Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як ефективно рекламувати товари і послуги

Рекламний блок

Кроки

  • Effectively Advertise Step 1.jpg 1 Неупереджено оцініть ваші продукти і послуги. Чим вони відрізняються від продуктів конкурентів? У чому ваші конкуренти перевершують вас? Розуміння сильних і слабких сторін ваших продуктів допоможе вам розвивати ваш бізнес і удосконалювати маркетингові прийоми.
  • Effectively Advertise Step 2.jpg 2 Вивчайте і розумійте вашу цільову аудиторію. Хто купує ваш продукт або послугу? Де мешкають ваші клієнти? Яку частину своїх доходів вони витратять на покупку?
    • Складіть список ознак вашого ідеального клієнта.
    • Ви можете мати більше одного цільового ринку. Наприклад, магазин взуття може рекламувати недорогу спортивне взуття для батьків маленьких дітей, а також дорогі модельні туфлі для солідних бізнесменів.
    • Вивчіть клієнтів і покупки, які вони здійснюють. З'ясуйте, хто купує ваш товар або послугу, і створіть профіль для кожного типу клієнтів.
  • Effectively Advertise Step 3.jpg 3 Підрахуйте ваш маркетинговий бюджет. Ефективні рекламні кампанії можуть бути дорогими; ви повинні знати, скільки коштів ви готові витратити на рекламу.
  • Effectively Advertise Step 4.jpg 4 Оцініть ваші маркетингові можливості.
    • Преса пропонує широкий ціновий діапазон послуг – від недорогих приватних оголошень, до дорогої кольорової реклами.
    • Радіо також може бути використаний для реклами, але воно розраховане на певні демографічні групи.
    • Веб-маркетинг пропонує величезну різноманітність недорогих "саморобних" сайтів і високобюджетних інноваційних технологій. Веб-сайти охоплюють широку аудиторію і пропонують потенціал для міжнародних бізнес-операцій.
    • Соціальні мережі є найменш дорогою рекламою. Все що потрібно – це витратити час, щоб побудувати велику соціальну мережу.
    • Прямий маркетинг – це традиційний вид реклами, який згодом набув величезну популярність. Вам потрібно просто скласти списки розсилок і підготувати листи.
    • Електронна пошта може бути ефективним маркетинговим інструментом, але не забувайте суворо дотримуватися правил. Розсилка комерційної пошти регулюється певними положеннями законодавства, і їх порушення може спричинити за собою серйозні штрафні санкції.
    • Телебачення є могутнім рекламним носієм, але це занадто дорогий варіант для малого бізнесу. Невеликі кабельні канали, як правило, пропонують найбільш економічно ефективні умови виробництва телевізійної реклами.
  • Effectively Advertise Step 5.jpg 5 Запустіть маркетингову кампанію.
    • Складіть список ваших маркетингових цілей. "Збільшити обсяг продажів на 15% до кінця фінансового року" або "Залучити 50 нових клієнтів в цьому місяці").
    • Виберіть маркетинговий метод для вашої кампанії. (Наприклад: Прямий маркетинг)
    • Розробіть матеріали, які ви будете використовувати в кампанії. Якщо ви використовуєте прямий маркетинг, це можуть бути листи з привабливими пропозиціями ваших останніх продуктів.
    • Визначте терміни реалізації. Як часто ви будете розсилати листи – регулярно або тільки напередодні якогось свята? Враховуйте час доставки листів і передбачуваний відсоток відгуків одержувачів. Проявіть терпіння. Успішні маркетингові кампанії іноді вимагають багатьох місяців ретельного планування і аналізу.
    • Протестуйте кампанію. Перш ніж проводити дорогі заходи, спочатку перевірте ринок і оцініть, наскільки дієвою буде ваша . Тестування допоможе мінімізувати витрати і виправити можливі помилки. У разі прямого поштового маркетингу, ви можете відправити матеріали контрольній групі, що складається з 5% одержувачів з вашого списку розсилки.
    • Проаналізуйте результати тестування кампанії. Використовуйте цю інформацію, щоб по мірі необхідності відредагувати матеріали (або саму кампанію). Якщо результати неоднозначні, спробуйте провести випробування з іншого контрольною групою. Для прогнозування результативності кампанії вам потрібні достовірні результати.
  • Рекламний блок


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?