Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як перевірити втягуюче реле стартера

Кроки

  • Test a Starter Solenoid Step 1.jpg 1 Розташуйте автомобіль так, щоб забезпечити собі доступ до втягивающему реле стартера.
    • Можливо, для проведення маніпуляцій зі стартером вам доведеться залізти під машину — це залежить від моделі вашого автомобіля. У такому разі скористайтеся ямою, естакадою або підйомником, заздалегідь зробивши всі необхідні заходи безпеки. Також існує ймовірність того, що для полегшення доступу до стартеру вам доведеться демонтувати сусідні вузли та агрегати.Test a Starter Solenoid Step 1Bullet1.jpg
  • Test a Starter Solenoid Step 2.jpg 2 Знайдіть, де на втягуючому реле розташовуються клеми. До однієї з них підключений кабель в оплетке. Це — позитивна клема.
  • 3 Підключіть вольтметр до позитивної клеми втягивающего реле, щоб дізнатися, чи подається на стартер достатню напругу.
    • З'єднайте червоний (позитивний) щуп вольтметра з плюсовою клемою втягивающего реле, а чорний (негативний) підключіть до маси автомобіля. Потім попросіть асистента завести машину. Коли він поверне ключ у замку запалювання, прилад повинен показати значення 12 В, а стартер повинен видати серію клацають звуків.Test a Starter Solenoid Step 3Bullet1.jpg
    • Якщо на стартер приходить менше 12 вольт, значить, проблема полягає в акумуляторі або замку запалювання. До речі, стартер може клацати навіть у тому випадку, коли на реле подається недостатня напруга — саме тому так важливий вольтметр.Test a Starter Solenoid Step 3Bullet2.jpg
  • Test a Starter Solenoid Step 4.jpg 4 Перевірте працездатність втягивающего реле, підключивши до нього харчування безпосередньо.
    • Від'єднайте від втягивающего реле дріт, що приходить з замка запалювання, візьміть викрутку з ізольованою ручкою і закоротити її жалом позитивну клему реле з клемою, до якої був підключений провід замку запалювання. Таким чином, ви подасте на втягуюче реле 12 вольт безпосередньо від акумулятора. В результаті такого ручного активування стартера автомобіль може завестися. Якщо запуск пройде успішно, то або замок запалювання вже не в змозі пропустити через себе необхідний стартеру струм, або реле залипло або зносилося.Test a Starter Solenoid Step 4Bullet1.jpg
  • Поради

    • Не викидайте несправний стартер або втягуюче реле і не поспішайте купувати нові: деякі спеціалізовані магазини надають послугу по повній заміні начинки у таких запчастин, а підсумкова ціна виходить значно менше: можна істотно заощадити.
    • Насамперед перевірте акумулятор, потім — замок запалювання і сам стартер, а вже в кінці переходите до тестування втягивающего реле стартера.
    • Незалежно від того, що вийшло з ладу — втягуюче реле або сам стартер, постарайтеся замінити всю збірку. Вийде набагато дорожче, зате ви будете впевнені в цьому сайті. Та й механіки рекомендують робити саме так, тому що реле зі стартером працюють спільно.

    Попередження

    • Перш ніж приступати до робіт, обов'язково включіть нейтраль і підніміть ручник. Це не залежить від того, де стоїть машина: на рампі, на підйомнику, на ямі або просто на землі.

    Додаткові статті

    • Як зарядити акумулятор, не знімаючи його з автомобіля
    • Як прикурювати автомобіль


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?