Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як перевірити бензонасос

Кроки

Метод 1 з 2: Тестування електрики

  • Check Your Fuel Pump Step 1 Version 2.jpg 1 Перевірка запобіжника бензонасоса. Часто буває, що справа не в поломки насоса, а в тому, що згорів його запобіжник. Знайдіть у посібнику користувача схему розташування коробки запобіжників, розшукайте цей блок в самому автомобілі і локализуйте запобіжник бензонасоса. Вийміть і огляньте його. Якщо корпус оплавлен та/або згоріла плавка перемичка, значить, запобіжник вийшов з ладу. Якщо ж його вид запитань не викликає, то перевірте таким же чином інші запобіжники паливної системи і, в разі необхідності, замініть несправні.
    • При заміні переконайтеся, що встановлений запобіжник розрахований на той же струм, що і вийшов з ладу елемент. Ніколи не використовуйте запобіжник, розрахований на більший струм.
    • Якщо запобіжник згорів, отже, через нього протікав дуже великий струм. Можливо, надалі потрібно буде перевірка окремих ділянок проводки. Знайдіть собі помічника і в той час, як він буде по вашій команді вмикати/вимикати запалювання, перевірте реле. Якщо у вас нічого не виходить, зверніться до автоэлектрику.
  • Check Your Fuel Pump Step 2 Version 2.jpg 2 Перевірте напругу на самому насосі. З того факту, що акумулятор виробляє електрику, на жаль, зовсім не випливає, що воно подається на бензонасос. Тому потрібно обов'язково перевірити напруга на його клемах. Знайдіть в керівництві по ремонту автомобіля розділ, присвячений електросистемі, і пошукайте інформацію про те, де і яким чином перевіряється напруга на бензонасосі.
    • Почніть з найближчого джерела, тобто перевірте, чи присутня необхідну напругу на запобіжнику, адже електроживлення бензонасоса здійснюється саме з цієї точки.
  • Check Your Fuel Pump Step 3 Version 2.jpg 3 За допомогою вольтметра перевірте падіння напруги на проводах. Переконайтеся, що на «плюсове» проводі втрат не відбувається, а «мінусовій» провід надійно підключений до масі. Якщо тест не виявив жодних відхилень, отже, проблема, можливо, полягає в бензонасосі, який в такому випадку потрібно замінити (однак, поки що не поспішати та провести додатковий тест тиску).
    • Якщо ви виявили, що падіння напруги складає більше 1, значить, проблема полягає або в окислених проводах або контактах, або в наявності замикання в проводці. У даному випадку має сенс звернутися за допомогою до кваліфікованого автоэлектрику.
  • Метод 2 з 2: Тестування тиску в паливній магістралі

  • Check Your Fuel Pump Step 4 Version 2.jpg 1 Виключіть паливний фільтр. Якщо ваш автомобіль став розганятися помітно гірше, і ви грішіть на бензонасос, то, можливо, справжня причина криється в забитому паливному фільтрі. Для перевірки приєднайте до входу фільтра короткий паливний шланг і подуйте в нього, звертаючи увагу на чинний спротив: воно повинно бути мінімальним. Огляньте прозорий корпус на предмет засмічень і замініть фільтр у разі необхідності.[1]
  • Check Your Fuel Pump Step 5.jpg 2 Дістаньте паливний манометр. Його можна купити в більшості автомагазинів; ціна може бути еквівалентною 20-30 доларів. Паливний манометр — хороше вкладення, адже його можна застосовувати при ремонті будь-яких бензинових двигунів. Якщо ж ви не хочете витрачати гроші на покупку, то можна звернутися в найближчу автомайстерню з проханням про оренду цього приладу. Процес тестування зовсім короткий, він займе не більше кількох хвилин.
  • Check Your Fuel Pump Step 6.jpg 3 Приєднайте манометр до виходу бензонасоса. Спочатку знайдіть сам бензонасос. Зазвичай він розташований під капотом — біля карбюратора або паливної магістралі, або всередині паливного бака. Потім знайдіть його вихідний патрубок — він з'єднаний шлангом з паливним фільтром. Від'єднайте цей шланг і підключення в розрив манометр.
    • Існує безліч різновидів паливних манометрів, тому перед початком роботи уважно прочитайте інструкцію до свого приладу. Крім того, у різних машин розташування паливного насоса також може відрізнятися, тому для отримання точних вказівок на цей рахунок, знову-таки, не забудьте заглянути в інструкцію по ремонту свого автомобіля.[2]
  • Check Your Fuel Pump Step 7.jpg 4 Попросіть помічника погазувати, поки ви будете спостерігати за манометром. Трохи прогрійте двигун, а потім перевірте тиск спочатку на холостих, а потім і на робочих обертах (точне значення вказано в керівництві з ремонту). Якщо паспортні обороти вам невідомі, то просто пограйте газом і постежите при цьому за тиском. Якщо стрілка манометра взагалі нікуди не відхиляється, то сталася серйозна поломка насоса і його необхідно замінити.
    • Робочий тиск в паливній магістралі має строго відповідати значенню, вказаному в керівництві по ремонту вашого автомобіля і при збільшенні оборотів двигуна має також пропорційно збільшуватися. Якщо цього не відбувається, або якщо різниця між вхідним і вихідним тиском становить більше 0,3 бар, — бензонасос підлягає заміні.
  • Поради

    • Якщо бензонасос все-таки доведеться змінювати, то зверніть увагу на ринок відновлених насосів: при значно меншій ціні вони, як правило, не поступаються новим по функціоналу. Якщо ж ви хочете пригод, то придбайте ремнабір для бензонасоса, їх пропонують деякі виробники. Отримавши такий набір, вам доведеться згідно з доданою інструкцією перебрати свій насос самостійно. Якщо ця ідея вас не вражає, то зверніться до автоэлектрику з проханням знайти і встановити на ваш автомобіль відновлений бензонасос. Буває, на них навіть дають гарантію від трьох місяців.

    Попередження

    • Будьте обережні при роботі з паливною магістраллю — розлитий бензин може легко спалахнути, потрапивши на розжарені частини двигуна.

    Джерела і посилання

  • ^ http://www.fuelpumpu.com/news-fuel-filter-inspection
  • ^ https://ddcsn-ddc.freightliner.com/cps/rde/xbcr/ddcsn/6-MBE4000-03a.pdf


  • Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?