Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як зібрати двигун для гоночного карта

Кроки

  • 1 Знайдіть чисту і суху поверхню, щоб розібрати ваш двигун.
  • 2 Зніміть наявну систему вихлопу з двигуна. Ви можете позбутися від неї, так як вона вам більше не знадобиться.
  • 3 Зніміть карбюратор. Вам він більше не потрібен, лише якщо це не беспоплавковый карбюратор з повітряним фільтром.
  • 4 Якщо карбюратор такий, як описано вище – збережіть його, якщо ні – шукайте іншого.
  • 5 Далі, зніміть металеву кришку двигуна. Пізніше вона вам знадобиться, так що залиште її.
  • 6 Тепер зніміть маховик.
  • 7 Зніміть головку блоку циліндрів. Прокладка може бути пошкоджена, але не переживайте, ви пізніше замініть її.
  • 8 Зніміть картер з двигуна. Тільки спершу злийте масло з двигуна, інакше ваше чисте і сухе місце перестане бути таким.
  • 9 Болти на шатуні повинні бути розраховані під ключ на 10. Якщо ні, то підберіть відповідний ключ.
  • 10 Викрутіть шатунні болти і зніміть кришку шатуна.
  • 11 Притисніть і виштовхніть шатун з поршнем через верхню частину блоку двигуна.
  • 12 Зніміть колінчастий і розподільний вали.
    • Два штовхача клапанів випадуть з блоку циліндрів. Все в порядку, ви не будете їх використовувати повторно.
  • 13 З допомогою знімача пружин клапанів, стисніть пружини клапанів і зніміть сухарі замку клапана.
  • 14 Зніміть клапана з блоку циліндрів.
  • 15 Тепер ваш блок циліндрів порожній. Почистіть його від залишків прокладок металевою щіткою або наждачним папером.
  • 16 Замочіть блок в обезжиривающем розчині.
  • 17 Промийте блок водою і висушіть його, щоб запобігти виникнення іржі.
  • 18 Таким же чином почистіть решту частини.
  • 19 Замовте більш високопродуктивну камеру згоряння, штовхачі і клапана, відповідні до обраної вами камері.
  • 20 Замовте гоночні вихлопні труби для вашого двигуна.
  • 21 За допомогою інструменту для притирання клапанів та притиральної мастила, пришлифуйте ваші клапана. Ви дізнаєтеся, що можна закінчувати притирання, коли побачите чітко позначений коло навколо клапана і місця його посадки.
  • 22 Витріть притирочную мастило з клапанів та місць для їх посадки.
  • 23 Тепер почніть складання двигуна, встановивши клапана.
  • 24 Потім встановіть штовхачі, розподільчий і колінчастий вали.
  • 25 Встановіть шатун.
  • 26 Стисніть поршневі кільця і вставте шатун і поршень в блок циліндрів.
  • 27 Динамометричним ключем затягніть болти на шатуні із зусиллям 50 фунтів на дюйм.
  • 28 Продовжуйте закручувати по черзі болти, додаючи по 10 фунтів на дюйм поки не дійдете до 100 фунтів на дюйм.
  • 29 Перевірте затягнутість шатуна.
  • 30 Встановіть картер. Легкі постукування ручкою молотка допоможуть встановити його на місце.
  • 31 Прикрутіть болтами картер. Не переживайте про те, наскільки сильно вони закручені. Просто переконайтеся, що вони затягнуті.
  • 32 З допомогою щупа відрегулюйте впускний клапан, поки зазор клапана не стане рекомендованої величини (щуп повинен щільно входити під клапан).
  • 33 Зробіть ті ж дії і з випускним клапаном.
  • 34 Встановіть пружини клапанів і сухарі замку.
  • 35 Поставте назад кришку головки блоку циліндрів.
  • 36 Встановіть головку блоку циліндрів на блок і закрутіть з зусиллям 140 фунтів на дюйм хрест-навхрест.
  • 37 Перевірте затягнутість болтів.
  • 38 Встановіть карбюратор.
  • 39 Встановіть гоночну вихлопну систему.
  • 40 Встановіть маховик.
  • 41 Встановіть бічну металеву кришку.
  • 42 Залийте масло і паливо в ваш двигун.
  • 43 Переконайтеся, що він заводиться.
  • 44 Якщо ви змогли його завести – вперед до гонок і весело проводити час.

  • Поради

    • Якщо правила вашої організації дозволяють використовувати етанол, просвердлите отвори позаду паливного жиклера. Зробіть два отвори діаметром 0,06 см і 0,15 см і купіть жиклер для етанолу.
    • Сталевий циліндр більш зносостійкий в порівнянні із звичайним.
    • Що б ви не робили, просто переконайтеся, що вам подобається це!


    Попередження

    • Не робіть нічого, пов'язаного з картами або гоночними картами без відповідних інструкцій та контролю. Брак досвіду і недбалість у роботі в управлінні будь машиною може привести до серйозних пошкоджень або навіть до смерті!
    • Завжди надягайте необхідне захисне спорядження, коли керуєте картом будь-якого типу. Воно включає затверджений костюм або куртку, водійські рукавички, шолом і захист шиї. Професіонали завжди так роблять. Ви теж завжди повинні робити це!

    Що вам знадобиться

    • динамометричний ключ
    • знімач пружин клапанів
    • набір щупів від 0,05 мм до 0,63 мм
    • набір ключів і набір головок для торцевого ключа таких же розмірів, як і у вашого динамометричного ключа
    • пристрій для стиснення поршневих кілець
    • свердла на 0,6 і на 1,5
    • інструмент для притирання клапанів
    • трохи здорового глузду
    • напилок плоский
    • точильний камінь
    • гроші для придбання високопродуктивних запчастин


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?