Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як обходитися з людьми, які зляться на вас

Кроки

  • Handle People Who Are Angry at You Step 1.jpg 1 Зберігайте спокій. Будь зла людина може піддати вас такий хімічної реакції, що ситуація стане ще гірше.
  • Handle People Who Are Angry at You Step 2.jpg 2 Оцініть причини, чому людина злиться на вас. Постарайтеся поставити себе на його місце. Що, якщо вони зробили б вам те, що ви зробили з ними? Не бійтеся визнати, що були несправедливі. Це мужній вчинок, поки він не увійшов у звичку. Люди можуть злитися на саму ситуацію, а не зокрема на вас.
  • Handle People Who Are Angry at You Step 3.jpg 3 Прийміть той факт, що на вас сердяться, правда це чи ні; дозвольте людині висловитися, відступіться, не стійте біля нього на шляху. Покажіть, що ви слухаєте те, що вам кажуть. Це може бути частиною рішення. У більшості випадків люди заспокоюються, якщо бачать, що ви маєте справжній інтерес до того, про що вони говорять. Спілкування – це ключове слово. Іноді гнів може бути приглушений, якщо ви дасте знати людині, що чуєте про його проблеми. Намагайтеся повторювати сказане у формі питання. Це може допомогти таким людям прояснити позицію. Також можете запитати: "чи Не могли б ви сказати це по-іншому (або іншим способом)?"
  • Handle People Who Are Angry at You Step 4.jpg 4 Час лікує. Неприємні почуття можуть зробити людей нездатними адекватно мислити. Багато людей на деякий час уникають людини, на якого вони сердяться. Це не обов'язково погано. У них буде час поміркувати і, можливо, усвідомити наскільки вони турбуються про вас. У випадки швидкого виникнення гнівної реакції, намагайтеся слідувати попереднім радам і наскільки можливо затягувати час, але робіть це так, щоб це не здавалося очевидним.
  • Handle People Who Are Angry at You Step 5.jpg 5 Розірвіть замкнуте коло. Сердиті люди можуть часто повторюватися, коли вони не можуть мислити раціонально або думають, що ви не розумієте, про що саме вони говорять. Знайдіть спосіб припинити повторення, запевняючи їх, що ви розумієте, повторюючи по-іншому сказане ними або просто трохи змінивши тему.
  • Handle People Who Are Angry at You Step 6.jpg 6 Відступіться на деякий час, якщо людина продовжує вас сердитися, навіть якщо ви думаєте, що в цьому немає вашої провини і намагаєтеся це пояснити. Якщо ж ви маєте справу з незнайомцем, в будь-якому випадку ви повинні сказати, що жалкуєте і таким чином встановити контакт. Набагато простіше знайти спільну мову з людьми, яких ви знаєте, чим з незнайомцем, якого ви можете більше не побачити, особливо коли все відбувається дуже швидко. Іноді ви нічого не можете вдіяти.
  • Поради

    • Не вибачайтеся, щоб заспокоїти таких людей. Якщо вони зрозуміють, що ваше вибачення не щире, вони можуть ще більше розсердитися.
    • Усуньте їх гнів за допомогою доброти. Складно продовжувати сердиться на когось, хто щиро погоджується з ними.
    • Будьте гарним слухачем і кажете: "мені так шкода чути це" або "я розумію".
    • Намагайтеся поговорити з такими людьми. Можливо, це всього лише непорозуміння.
    • Скажіть, що ви розумієте, чому вони зляться, але можете тільки уявити, як вони себе почувають, тому що вам ніколи не доводилося бувати в такій ситуації. Запитайте, що ви можете зробити, щоб поліпшити поточний стан?
    • Пам'ятайте, що існують речі, яких ви не знаєте і, можливо, не знаєте про будь-якій ситуації, особливо якщо це стосується вашого начальника. Більшість з нас недооцінюють той стрес, якого зазнають інші люди.
    • Відсуньте в бік своє самолюбство. Ймовірно, в основі розбіжності між вами лежить щось більш глибоке, ніж питання, що лежить на поверхні. Будьте в одній команді, щоб зрозуміти, в чому полягає реальна проблема.
    • Не забувайте, що такі люди перебувають у стані гніву, але ведіть себе так, як ніби вони в повному порядку.
    • Знайдіть час, щоб наодинці поспівати, поговорити з самим собою і подумати про щось позитивне.
    • З дозволу людей, які знаходяться в пориві гніву, проконсультуйтеся з кимось ще, можливо, зі старшим і шанованою людиною, яка може об'єктивно оцінити ситуацію.
    • Повторюйте сказане. Коли люди бачать, що їх слухають, вони починають заспокоюватися.
    • Присядьте і поговоріть.
    • Постарайтеся зрозуміти, чому на вас сердяться. Якщо ви прийдете до висновку, що це необґрунтовано, скажіть, що не будете вибачатися, а якщо вони дадуть можливість – поясніть причину. (Такий підхід може і не розрядити ситуацію).
    • Просто ігноруйте таких людей. Незабаром вони самі прийдуть до вас з вибаченнями. Вони сердяться на вас і не варті того, щоб спілкуватися з вами. (Знову ж таки, об'єкт тут не обов'язково буде поширювати гнів).
    • Спробуйте пояснити вашу точку зору.
    • Сердиться – це нормально, просто скажіть, що вам шкода, а якщо на вас все ще зляться, скажіть, що і завтра теж будете шкодувати, продовжуйте спроби.

    Попередження

    • Не вдавайтеся до насильства! Це може стати причиною судового позову, що добре тільки для адвокатів.
    • Якщо ви стурбовані, що людина може вести себе агресивно, зробіть крок назад. Будьте готові до оборони або до відступу. Ваша безпека – перш за все.


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?