1 Виконайте хід e4 f5. Якщо вам незнайомі принципи алгебраїчної запису шахових кроків, поповніть знання, пошукавши додаткову інформацію про це в інтернеті. Іншими словами:
Білі починають з переміщення пішаки при королі на дві клітини вперед на e4.
Чорні потім роблять хід пішаком від слона на 2 клітини вперед на f5 для спокуси білої пішаки.
2 Біла пішак захоплює клітинку f5. Чорні потім ходять на g5. Це записується як xf5 g5. Або детально відбувається наступне:
Біла пішак захоплює чорну пішака на комірці f5, атакуючи по діагоналі.
Чорні рухають свою пішака при коні на 2 клітинки вперед на g5. Вона тепер знаходиться поруч з білою пішаком.
3 Шах і мат! Цей хід шифрується наступним чином: Qh5. Білі пересувають ферзя на h5. Гра закінчена, чорні програли.
Білі ставлять шах і мат пересуванням ферзя по діагоналі до самого краю поля, заганяючи короля в пастку.
4 Готово. Бац! Вами було зроблено всього 3 ходу. У чорних навіть не було часу на помсту.
Метод 2 з 2: Без захоплення фігур супротивника
1 Виконайте хід d3 f6. Біла пішак при ферзе робить лише один крок вперед, чорна пішак при слоні також робить один крок вперед. Це перший хід.
Спочатку біла пішак йде на d3 (пішак при ферзе)
Потім чорна пішак йде на f6 (пішак при слоні)
2 Виконайте хід e4 g5. Біла пішак при королі пересувається вперед на 2 клітинки, після чого чорна пішак при коні також робить хід вперед на 2 клітини. Тобто на другому кроці:
Білі йдуть на e4 (пішаком при королі)
Чорні йдуть на g5 (пішаком при коні)
3 Пересуньте білого ферзя на h5. (Qh5) Шах і мат! І навіть без захоплення фігур супротивника! Гра закінчена.
Попередження
Буде потрібно величезна співробітництво з боку вашого партнера по грі! Якщо вони не будуть грати з вашої задумом, домогтися шаха і мата в 3 ходу не вийде.