Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як успішно пройти співбесіду

Кроки

Метод 1 з 3: Готуйтеся

  • Have a Good Job Interview Step 1.jpg 1 Почніть готуватися заздалегідь. Великі компанії, швидше за все, зв'яжуться з вами, щоб призначити співбесіду приблизно за місяць до його проведення. Вам варто витратити цей час на підготовку, щоб відчувати себе комфортно і у «всеозброєнні» під час співбесіди.
    • Проведіть дослідження. Розшукайте інформацію про компанії, особливу увагу варто приділити її діяльності і підрозділам. Зберіть якомога більше інформації, щоб у вас не пропав дар мови в разі, якщо вас попросять що-небудь про це розповісти.
    • Також в інтернеті варто пошукати інформацію про людей, які будуть проводити співбесіду(чи ви припускаєте, хто це може бути). Якщо ви маєте справу з іноземною компанією і не можете знайти потрібні відомості, спробуйте пошукати на сайті Linkedin Linkedin, це свого роду електронна біржа праці, на якій реєструються багато професіоналів.
  • 2 Попросіть про допомогу інших людей. Вам не треба готуватися до співбесіди в поодинці. Є кілька цінних джерел, з яких ви можете почерпнути необхідну інформацію. Ви можете попросити про допомогу:
    • Знайдіть експертів. Знайдіть собі наставника з свого університету, якою зараз працює по вашій спеціальності або ж поспілкуйтеся з випускниками, які вже працевлаштувалися. Поспілкуйтеся з ними і попросіть ввести вас в курс справи і дати вам слушну пораду. Так само ви можете пошукати в інтернеті бізнес – форуми і знайти там людей, які вже через це пройшли.
    • Готуйтеся разом з товаришами. З'ясуйте, хто з ваших друзів так само готується до співбесіди. Проведіть інтерв'ю один з одним, щоб ви звикли до комунікативних та соціальних аспектів співбесіди. Запитайте у товариша, яке враження створює про вас та чи інша історія, і скористайтеся відгуками для того, щоб вибрати те, що буде виставляти вас у вигідному світлі і що б ви хотіли продемонструвати на співбесіді..
  • Have a Good Job Interview Step 2.jpg 3 Підготуйте не менше трьох питань. Вони не повинні торкатися речей, про які можна дізнатися з допомогою простого пошуку. Подумайте, що б вам хотілося дізнатися про специфіку діяльності компанії, або про те, чим вона відрізняється від інших фірм, які працюють в тій же сфері.
    • Запитайте про можливості кар'єрного росту в компанії. Звичайно, ви претендуєте на певну посаду, але ж ви збираєтеся працювати на довгострокову перспективу, чи не так?
    • Запитайте про людей, з якими вам доведеться тісно співпрацювати. Таким чином, ви проявіть інтерес до колег по роботі, і в свою чергу, з'ясуйте, чи підходить вам ця компанія, або ж вам не варто витрачати час на те, щоб працювати в колективі з неприємними вам людьми.
    • Розпитайте попоподробнее про одне із завдань, які були вказані в описі роботи. Це покаже, що ви уважно вивчили оголошення про вакансії і намагаєтеся уявити, якою буде ваша повсякденна життя в якості співробітника цієї фірми.
  • 4 Приготуйтеся відповідати на базові питання. Звичайно, існує ймовірність того, що співбесіда вас здивує, є цілі блоки базових питань, які задають на всіх співбесідах, тому краще всього бути готовим відповідати на них чесно, після того, як ви гарненько все обміркуєте, інакше є ризик, що вас можуть застати зненацька або подумати, що ви зовсім не думали про майбутнє співбесіді. Ось які питання вам можуть задати:
    • Які ваші сильні сторони? Наведіть приклад, що ілюструє їх.
    • Які ваші слабкі сторони? Ніколи не кажіть, що у вас немає слабкостей, або що ви не робили помилок, інакше вас будуть вважати людиною з роздутим зарозумілістю.
    • Чому ви хочете працювати у нас в компанії? Чому ви вважаєте, що гідні зайняти цю посаду?
    • Які ваші кар'єрні цілі в довгостроковій перспективі?
    • Що було найскладнішим випробуванням у вашій професійній діяльності і як ви його подолали?
    • Вважаєте ви себе командним гравцем? Наведіть приклад вашої роботи в команді.
    • Чому ви вирішили звільнитися з ниненшней роботи? (Якщо ви все ще десь працевлаштовані, скажіть чесно про причини відходу, але без зайвих негативних емоцій на адресу начальника. Ведіть себе шанобливо весь час)
  • Have a Good Job Interview Step 3.jpg 5 Прийдіть раніше. Переконайтеся, що ви одягнені з нагоди і нічого не забули. Буде ідеально, якщо ви принесете портфоліо, резюме, чисті аркуші паперу, а так само кілька олівців і ручок для того, щоб робити записи.
    • Важливо пам'ятати про те, чого брати з собою не варто. Залиште жуйку і калькулятор будинку. Якщо вам так вже необхідно взяти з собою мобільник, будьте ласкаві, його повністю відключити перед співбесідою. Так само не варто приводити з собою кого б то не було.
    • Не варто приходити на співбесіду з чашкою кави Starbucks, інакше ви будете виглядати неофіційно.
  • Метод 2 з 3: Будьте професіоналом

  • Have a Good Job Interview Step 4.jpg 1 Викладайте свої думки чітко і ясно. Якщо вам було задано ситуативний питання, не бійтеся спілкуватися в процесі відповіді з роботодавцем. Запитуйте про правильність своїх вигадок – роботодавець буде оцінювати вас за здатності структурувати свої думки, а не по кількості відповідей на питання. Насправді, таким чином, ви зможете втягнути в дискусію роботодавця.
    • Якщо вам щось незрозуміло, не бійтеся про це питати. Ви впораєтеся з питанням набагато краще, якщо будете розуміти, про що йде мова. Але не варто захоплюватися і кожні дві секунди щось питати, інакше роботодавець вирішить що ви не знаєте, про що говорити.
  • Have a Good Job Interview Step 5.jpg 2 Продавайте себе. Які у вас є якості, які можуть їх зацікавити? Приводьте масу прикладів з життя в якості ілюстрації своїх можливостей. Покажіть роботодавцю, що ви вмієте отримувати позитивні моменти з будь-яких ситуацій, не варто нити і скаржитися на життя і на те, що вам не подобалося у попередній роботі.
    • Доречно згадати тут свої сильні сторони.
    • Є величезна різниця між впевненістю і самовпевненістю. Проявіть себе як розумну і здібного працівника так, щоб це не виглядало як хвастощі.
  • Have a Good Job Interview Step 6.jpg 3 Виявляйте допитливість. Не забудьте поставити свої питання та зверніть увагу на відповіді роботодавця, можете навіть записати їх. Це покаже, що ви уважно слухаєте і, крім того, дозволить вам проаналізувати співбесіду пізніше, якщо постане вибір між кількома вакансіями.
    • Не задавайте одні і ті ж питання на всіх співбесідах, підбирайте їх специфіки компанії.
  • Have a Good Job Interview Step 8.jpg 4 Будьте ввічливі. Дослухайте питання до кінця, перш ніж на нього відповідати. Не варто покладатися на те, що роботодавець прочитав ваше резюме, але і не варто думати, що він не читав зовсім. Після співбесіди не забудьте надіслати лист подяки по електронній пошті. Це краще і швидше, ніж відправляти звичайною поштою записку, написану від руки. Але перш ніж надсилати будь-яку кореспонденцію на ім'я людини, який проводив співбесіду, перечитайте її вміст і переконайтеся, що правильно вказали адресата.
    • Прояв ввічливості полягає ще і в тому, щоб подякувати роботодавця за зустріч і співбесіду. Покажіть, що ви цінуєте час і зусилля, які він витратив на розмови з вами.
  • Have a Good Job Interview Step 9.jpg 5 Будьте наполегливі. Продовжуйте ходити на співбесіди. Чим більше ви на них будете ходити, тим більше наберетеся досвіду в цій нелегкій справі. Не треба падати духом. Малоймовірно, що вам вдасться з першого разу пройти співбесіду і отримати бажану роботу, але це не означає, що потрібно знижувати планку після третьої невдалої співбесіди. Поставте собі реалістичні цілі і приведіть свої запити у відповідності з ними - і ви знайдете те, що шукаєте.
  • Метод 3 з 3: Співбесіда по телефону або через Skype

  • 1 Проявіть кмітливість під час співбесіди по телефону, бо його найчастіше проводить менеджер з підбору персоналу, які не дуже-то розбирається в специфіці посади і спеціальних термінах. Постарайтеся пояснити всі слова якомога більш дохідливо, тому що своєю відповіддю ви повинні намалювати словесну картину, адже співрозмовник вас не бачить. Якщо ви це зробите, то успішна співбесіда по телефону у вас в кишені.


  • Have a Good Job Interview Step 7.jpg
  • 1
    • Ставитеся до співбесіди по телефону, як до цього. Знайдіть тихе місце, ні на що не відволікайтеся, говоріть повільно і чітко.
    • Покладіть свої записи перед собою, але будьте готові говорити експромтом. Записи дозволять вам відчувати себе більш впевнено, але не варто на них цілком покладатися.
    • Одягніться. Діловий костюм дозволить вам налаштуватися на потрібний лад і пройти співбесіду.
  • 2 Проявіть кмітливість під час співбесіди по Skype. Цей вид співбесіди набирає все більшу популярність, адже він дозволяє роботодавцям відсіяти небажаних кандидатів під час першого або другого кола співбесід. Тому знайдіть місце з гарним освітленням і нейтральним фоном, одягніться і приведіть себе в порядок, протестуйте заздалегідь свою камеру і мікрофон.
    • Поставтеся до такого співбесіди так, ніби воно відбувається віч-на-віч. Не варто думати, що воно менш формальне, тому що відбувається через інтернет з допомогою комп'ютера.
  • Поради

    • Багато роботодавці люблять в кінці співбесіди люблять задавати питання на кшталт: «Які три прикметники найкраще вас характеризують?». Так що будьте готові відповідати на них.
    • Подивіться прогноз погоди на цей день. Несприятливі погодні умови можуть ускладнити руху транспорту та призвести до затримок, тому такі моменти варто врахувати, щоб виїхати заздалегідь і не спізнитися. Якщо обіцяють дощ, візьміть парасольку. Ви ж не хочете бути схожими на мокру курку?
    • Демонструйте свої позитивні якості, але так, щоб це не виглядало, як хвастощі. Знайдіть баланс між цими крайнощами.
    • На кожне співбесіду приносите роздрукований список своїх досягнень, про яких ви хотіли б згадати в процесі діалогу з роботодавцем (складіть особистий топ -10 список). Покладіть його перед собою. Побудуйте свої відповіді так, щоб включити в них згадки про цих досягненнях. Якщо ви маєте сертифікат, що підтверджує вашу кваліфікацію у сфері, в якій ви збираєтеся працювати, скажіть про це. Якщо ви відмінний слухач або співрозмовник – згадайте і про це. Говоріть про свої здобутки там, де це доречно, але не більше того. Включіть в список речі, про яких ви сказали: «Ну, чому я не згадав про це...».
    • Якщо вам поставили ємний питання, не намагайтеся охопити у своїй відповіді все, говорите тільки про найважливіше, інакше просто не укладетеся у часі, після чого скажіть: «Я можу розповісти більш докладно, якщо ви хочете». У більшості випадків роботодавці відповідають вам: «Ні, дякую, цього достатньо». У них досить щільний графік роботи, щоб розтягувати співбесіду надовго.
    • Роботодавці будуть оцінювати вас як особистість, вирішувати, наскільки ви командний гравець і яку посаду ви в колективі довірити, з'ясовувати, наскільки ви піддаєтесь і який у вас характер. Мова йде не тільки про ваших знаннях як фахівця. Люди, які проявили себе з гарної сторони як особистості і продемонстрували командні якості, маю перевагу перед кандидатами, які є просто гарними фахівцями.
    • Залишіть собі час на парковку автомобіля. Часом досить складно припаркуватися в незнайомому місці. Тому залиште собі на це не менше п'ятнадцяти хвилин.
    • Якщо вам відмовили в роботі по телефону, будьте ввічливими і подякуйте їм за роздуми. Хто знає, можливо, людина, якого вони обрали, їм не підійде або відмовиться від роботи, тоді вони зможуть найняти вас.
    • Прийдіть на співбесіду заздалегідь, приблизно за 15-20 хвилин до його початку. Використовуйте час очікування, для того, щоб переглянути свої записи. Якщо ви будете спізнюватися або прийдете впритул, то будете нервувати, і це може вийти вам боком під час інтерв'ю.
    • Якщо вас запитують про щось, у чому ви погано або зовсім не розбираєтеся, розкажіть усе, що знаєте з цього питання, а потім чесно скажіть щось на кшталт: «Я не дуже в цьому розбираюся, але дуже хотів/хотіла б дізнатися про це більше».
    • У багатьох державних та приватних структурах вимагають пройти тест на наркотики. Він може проходити у формі аналізу сечі або дослідження в лабораторії пасма волосся. Справа в тому, що структура волосся дозволяє відстежити вживання наркотиків, навіть якщо ви приймали їх місяць тому. Якщо ви споживаєте заборонені препарати або наркотичні речовини, проконсультуйтеся і знайдіть спосіб припинити їх вживати. Якщо ж ви приймаєте препарати, виписані вам за рецептом, вкажіть це в анкеті, яку заповнюєте для лабораторії, щоб вони були в курсі. Для цього на бланку є спеціальна графа.
    • Не сприймайте відмову в наданні посади на свій рахунок. Ви не отримали роботу тому, що вибрали більш кваліфікованого претендента. Залишайтеся в грі. Кожне співбесіду підвищує ваші шанси отримати місце.
    • Після співбесіди влаштуйте собі розбір польотів. Постарайтеся поглянути на себе з боку. Будьте об'єктивними. Проаналізуйте, що ви зробили неправильно, що – добре, що можна було б зробити краще, як можна було справити найкраще враження, на які питання вам було важко відповісти і так далі. Законспектируйте ці моменти. Вивчіть питання, на які ви могли б відповісти і краще. Переглядайте ці записи перед кожним наступним співбесідою. Ви будете здивовані, наскільки підвищаться ваші шанси отримати роботу після успішної співбесіди.
    • Користуйтесь часом, відведеним на співбесіду, з розумом. Будьте обережні, не варто пускатися в розлогі міркування про що-небудь і витрачати дорогоцінний час даремно. Час, відведений на співбесіду, пролетить в мить ока. Говоріть коротко, чітко і по суті справи. Залиште приблизно десять - п'ятнадцять хвилин на те, щоб задати свої питання. Носіть наручний годинник, щоб стежити за часом.

    Попередження

    • Ще один фокус, до якого може вдатися роботодавець, це переривання співбесіди. Ці паузи можуть бути як випадковими, так і спланованими, але навіть якщо вас вибили з колії, або ви починаєте злитися, залишайтеся ввічливими і усміхненими.
    • Крім того, роботодавці люблять витримати паузу в розмові. Справа в тому, що більшість людей почуває себе незатишно в тиші і намагаються її якось заповнити. Тому в такому випадку ви ризикуєте наговорити щось таке, про що потім будете шкодувати.
    • Перехресне співбесіду, коли кілька людей одночасно задає вам питання, практикується, коли ви претендуєте на серйозну і важливу посаду. Вам потрібно навчитися визначати, яку роль відіграє та чи інша особа. Дуже часто один з учасників співбесіди з боку роботодавця починає грати в «поганого копа» і задає вам нетактовні, а часом навіть грубі питання. Це навмисна тактика, яку вони використовують для того, щоб перевірити вашу реакцію на нестандартні ситуації. Постарайтеся залишатися спокійними, не дозволяйте їм вивести вас із себе. Якщо ж вони починають на вас тиснути, зупиніться і дайте їм задати наступне питання. Якщо ви знаєте, що все це заздалегідь подстроенная провокація, ви можете вести себе відповідно.

    Джерела і посилання



    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?