнені, що машини у вкрай правій смузі їдуть прямо.
  • 21201 27.jpg 17 Не обганяйте праворуч повільне або зупинився рух, який може і має право повертати направо. Замість цього, пересуньтеся лівіше (або навіть сильно вліво) і тримайтеся за ними, щоб обігнати їх з лівого боку. Остерігайтеся автомобілів, обгоняющих вас, а потім притормаживающих так, що ви наздоганяєте їх і починаєте обгін справа. Найбільш ймовірно, що вони зупиняються, щоб повернути направо... тому вам потрібно обернутися назад і зрушити лівіше, щоб обігнати вас ліворуч. «Не підрізайте!» Якщо ви обганяєте зупинилися автомобілі праворуч, бійтеся того, що пасажирські двері можуть раптово відкритися – особливо, якщо це таксі. Рух ліворуч на відстані більше метра зазвичай найбільш безпечний і швидкий варіант.
  • 21201 28.jpg 18 Дотримуйтесь швидкісний режим. Для вас як для велосипедиста вкрай важливо уникати перевищення швидкості і дотримуватися швидкісного режиму в місцях, які передбачають повільне рух(наприклад, біля пішохідних переходів і шкіл).
  • 21201 29.jpg 19 Знайте, коли слід рухатися по дорозі, коли на узбіччі, а коли по велосипедній доріжці. Остерігайтеся скла, каменів і іншого сміття, який часто скупчується на узбіччі і велосипедній доріжці, тому що їх не очищають так часто як звичайні дороги. Врахуйте, що ви берете на себе додатковий ризик, коли пересуваєтеся по узбіччю або велоспиедной доріжці, тому що велосипед стає менш помітним (менш помітний як для водіїв попереду, так і ззаду). Пересуваючись праворуч, врахуйте, що ви стаєте ближче до можливих загроз, які можуть виникнути попереду і скорочуєте необхідну безпечну зону між велосипедом і можливими перешкодами біля краю дороги. Коротше кажучи, приймаючи рішення про те, де ви будете їхати, уявляйте, де б ви не поїхали, якби не було смуг руху, і пересувайтеся саме таким чином. Запам'ятайте, що смуги закріплені в певному місці, а краще розташування на дорозі для вас залежить від конкретної дорожньої ситуації і дорожніх умов, тому не варто сліпо довіряти розмітці велосипедної доріжки.
  • 21201 30.jpg 20 Не пересувайтеся по велосипедній доріжці, яка перетинається з зоною дверей припарковонных автомобілів. Врахуйте, що велосипедні доріжки зазвичай 1,2 - 1,5 м завширшки, тому, навіть якщо відносно широка полуторометровая велосипедна доріжка розташована поруч з припаркованими машинами, вам не слід їхати по цій доріжці. Ваш максимум для пересування поблизу припаркованого автотранспорту – ліва смуга велосипедної доріжки – не ближче.
  • 21201 31.jpg 21 Закон рідко вимагає використання велосипедної доріжки за межами основної дороги, але це може бути краще, особливо для щодо повільного прогулачного катання. Всякий раз, коли ви наближаєтеся до перехрестя або проїзній частині, вам потрібно бути гранично обережним при їзді по цій смузі, навіть більше ніж по велосипедній доріжці на дорозі, так як водії рідко звертають увагу на транспорт за межами проїзної частини.
  • 21201 32.jpg 22 Не пересувайтеся по тротуару. Взагалі, це не дуже гарна ідея - їздити по тротуару, а в багатьох місцях це і зовсім незаконно. Є одне виключення – це коли тротуар має розмітку велосипедної доріжки, але будьте обережні, адже вам все одно доведеться ділити тротуар з пішоходами, а також іншими велосипедистами, що рухаються назустріч вам. В цілому, вам багатьма дорогами вам буде легше, швидше та комфортніше пересуватися, ніж по узбіччю з її нерівностями і перешкодами.
  • 21201 33.jpg 23 Дотримуйтесь велику обережність при вологих погодних умовах. Особливо, якщо пройшов перший дощ через деякий час: масло і мастило піднімаються з гудронированного покриття на поверхню дороги. Тому не притискайтеся до краю тротуару і не їздите по розмітці і кришок каналізаційного колодязя. Дотримуйтесь граничну обережність при переміщеннях по крижаній поверхні, а краще по можливості відкладіть вашу поїздку до післяполудневого часу або відмовтеся від неї зовсім.
  • 21201 34.jpg 24 Переїжджайте залізницю/рейкові колії під правильним кутом. В іншому разі ваші колеса затрянут в шляхах або будуть ковзати по рейках в дощову погоду.
  • 21201 35.jpg 25 Завжди майте при собі посвідчення особи, наприклад, паспорт (або копію паспорта) або медичний поліс. Воно знадобиться для встановлення вашої особистості медицинсими працівниками у разі, якщо ви будете без свідомості.
  • Частина 4 із 5: Будьте помітні

    Дотримуйтесь цих інструкцій, щоб вас помітили:

  • 21201 36.jpg 1 Використовуйте відповідне освітлення. У мотоциклів передня фара повинна бути включена завжди, тому що вони менше за інших транспортних засобів і їх важко розрізнити в загальному потоці. Велосипед ще менше. При їзді в темний час доби зазвичай як мінімум потрібно ліхтарик спереду, хоча світловідбиваючі елементи на різних частинах велосипеда, поряд зі світловідбивною одягом, про яку ми говоримо раніше, додадуть йому видимості на дорозі. Освітлення необхідно як вдень, так і вночі:
    • Протягом дня миготливий світло спереду необхідний для залучення більшої уваги до вас.
    • Вночі, замість миготливої фари, слід використовувати постійне освітлення спереду. Цей постійний світловий потік забезпечить достатню видимість, в той час як магиющий світло буде дратувати, так як ви можете випробувати на собі дію стробоскопічного ефекту.
    • Коли стемніє, використовуйте налобний освітлювач. Одягніть його в той момент, коли вашим очам доведеться надмірно напружуватися, щоб бачити дорогу, навіть якщо небо ще не потемніло; пам'ятайте, що водіям теж необхідно бачити вас в сутінках, так що краще перестрахуйтеся і увімкніть світло раніше, ніж пізніше.
    • Помістіть червоний світлодіодний стробоскоп або маячок на задній частині вашого велосипеда або шолома. Цілком нормально для заднього світла блимати або мати спеціальну форму, тому що таким чином він меншою мірою, ніж переднє освітлення, ріже очі водіям, і тому, що автомобілісти враховують не лише ваш задній світло при розрахунку дистанції.
  • 21201 37.jpg 2 Займіть чітко проглядається положення на дорозі. Здавалося б, немає особливої різниці - сдвинитесь ви на пару десятків сантиметрів в одну сторону або іншу, так як ви в будь-якому випадку не повинні потрапити в поле зору водіїв. Але це помилка зникає в той момент, коли ви берете в розрахунок не поле зору водія, а «зону уваги». Перебувати в полі зору деколи недостатньо для того, щоб вас помітили - вам потрібно бути саме в тому місці, в якому вони вас обов'язково помітять – бути там, куди звернена їх основну увагу. У той час як «положення мотоцикліста» на смузі руху не гарантує того, що вас помітять, тим не менше, набагато менш ймовірно й те, що ви залишитеся непоміченим, крім того, ви займете вигідне положення на дорозі і збережіть безпечну зону далеко від різного роду перешкод. Також, якщо у вас є дзеркало заднього виду, ви зможете визначити, коли вас помітили, так як автомобіліст, очевидно, пригальмує, коли помітить велосипедиста попереду на «своїй смузі». Якщо ви стоїте на узбіччі, вони навряд чи будуть пригальмовувати, навіть якщо помітять вас, таким чином, у вас не буде можливості визначити, хто вас помітив, а хто ні. Ви завжди можете тимчасово від'їхати в сторону, щоб пропустити швидкий потік, так як краще всього, щоб вас бачили на смузі руху, а не на узбіччі.
  • 21201 38.jpg 3 Будьте обережні при нічних поїздках. Переміщення на велосипеді вночі можуть бути дуже небезпечні. Завжди рухайтеся за добре освітленим дорогах без перешкод і ям. Рухайтеся повільніше, ніж удень, так як вам знадобиться більше часу, щоб зреагувати на виниклу небезпеку. Саме з причини поганої видимості, нічні поїздки становлять особливу небезпеку.
  • 21201 39.jpg 4 Чітко подавайте сигнали рукою. Сигнали руками необхідні при поворотах. Це особливо важливо при повороті наліво, тому що в цьому випадку справа стосується руху на пересічних курсах. Забувайте те, чому вас вчили в початковій школі; замість цього, якщо ви повертаєте наліво, витягніть ліву руку, а якщо повертаєте направо, витягніть праву руку. Сигнали були взяті з правил водіння автомобілем, в цьому випадку водій міг висунути з вікна тільки ліву руку, щоб показати поворот.
  • 21201 40.jpg 5 Попереджайте відповідно. Коли ви обганяєте пішохода або іншого велосипедиста, важливо попередити їх про це. Це не тільки ввічливий жест, але і спосіб запобігти можливі аварійні ситуації. Хоча пішоходи навряд чи різко перекриють вам дорогу, вам краще звернути на себе увагу, щоб вони могли вчасно відійти і дати вам проїхати. Хороші способи привернути увагу: дзвінок, гучний вигук «Пересуньтеся направо/наліво», «Йду на обгін».
  • 21201 41.jpg 6 Слідкуйте за припаркованим транспортом. Коли ви проїжджаєте за паралельно припаркованими машинами, зберігайте необхідну дистанцію між вами і зоною дверей. Зіткнення з дверима може призвести до серйозних травм або навіть смерті.
  • Частина 5 із 5: Поліпшите безпека велосипеда вашої дитини

  • 21201 42.jpg 1 Навчіть дитину, як їздить безпечно в «абсолютно безпечному місці. Дозвольте дитині вчитися у своєму власному темпі і всіляко заохочуйте його. Він буде падати, так що будьте готові підтримати і підбадьорити дитину, щоб він продовжив навчання. Завжди будьте терплячим.
  • 21201 43.jpg 2 Переконайтеся в тому, що дитина «завжди» одягає шолом. Для нього це повинно стати «другою натурою».
  • 21201 44.jpg 3 Поясніть дітям старшого віку, що їзда на великих швидкостях може стати причиною серйозних травм. Отговорите їх від цієї затії і предостерегите їх від їзди «без рук» або катання на високих швидкостях вниз по схилу.
  • 21201 45.jpg 4 Знайдіть безпечне місце для ваших дітей і прокладете безпечний маршрут до школи і інших місць, які відвідують ваші діти. Так як саме ви відповідаєте за ваших дітей, ви самі повинні знайти безпечні маршрути і місця для ваших дітей.
  • Поради

    • Якщо у вашого велосипеда є декілька швидкостей, знизьте швидкість, коли будете підніматися в гору і підвищте, коли будете спускатися з гори. Чим більше швидкість, тим більше зусилля.
    • Завжди беріть з собою пляшку води і бутерброд. Підтримка рівня вологи в організмі вкрай важливо в процесі фізичних навантажень, тому що ви потієте. Зневоднення може призвести до зниженого тиску і викликати гіповолемічний шок. І не забудьте захопити парочку бутербродів. Інтенсивні навантаження можуть дуже швидко знизити вміст цукру в крові, що може призвести до гипогликемическому приступу. Енергетичні батончики містять вуглеводи і білки, крім того вони не займають багато місця і ви можете покласти їх в кишеню.
    • Установка огорожі ланцюгової передачі убезпечить вас від травм у випадку поломки ланцюга. Поломка може призвести до розриву литкового м'яза.
    • Коли ви сідайте на велосипед, краще відійдіть на тротуар і почніть рух звідти.
    • Враховуйте всі застереження, які ви б брали в розрахунок, будь ви звичайним перехожим.
    • У деяких велосипедів немає гальм на кермі. Пересуваючись на такому типі велосипедів, вам потрібно натиснути на педаль у зворотний бік, щоб загальмувати; перевірте чи так це, перш ніж відправитися в шлях.
    • Фотографуйте (або відзначайте на картах Google) ямки, слизькі поверхні та інші перешкоди, щоб відіслати дані про них в місцеві органи влади.
    • Крик часто ефективніше, ніж дзвінок.
    • Перевірте, чи проводяться у вас поблизу заняття з велосипедної їзди. Вони навчать вас безпечного, ефективного пересування. Подивіться, проводяться заняття для дітей, якщо вам потрібно навчити свою дитину. Safe Cycling Clinic134 2102.jpg

    Попередження

    • Автомагістралі можуть представляти серйозну небезпеку для велосипедистів, особливо якщо вони їдуть не по узбіччю. Крім того подекуди це може бути і зовсім заборонено.
    • Не пересувайтеся пліч-о-пліч, поки не досягнете граничної швидкості. Якщо у вас немає спідометра, припустіть яка у вас може бути швидкість, але, звичайно, краще менше, ніж більше.
    • Высматривайте собак. Деяким собакам не подобаються велосипедисти, і вони можуть розцінювати як загрозу.
    • Більшість пригод трапляється на перехрестях. При інтенсивному русі краще зупинитися і котити велосипед через дорогу, навіть якщо є світлофор. Ви ніколи не передбачите, захоче водій проїхати на червоне світло або зірватися з місця так швидко, що навіть не помітить вас.
    • Деякі дороги абсолютно не призначені для безпечного велосипедної їзди. Наприклад, шосе Лопес Матеос у місті Гвадалахара, Мексика дуже небезпечне місце, з автобусами і перевантаженими фурами, які їдуть 100 км/год і машинами, які пересуваються зі швидкістю 120 км/ч. Будьте насторожі на таких дорогах, уникайте їх по можливості, а якщо ви змушені їхати по таких дорогах, тоді краще пересувайтеся по узбіччю, але пропускайте пішоходів. На багатьох автострадах і шосе зовсім заборонено пересування на велосипеді.
    • Врахуйте, що звук машин перед вами перекриває звук наближаються машин за вами.
    • Якщо вам некомфортно їхати праворуч через автомобілів, які їдуть позаду вас, пересуньтеся на узбіччя і їдьте там, але завжди пропускайте пішоходів. Ніколи не їдьте проти руху, так ви зможете уникнути лобового зіткнення.
    • Якщо ви їдете по велосипедній доріжці чи на узбіччі, співставляйте свою швидкість зі швидкістю пересування інших учасників руху на вашому шляху. Як тільки ви зрозумієте, що рухаєтеся швидше, ніж 16 км/год або раптом опинитеся на узбіччі з великим скупченням пішоходів, можливо краще буде зміститися на більш спокійну і широку частину вулиці.
    • Вкрай корисним виявиться знання про управління автомобілем. Таким чином, ви зможете уникнути ситуацій, коли водій буде змушений здійснювати екстрені маневри, щоб уникнути зіткнення з вами.
    • Знайте правила, коли відправитеся в подорож. У большинтсве міст Європи є велосипедні доріжки праворуч уздовж вулиці. Смуга руху, примыкающаяй до проїжджої частини, відведена для велосипедистів; наступна смуга для пішоходів. Водії розраховують, що ви будете рухатися строго по виділеній смузі і не плануєте виїжджати на дорогу.

    Джерела і посилання

  • ^ Wikipedia, Right and Left Hand Traffic
  • ^ See Cycle Helmets


  • Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?