Як диференціювати навчання
Рекламний блок
Кроки
1 Змінюйте темп навчання. Оцініть швидкість навчання кожного студента. Студенти навчаються з різною швидкістю, деякі відразу схоплюють матеріал, а інші вимагають повторення. Щоб здійснювати розумові процеси, мозку необхідні різні рівні складності, а нові навички найкраще засвоюються саме тоді, коли процес навчання не надто легкий, але і не надто складний. Розділіть клас на групи по швидкості навчання. - Збільште кількість і інтенсивність робочого навантаження для успішних студентів. Занадто повільна подача матеріалу нудна для них і сприймається лише в якості інформаційного огляду.
- Давайте більше часу на виконання завдання більш повільним учням. Почуття розчарування дуже гальмує процес навчання і призводить до низького рівня концентрації таких учнів.
- Використовуйте різні інструменти і методи навчання, такі як інтерактивні навчальні програми і навчальні посібники, щоб студенти могли вчитися у своєму власному темпі.
2 Використовувати звернення до особистих інтересів студентів у процесі навчання. Високий рівень зацікавленості в предметі значно прискорює процес навчання і запам'ятовування інформації. При навчанні математиці, наприклад, використовуйте текстові задачі, які асоціюються у студентів з реальним життям, використовуючи назви магазинів та продукції, яку вони знають і застосовують. Зв'яжіть письмові вправи, які включають застосування досліджуваного матеріалу, з особистим життям студентів, їх проблемами і хобі.
3 Адаптуйте ваші заняття до задоволенню культурних і мовних потреб учнів. У деяких країнах зміст матеріалу, що викладається шляхом розповіді і практичних занять, а не у форматі лекції. Студенти, для яких мова навчання не є їх рідною мовою, можуть засвоювати матеріал на більш низькому темпі. Мовні бар'єри можуть також призвести до прогалин у знаннях у зв'язку з обмеженим словниковим запасом.
4 Встановлюйте обсяг домашнього і класного навчання, враховуючи здібності учнів. Викладачі та їхні помічники можуть сприяти цьому процесові, працюючи зі студентами один на один і в групах. - Надайте детальні покрокові інструкції для більш повільних учнів. Повторюйте інформацію, коли є необхідність. Занижуйте вимоги для повільних учнів, що дозволить їм відповідати на меншу кількість питань і витрачати більше часу на вирішення кожної задачі.
- Моделюйте завдання і приводьте приклади для учнів з середнім рівнем успішності. Доручайте таким учням більше займатися самостійною роботою.
- Будьте більш вимогливі до успішним студентам. Давайте їм більш складні завдання і заохочуйте більш глибоке вивчення матеріалу.
5 Заохочуйте учнів, ґрунтуючись на їх індивідуальний прогрес. Уникайте неодноразового виділення обдарованих студентів. Відзначайте ступінь докладених зусиль і рівень прогресу кожного учня окремо. Необхідно заохочувати праці вайлуватого учня, який ретельно набував складні навички. Обдарованого студента, який засвоює інформацію за кілька секунд, потрібно виділяти тільки тоді, коли він дійсно перевершує свої потенційні можливості. Рекламний блок
Рекомендуємо для перегляду