Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як бути лідером на робочому місці

Кроки

Будучи лідером на робочому місці

  • Be a Leader in the Workplace Step 1.jpg 1 Зосередьтеся на організації. Розберіться з баченням бізнесу або проекту і тримайте його весь час на першому місці. Розставте пріоритети на користь успіху в просуванні організації особистим інтересам.
  • Be a Leader in the Workplace Step 2.jpg 2 Зберіть талановиту команду. Наберіть талановитих людей шляхом виявлення потреб кожної посади і зіставте їх з робітниками, які є кваліфікованими і люблять свою роботу.
    • Створіть умови для кар'єрного зростання співробітників. Зверніться до професійних інтересів кожного працівника шляхом створення чітких ліній для розвитку і просування. Мотивуйте співробітників, кидаючи їм виклик. Багато людей стають успішними, коли перед ними ставлять за мету до виконання нових завдань та інновації. Заохочуйте членів команди для підвищення ефективності за рахунок створення нових систем або рекомендацій зміни продукту.
    • Визнайте і оцініть зусилля працівника. Коли співробітники добре працюють, похваліть їх за досягнення в усній формі або шляхом створення системи заохочень.
    • Оцініть потреби співробітників. Працівники можуть потребувати нових інструментах, у більш просторому і затишному робочому місці або більшому взаємодія з членами команди, щоб бути більш продуктивними. Визначте потреби, обговоривши їх на щотижневій зустрічі команди.
  • Be a Leader in the Workplace Step 3.jpg 3 Визначте завдання. Будучи лідером на робочому місці, ви повинні бачити, коли працівники потребують більше сильному керівництві. Це особливо важливо для нових співробітників або для тих, хто зайняв нову посаду. Працівникам, можливо, буде потрібно пояснення того, що робити і як робити.
    • Організовуйте навчальні засідання. Навчання може бути надано вам, іншим членам команди або зовнішнього консультанта. Проводите навчання з урахуванням конкретних потреб працівників.
  • Be a Leader in the Workplace Step 4.jpg 4 Надайте сприяння проведенню зустрічей. Проводьте регулярні наради для обговорення деталей проекту і організаційних цілей.
    • Координуйте розкладу для зустрічей. Створіть розклад засідань для того, щоб у всіх учасників було на це вільний час. У п'ятницю В другій половині дня - найкращий час для проведення зустрічі, щоб обговорювати проблемні питання. Виберіть час, коли працівники більш енергійні і не підтискають терміни.
    • Підготуйте порядок денний. Роздайте порядку учасникам зборів заздалегідь і попросіть їх підготувати будь-які відповідні пункти для обговорення.
    • Ведіть дискусію. Створіть умови, що дозволяють всім говорити. Слідкуйте за людьми, які монополізують обговорення. Управляйте їх поведінкою, встановлюючи правила конференції, запропонуйте говорити тихіше або обмежуйте час індивідуальних виступів.
  • Be a Leader in the Workplace Step 5.jpg 5 Вирішуйте проблеми своєчасно. Вирішіть проблеми якомога швидше. Скарга замовника на продукт може перерости у велику проблему або негативні відгуки про організації, які зіпсують вашу репутацію. Вирішуючи проблеми, вислухайте скарги і зберіть команду для вирішення виниклих проблем.
    • Дійте рішуче. Зважте всі важливі чинники, уникайте непотрібних затримок у прийнятті рішень. Зберіть команду для реалізації рішення. Коливання можуть призвести до втрати бізнесу або втрати довіри працівника.
  • Be a Leader in the Workplace Step 6.jpg 6 Дозвіл конфліктів. На робочому місці конфлікти можуть бути між працівником і клієнтом, між працівниками, або між лідером і працівником. Здійснюйте ефективне керівництво з конфліктних питань. Ігнорування конфліктів може погіршити відносини з клієнтами та між співробітниками.
    • Зосередьтеся на фактах. При вирішенні спору між працівниками на робочому місці зосередитеся на діяльності і факти в сформованій ситуації. Уникайте проводити оцінку характеру або особистих коментарів.
    • Вирішуйте особисті питання. Якщо виник конфлікт між вами і працівником, обговоріть питання один на один. Уникайте протистояння і обговорення особистих питань окремих членів команди на групових нарадах.
  • Be a Leader in the Workplace Step 7.jpg 7 Проявляйте повагу до всіх працівників і клієнтів. Відношення з чесністю і повагою підвищує їхню довіру до вашої здатності керувати працівниками.
  • Be a Leader in the Workplace Step 8.jpg 8 Зробіть конструктивний аналіз. Вивчіть ваші наміри, коли вас критикують. Завжди враховуйте вплив ваших слів і те, чи зможуть вони привести до поліпшення працівника або ситуації.


  • Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?