Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як висловлювати невдоволення в ресторані

Кроки

  • Complain in a Restaurant Step 1.jpg 1 Одразу ж дійте. Ключ до успішної скарзі – негайне сповіщення про проблеми, таким чином, ви надасте керівництву ресторану можливість вирішити проблему, не докладаючи великих зусиль.
  • Complain in a Restaurant Step 2.jpg 2 Будьте спокійні і об'єктивні. Покличте офіціанта, поясніть проблему, висловіть своє невдоволення, і попросіть його вирішити ситуацію. Не звинувачуйте офіціанта; пам'ятайте, що якщо ви довго чекаєте якесь блюдо або ваша їжа готова не повністю, то, швидше за все, це вина кухаря, а не офіціанта.
  • Complain in a Restaurant Step 3.jpg 3 Подумайте над тим, що ви хотіли б отримати в результаті скарги. Вам буде достатньо одних вибачень? Ви хочете, щоб вам принесли іншу страву? Хочете знижку? Що б не було, ввічливо попросіть, не вимагайте.
  • Complain in a Restaurant Step 4.jpg 4 Перейдіть на наступний рівень. Якщо на ваші скарги немає ніякої реакції, ввічливо покличте менеджера. Поясніть йому проблему, і скажіть, що ви засмучені тим, як її вирішує персонал.
  • Complain in a Restaurant Step 5.jpg 5 Зменшіть чайові. Якщо ви нічого не домоглися за допомогою інших варіантів, зменшіть чайові (або не залишайте взагалі нічого), це прекрасний спосіб виразити своє невдоволення.
    • Пам'ятайте, що потрібно розрізняти проблеми між офіціантом та керівництвом ресторану. Якщо їжа була низькоякісною, але офіціант добре впорався зі своєю роботою щодо вашої скарги, вам слід залишити чайові.
  • Prepare to Meet With a Financial Planner Step 4.jpg 6 Зверніться за допомогою. Якщо після скарги офіціантові і менеджеру ваше прохання все ще не задоволена, саме час звернутися у вищі рівні управління. Зв'яжіться з місцевим відділом по захисту прав споживачів, і попросіть ради. Приміром, у Великобританії ви можете звернутися в Управління законної торгівлі або в Бюро з допомоги громадянам. В Америці – Better Business Bureau.
  • Complain in a Restaurant Step 7.jpg 7 Одразу ж повідомте про будь-якому захворюванні. Якщо ви, покинувши ресторан, відчуваєте, що отруїлися, і думаєте, що це сталося з-за їжі з ресторану, ви повинні відразу ж повідомити про це. Якщо ви думаєте, що керівництво ресторану не відповість на вашу скаргу, то можете звернутися в місцеву службу охорони здоров'я або ж в агентство харчових стандартів.

  • Поради

    *Знайте температуру, яка визначає «готовність» м'яса. Наприклад, відповідна температура 70 ? С або вище, – але її не завжди достатньо для того, щоб приготувати всі шматки м'яса.

    • Розкажіть друзям! Це допоможе їм уникнути тієї ж помилки, і побічно вплине на справи ресторану, коли у них стане набагато менше відвідувачів.
    • Якщо ваш попередній похід в ресторан був негативним, не звинувачуйте новий персонал за заслуги попередніх працівників.
    • Будьте стримані. У вас проблема з рестораном, а не з іншими відвідувачами.


    Попередження

    • Якщо офіціант вів себе жахливо, вам краще залишити дуже-дуже незначні чайові, ніж не залишати взагалі. Це буде показником того, що ви не забули, але вважаєте, що працівник не заслужив великих чайових.
    • Розкажіть офіціанту про алергії і ваших смакових уподобань. Якщо після цього у страві буде вказаний вами інгредієнт, то слід поскаржитись і повернути це блюдо.


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?