Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як тримати рот закритим

Кроки

Метод 1 з 3: Залишайтеся тихими на роботі

  • Keep Your Mouth Shut Step 1.jpg 1 Думайте про все, що ви говорите на роботі, як про можливість додати сенс. І навпаки, якщо річ, про яку ви думаєте, не додасть сенсу, то краще не вимовляєте це вголос. В тиші існує сенс, тому що вона дозволяє спостерігати за діями інших людей.
  • Keep Your Mouth Shut Step 2.jpg 2 Переосмисліть розмови на перервах. Якщо людина не сказав за останні три хвилини три повних пропозиції, значить, ви говорите занадто багато. Коли ви зрозуміє, що правило трійок порушено, задайте співрозмовнику відкрите питання і слухайте, що він буде вам говорити.[1]
  • Keep Your Mouth Shut Step 3.jpg 3 Подумайте про тишу, як про робочому навику, який ви розвиваєте, такому ж, як управлінські навички або вміння працювати з Excel. Прагніть уникати пліток, листувань під час зустрічей та обговорення особистих питань на роботі і ваш бос буде думати, що у вас прекрасна трудова етика. [2]
  • Keep Your Mouth Shut Step 4.jpg 4 Побудуйте влада за допомогою мовчання. Якщо ви будете мовчати кожен раз замість того, щоб сказати, що думаєте, то це зробить ваші наступні слова більш впливовими. Зустрічі - найкращий час, щоб це практикувати і подивитися, чи можете ви вибудувати повагу з боку колег, уникаючи безглуздих розмов.
  • Keep Your Mouth Shut Step 5.jpg 5 Використовуйте мовчання у веденні переговорів. Якщо ви не відповісте чи не кивнете після того, як хтось щось запропонує, ваше мовчання зможе поставити іншу людину в непросте становище. Якщо їм буде настільки некомфортно, що вони запропонують вам альтернативу, то ви можете взяти над ними гору.[3]
    • В той час, як ви будете слухати інших, ви отримаєте цінну інформацію про те,що думають інші, перш ніж відповісти.
  • Метод 2 з 3: Будьте тихіше будинку

  • Keep Your Mouth Shut Step 6.jpg 1 Дозвольте кожному говорити впродовж двох хвилин, перш ніж перервати їх. Якщо людина здається сердитим або засмученим, то їм знадобитися не менше двох хвилин, щоб висловити свої почуття. Дозвольте їм закінчити, потім скажіть: "Мені дуже шкода, це звучить погано", щоб показати, що ви розумієте їх розчарування.
  • Keep Your Mouth Shut Step 7.jpg 2 Перестаньте розмовляти, якщо ви хочете сказати: "Мені не подобається те, що я сказав вам" або "Я не хочу вас засмучувати". Будь-яка фраза, яка починається саме так і триває словом "але", швидше за все, розчарує людини, а не додасть цінності вашої розмови.
  • Keep Your Mouth Shut Step 8.jpg 3 Зачекайте 15 секунд після того, як задали питання. Якщо ви намагаєтеся почати хороший розмова за обідом, ставте відкриті запитання, а потім слухайте свого співрозмовника. Бажання швидше перейти до іншого питання завадить людям обміркувати ваше питання і виразити себе.
  • Keep Your Mouth Shut Step 9.jpg 4 Промовчіть замість того, щоб сказати що-небудь негативне. Наступного разу, коли ви захочете поскаржитися на людину або посперечатися, спробуйте повторювати приказку "Якщо ви не можете сказати нічого хорошого, то краще не кажіть нічого". Ви відразу станете більш позитивною людиною.[4]
  • Keep Your Mouth Shut Step 10.jpg 5 Запишіть це. Перестаньте говорити і почніть вести щоденник. Якщо останнім часом ваші бесіди з діловими партнерами або дітьми були неприємними, то ви можете пропрацювати ваші думки на папері, перш ніж озвучити їх.
  • Keep Your Mouth Shut Step 11.jpg 6 Зробіть кожен день що-небудь, щоб заспокоїти свій розум. Занадто багато балаканини у вашій голові, може призвести до занадто великої кількості розмов. Спробуйте медитацію, йогу, читання або перегляд фотографій творів мистецтва, приділяючи цьому, принаймні 10 хвилин в день, щоб зосередити свої думки.
  • Метод 3 з 3: Зниження віртуальної активності

  • Keep Your Mouth Shut Step 12.jpg 1 Розглянемо листування, як теж саме, що і розмови. Ви також повинні слідувати правилу "доданої вартості", коли ви не друкуєте не тільки для того, щоб просто надрукувати. Кожен раз, коли ви відправити марне повідомлення, електронний лист або оновлюєте статус, ви можете даремно витрачати свій час і час інших людей.
  • Keep Your Mouth Shut Step 13.jpg 2 Не використовуйте функцію "відповісти всім". Ви ж не хочете, щоб на роботі і в колі друзів, у вас розвинулася репутація людини, яка наповнює поштову скриньку марними листами. Якщо ви хочете відповісти на електронний лист, зателефонувати людині або відповідайте тільки того, хто має безпосереднє відношення до цього листа.
    • Це правило поширюється також і на обмін повідомленнями. Якщо ви є учасником віртуальної розмови, то відповідайте тільки тим групам, які чекають вашої відповіді.
  • Keep Your Mouth Shut Step 14.jpg 3 Залиште політичну і релігійну балаканину в Facebook та онлайн-коментарях. Ви ніколи не винесете їжі для роздумів з подібних обговорень з друзями в онлайні, бо таке спілкування не відображає ні нюансів, ні емоцій. Залиште ці дискусії для зустрічі лицем до лиця.
  • Keep Your Mouth Shut Step 15.jpg 4 Подумайте "Це назавжди", перш ніж залишити коментар або оновити статус в будь-якій соціальній мережі. Після того, як ви опублікувати це в Інтернеті, копія ваших слів, назавжди залишиться в чиїхось файлах. Питання, чи потрібно вашим дітям або друзям мати можливість знаходити цю думку по посиланню по закінченні якогось часу.[5]
  • Keep Your Mouth Shut Step 16.jpg 5 Візьміть свій телефон. Затикає свій візуальний рот, телефонуючи кому-небудь, кожен раз, коли вам хочеться розмістити інформацію в онлайні. Якщо ви думаєте, що ця тема не варта того, щоб відволікатися або витрачати на неї свій час, то вона не варта того, щоб її публікували.
  • Keep Your Mouth Shut Step 17.jpg 6 Зрозуміти юридичні наслідки розміщення інформації на сайті. Ваш публічний пост можуть побачити роботодавці, подружжя, діти або навіть поліцейські. Опублікована вами інформація може бути використана в суді і в більшості подібних місць.

  • Джерела і посилання

  • ^ http://www.huffingtonpost.com/2013/12/18/when-to-stop-talking_n_4428562.html
  • ^ http://www.career-success-for-newbies.com/work-behavior.html
  • ^ http://www.forbes.com/sites/cherylsnappconner/2013/01/08/communications-biggest-secret-knowing-when-to-keep-your-mouth-shut/
  • ^ http://scottberkun.com/2009/how-to-keep-your-mouth-shut/
  • ^ http://flidmedia.com/online-footprint/learn-to-keep-your-mouth-shut-online/


  • Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?