Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як використовувати Facebook для бізнес–співпраці

Кроки

Метод 1 з 2: Створення сторінки для співпраці

  • Use Facebook for Business Networking Step 1.jpg 1 Визначте мети вашого бізнес-співпраці. Багато малі бізнеси використовують Facebook для зв'язку зі своїм співтовариством - покупцями, благодійними організаціями та бізнес-партнерами. Підрядники або професіонали використовують персональні сторінки, щоб розвивати важливі ділові контакти.
  • Use Facebook for Business Networking Step 2.jpg 2 Створіть сторінку Facebook з нуля, або переробіть існуючу. Думайте про своїй сторінці Facebook, як про онлайн-резюме або картці. Переконайтеся, що наступні елементи включені в вашу професійну сторінку:
    • Якщо у вас немає бізнесу, скористайтесь тільки персональну сторінку для зв'язку з іншими професіоналами. Зробіть її такою, щоб вона була схожа на резюме. Видаліть непотрібні фотографії, наприклад фото з вечірки, свята, або відпустки. Додайте інформацію про освіту, досвід роботи, вашому веб-сайті організації та важливих хобі.Use Facebook for Business Networking Step 2Bullet1.jpg
    • Відкрийте "Загальні налаштування", потім "Налаштування конфіденційності", щоб управляти тим, що люди бачать на вашій сторінці. На це важливо звернути увагу всім, хто використовує персональну сторінку. Ви також можете складати списки за допомогою розділу "Друзі" на вашій сторінці, а потім закривати доступ до ваших оновлень окремими списками, наприклад, друзям або співробітникам.Use Facebook for Business Networking Step 2Bullet2.jpg
    • Facebook створив "Фан-сторінки", щоб допомогти бізнесу, благодійним фондам і організаціям розвивати постійну клієнтську базу. Виберіть тип компанії, додайте логотип і зображення, які пов'язані з вашою компанією. Призначте людини, який буде регулярно робити публікації.Use Facebook for Business Networking Step 2Bullet3.jpg
    • Заповніть розділи з інформацією про вас. Будь це персональна сторінка або сторінка для бізнесу, це перше, на що люди будуть звертати свою увагу. Якщо інформація неповна або незрозуміла, люди можуть подумати, що ваша сторінка є спам-сторінкою. Розділ "Про мене" повинен максимально добре представляти вас, лаконічно описуючи людям вашу діяльність, її мета, і приводячи підтвердження вашого професіоналізму. Якщо ви представляєте компанію, додайте сюди ваш головний слоган або бренд.Use Facebook for Business Networking Step 2Bullet4.jpg
    • Додайте інші соціальні програми, eBay і т. д., завантаживши додатки для Facebook. В ідеалі, вам потрібно використовувати додаток для заходів, та шукати інші додатки, які допоможуть вам в маркетингу та просуванні.Use Facebook for Business Networking Step 2Bullet5.jpg
    • Публікуйте фотографії себе і своїх працівників, щоб ваш бізнес виглядав ще більш офіційно. Переконайтеся, що всі професійні фотографії, передають атмосферу колективу і вселяють довіру до компанії. Вони також можуть демонструвати вашу корпоративну культуру і офіс.Use Facebook for Business Networking Step 2Bullet6.jpg
  • Use Facebook for Business Networking Step 3.jpg 3 Додайте ділову і статистичну інформацію про компанії, щоб завоювати довіру. До того, як ви почнете шукати прихильників, у вас має бути 20 або більше публікацій, які розповідають вашим потенційним партнерам про вас. Публікувати статистичну інформацію, освітні посилання, посилання на поточні проекти або продукти.
  • Use Facebook for Business Networking Step 4.jpg 4 Змініть URL адресу вашої фан-сторінки, щоб його можна було легко знайти. Кожної фан-сторінці дозволено змінювати URL тільки один раз, тому переконайтеся, що ви вказуєте назву своєї компанії, веб-сайту або блогу. Наприклад, замість facebook.com/5525412814559 ви можете зробити facebook.com/MarketingMaven.
    • Зайдіть в "налаштування", виберіть розділ "Загальні". Ви можете змінити ваш URL в графі "Ім'я користувача".
  • Метод 2 з 2: Бізнес-співробітництво в Facebook

  • Use Facebook for Business Networking Step 5.jpg 1 Знайдіть професіоналів і колег. Надсилайте заявки в друзі і розповідайте про свою фан-сторінку, щоб почати будувати клієнтську базу для свого бізнесу. Надалі, ці люди будуть більше розташовані поділитися з іншими інформацією про вашій сторінці або допомогти в просуванні вашого бізнесу.
    • Користуйтеся функцією Facebook "Запросити контакти E-mail", щоб зв'язатися з колегами. Ви можете пов'язати свій акаунт Facebook зі своїм e-mail аккаунтом на певний час. Це допоможе вам знайти колег і контакти, які також є на Facebook.
  • Use Facebook for Business Networking Step 6.jpg 2 Користуйтеся розділами Facebook "Ви можете їх знати" і "Вашим друзям подобається", щоб розширити свій список контактів. Незважаючи на те, що вам як і раніше доведеться вибирати, ці розділи розроблені за принципом "друзі ваших друзів", тому серед них можуть бути потрібні люди.
  • Use Facebook for Business Networking Step 7.jpg 3 Знайдіть партнерів чи важливі бізнеси в своєму регіоні. Потрапляючи на їх сторінки, натисніть кнопку "Подобається". Вони отримають повідомлення, що вам подобається їх сторінка, і у них з'явиться можливість оцінити вашу сторінку у відповідь.
    • Підписуючись на інші бізнеси, ви стаєте у них на виду. Вас можна буде побачити в списку їх передплатників, завдяки чому інші їх передплатники зможуть побачити вас, і відвідати вашу сторінку.
  • Use Facebook for Business Networking Step 8.jpg 4 Розмістите посилання для передплати в вашому блозі або газеті. Заводячи нові контакти, паралельно просувайте свої послуги поза Facebook. Блог є відмінним способом просування вашого бізнесу, тому що там немає сильної реклами, і його можна використовувати для пошукової оптимізації (SEO) на вашому веб-сайті.
  • Use Facebook for Business Networking Step 9.jpg 5 Просувайте свою сторінку Facebook за допомогою веб-сайту, газети, блогу, візитних карток та інших рекламних матеріалів. Якщо ваша сторінка має простий URL адресу, людям буде простіше запам'ятати її і знайти вас. Деякі з цих людей можуть почати перевіряти вашу сторінку на наявність бізнес оновлень, а також можуть стати вашими передплатниками.
  • Use Facebook for Business Networking Step 10.jpg 6 Створіть групу в Facebook за допомогою вашої персональної сторінки. Групи є відмінним місцем для проведення дискусій. Ви можете використовувати групу для створення професійного співтовариства, регіональної бізнес-мережі, продукту, бази з професійними порадами, клубу, або групи по дослідженню ринку.
  • Use Facebook for Business Networking Step 11.jpg 7 Вступайте до групи Facebook, тематика яких схожа з вашою. У більшості груп, вам потрібно буде відправити запит, і адміністратор вирішить прийняти його або відхилити. Ведіть дискусії з людьми в групах, щоб заводити нові потенційні бізнес-контакти.
  • Use Facebook for Business Networking Step 12.jpg 8 Перетворіть свої контакти Facebook в бізнес-контакти, запропонувавши їм зустрітися з вами, коли буде зручно. Якщо ви їдете на конференцію або велику виставку, напишіть про це на своїй сторінці. Ви можете домовитися про особисту зустріч з людиною у Facebook через коментарі на стіні, або через особисті повідомлення.
  • Use Facebook for Business Networking Step 13.jpg 9 Використовуйте додаток із заходами, щоб запрошувати ваші контакти на важливі бізнес-зустрічі і заходи, які організовує ваша компанія. Заохочуйте людей, які не знайомі з вашою діяльністю, зустрітися з вами особисто. Ви також можете просити своїх друзів і передплатників розповідати про цих зустрічах своїм друзям.
  • Use Facebook for Business Networking Step 14.jpg 10 Купуйте рекламу в Facebook, спрямовану на вашу цільову аудиторію. Якщо Facebook вже допомагає вам у пошуку нових партнерів, тоді недорога може ще більше підсилити ефект. на вашій сторінці, у групі або заході збільшить приплив нових людей з вашої цільової аудиторії, або як мінімум створить галас.

  • Поради

    • Прочитайте правила Facebook в відношенні бізнес-сторінок. Вони часто оновлюються, і іноді можуть забороняти деякі рекламні практики. Приміром, у 2011 році Facebook оголосив, що в соціальній мережі можна проводити і рекламувати конкурси. Всі, хто порушив це правило, були видалені з сайту.
    • Дізнайтеся про соціальну політику у вашій компанії, перш ніж публікувати записи з її ім'ям. У багатьох компаніях працівникам не дозволяється використовувати свої імена в соціальних мережах і залишати неприпустимі коментарі.

    Попередження

    • Ніколи не висловлюйтеся погано про компанії або співробітника. Незважаючи на те, що ви можете видалити запис, вся опублікована інформація зберігається на серверах Facebook, і може бути отримана людьми, які стежать за діяльністю компанії. Переконайтеся, що всі записи є позитивними, а скарги висловлюйте при особистому контакті.

    Що вам знадобиться

    • Особиста сторінка Facebook
    • Фан-сторінка Facebook
    • Група Facebook
    • Facebook
    • Адміністратори




    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?