Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як утримати клієнтів

Рекламний блок

Кроки

Метод 1 з 4: Як задовольнити клієнтів

  • Retain Customers Step 1.jpg 1 Робіть більше, ніж від вас очікують: покажіть клієнтам, як вони для вас важливі, щоб їм захотілося повернутися.
    • Стимулюйте постійних клієнтів, щоб вони відчували себе частиною вашого бізнесу. Знижки або заохочувальні програми для постійних клієнтів — відмінний спосіб утримати клієнтів.Retain Customers Step 1Bullet1.jpg
  • Survive Your Work Placement Step 4.jpg 2 Знайте ваших клієнтів і членів їх сім'ї по іменах, вітайтеся і спілкуйтеся з ними при будь-якій можливості.
    • Клієнтам важливо відчувати, що їх цінують. Якщо ви пам'ятаєте, як їх звуть і що вони люблять, цього може бути достатньо, щоб вони користувалися вашими послугами частіше.Retain Customers Step 2Bullet1.jpg
  • Метод 2 з 4: Навчіть своїх співробітників, як треба поводитися з клієнтами

  • Retain Customers Step 3.jpg 1 Продемонструйте своїм працівникам, як ставитися до клієнтів з повагою, обслужити їх так, щоб їм сподобалося.
    • Ваші службовці — часто єдині представники компанії, з якими контактує клієнт. Важливо, щоб вони ставилися до клієнта з такою ж повагою і увагою, як ви самі.
    • Стимулюючі конкурси, такі як "Працівник місяця" або "Фаворит клієнтів", можуть зацікавити ваших працівників у більш уважному обслуговуванні клієнтів.
    • Наполягайте, щоб ваші службовці вітали клієнтів по імені.
    • Хоча попередній досвід роботи важливий, в кожній компанії своя культура утримання клієнтів, і вашим службовцям важливо її засвоїти. Розробіть тренінги та інструкції, які використовують різні методи навчання, наприклад, зорові і слухові, щоб допомогти співробітникам, які воліють певний метод. Призначте більш досвідчених працівників для навчання новачків.

  • Метод 3 з 4: Використовуйте зворотний зв'язок

  • Deal With Working With Someone Who Doesn't Like You Step 7.jpg 1 Запитайте ваших клієнтів, що вони думають про вашому бізнесі і рівні сервісу. Будьте готові прийняти не тільки компліменти, але і конструктивну критику.
    • Пропонуйте картки опитувань або надішліть запит по електронній пошті, щоб з'ясувати, що подобається і не подобається вашим клієнтам.
    • Залишайтеся завжди на зв'язку з вашими клієнтами і будьте готові вислухати будь-які скарги і претензії, допомогти вирішити їхні проблеми.
    • Будьте в курсі бажань і потреб клієнтів. У ході роботи можуть виникнути проблеми, про які ви можете не підозрювати, якщо не підтримуєте тісний зв'язок з клієнтами.
    • Записуйте скарги клієнтів, щоб можна було проаналізувати і вирішити найбільш типові проблеми. Як правило, скарг стає менше в міру поліпшення якості продукту або послуги. Але якщо ви продовжуєте отримувати скарги одним і тим же питань, прийшла пора мозкового штурму і експериментів з новими методами роботи.

  • Метод 4 з 4: Вирішуйте проблеми оперативно клієнтів

  • Find a Work Experience Placement Step 8.jpg 1 Прагнете вирішити будь-які проблеми якомога швидше. Спори з клієнтами виникають час від часу у всіх. Як ви дозволите ці суперечки визначить, чи повернеться клієнт до вас або піде до конкурентів.
    • Вислухайте клієнта до кінця, перш ніж робити висновки.
    • Постарайтеся знайти можливість задовольнити вимоги клієнта так, щоб йому захотілося знову до вас повернутися.
    • Намагайтеся врегулювати всі конфліктні ситуації мирно і в позитивному ключі. Клієнту важливо знати, що ви щиро хочете йому допомогти.

  • Поради

    • Не соромтеся показати свою щиру зацікавленість у клієнті і подякувати його за покупку.
    • Зробіть досвід клієнта незабутнім, щоб йому захотілося повернутися.
    • Намагайтеся передбачити потреби клієнта.
    • Не соромтеся показати свою щиру зацікавленість у клієнті і подякувати його за покупку.
    • Зробіть досвід клієнта незабутнім, щоб йому захотілося повернутися.
    • Намагайтеся передбачити потреби клієнта.
    Рекламний блок


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?