Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як отримувати хороші чайові, працюючи офіціантом

Кроки

  • Make Good Tips As a Waiter Step 1.jpg 1 Пам'ятайте, що ви повинні обслуговувати клієнтів. Щоб отримувати відмінні чайові, перше, що вам слід запам'ятати: ви повинні доглядати за клієнтами. Вимоги та потреби клієнтів повинні бути основою у вашій роботі. Робіть, що вимагає клієнт, і ви будете добре винагороджені.
  • Make Good Tips As a Waiter Step 2.jpg 2 Будьте швидкі. Швидкість необхідна для хороших чайових. Чим швидше ви зробите бажання гостя, тим щасливішою вона буде. Адже ваша робота в цьому і полягає, чи не так? Доставляти гостям задоволення. Ну, звичайно ж! Якщо клієнт просить про щось, негайно виконаєте його прохання. Киньте, що б ви не робили, і відгукніться на прохання клієнта. Забудьте про те, що вам страшенно хочеться в туалет, тому що у вас не було часу на це за останні шість годин. Якщо столик №7 вимагає додаткового хліба, негайно принесіть їм додаткового хліба! Ваш гаманець подякує вас в кінці вечора.
  • Make Good Tips As a Waiter Step 3.jpg 3 Завжди посміхайтеся. Клієнти повинні думати, що вам приємно доглядати за ними. Важливо приховувати будь-неприйняття, яке ви відчуваєте по відношенню до них, тому що воно обов'язково відіб'ється на ваших чайових. Надягніть на своє обличчя більшу, нехай і нещиру посмішку, і не знімайте її, поки ви не знімете ваш фартух. Спробуйте нанести на зуби трохи вазеліну, щоб не забувати посміхатися. Зрештою, якщо такий трюк спрацював коли-то для Міс Америки, він спрацює і для вас, тільки посміхайтеся, чорт візьми, посміхайтеся!
  • Make Good Tips As a Waiter Step 4.jpg 4 Записуйте всі замовлення. Клієнти зазвичай думають, що офіціанти - неосвічені люди, які не здатні ні на що вартісне у своєму житті, незважаючи на те, що багато офіціанти мають хоча б одну або кілька університетських ступенів. Якщо ви будете записувати всі замовлення, ваші клієнти будуть впевнені, що вони отримають саме те, що вони замовили. Навіть якщо гість замовив тільки овочевий салат з оливковою олією, хоча б прикиньтеся, що ви записали це у вашому блокноті. Просто начеркайте позначку або намалюйте або напишіть щось на кшталт "О, Боже, цей чоловік думає, що я тупий." Клієнт помітить, що ви старанно записуєте його замовлення у вашому блокноті, і врахує це при підрахунку чайових.
  • Make Good Tips As a Waiter Step 5.jpg 5 Ніколи не сперечайтеся з клієнтом. Клієнт завжди правий у всіх можливих ситуаціях, відомих людству, і ні за яких обставин не може бути не правий. Це просто неможливо. Якщо клієнт каже, що чекав на своє замовлення 45 хвилин, хоча ви знаєте, що минуло всього 18 хвилин, тому що у вас в системі вказано, в скільки ви почали обслуговувати його столик, просто кивните, посміхніться і погодьтеся з ним. Вибачтеся за свою абсолютну некомпетентність і запропонуйте клієнтові десерт за рахунок закладу.
  • Make Good Tips As a Waiter Step 6.jpg 6 Не чіпайте гостей. Ви ніколи не повинні доторкатися до клієнтів. Навіть незважаючи на те, що деякі з останніх досліджень показали, що легкий дотик до плеча клієнта, коли ви віддаєте йому здачу або дякуйте його, може збільшити ваші чайові[1], цього не варто робити. У наш час будь-яка людина може розцінити такий жест, як що-то вкрай непристойне.
    • З іншого боку, якщо клієнт доторкнувся до вас, не реагуйте на це негативно, якщо його жест не доставив вам дискомфорту. Просто посміхніться і запитайте: "Ви готові зробити замовлення?" Якщо ви покажете, що ви не задоволені тим, що якийсь незнайомець доторкнувся до вас, ваш клієнт може дати вам менше чайових. Однак, в залежності від характеру дотику, це може і не коштувати додаткових чайових. Вам вибирати.
  • Make Good Tips As a Waiter Step 7.jpg 7 Пам'ятайте, що чайові - справа суб'єктивна. Якщо ви будете слідувати порадам в цій статті, немає жодної причини, з якої вам не повинні дати чайові в розмірі 20% від рахунку. Однак, оскільки чайові - рішення суб'єктивне, не дивуйтеся, якщо замість чайових, вам скажуть: "Ви були найкращим офіціантом, який нас колись обслуговував!" або "Я хочу дати знати вашому менеджеру про те, як добре ви виконали сьогодні вашу роботу". Це теж може вважатися своєрідною формою чайових.
  • Поради

    • Якщо вам залишили одну-єдину монету в якості чайових, це означає, що клієнт хотів вам показати, що ви взагалі не були гідні чайових. Візьміть монету і збережіть її на удачу!
    • Кажуть, що чайові існують, щоб служити стимулом для офіціантів надавати швидкий сервіс клієнтам. Не ясно, чи так це насправді, але вам дійсно варто завжди працювати дуже швидко, обслуговуючи гостей у вашому ресторані.
    • Якщо ви будете обслуговувати іноземців, пам'ятайте, що в деяких країнах залишати чайові не прийнято (та й в Росії це ще не скрізь поширена). Будьте готові до цього.

    Попередження

    • Ніколи не скаржтеся клієнту на погані чайові. Вас можуть звільнити за це з більшості ресторанів. Будьте впевнені, карма обов'язково розрахується з цим дешевим клієнтом рано чи пізно.

    Джерела і посилання

  • ^ http://psp.sagepub.com/content/10/4/512


  • Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?