Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як визначити найбільш часті пошукові запити

Рекламний блок

Кроки

Метод 1 з 4: Автозаповнення Google

  • Find The Most Searched Keywords Step 1.jpg 1 Визначте теми, для яких потрібно підібрати ключові слова. Щоб почати пошук ключових слів, перейдіть на сторінку одного з найпопулярніших пошукових сервісів – Google.
  • Find The Most Searched Keywords Step 2.jpg 2 Відкрийте сторінку Google.com. Введіть назву у вікно пошукового запиту.
  • Find The Most Searched Keywords Step 3.jpg 3 Під рядком пошуку відкриється випадаюче вікно, що містить найпопулярніші запити. Кількість речень залежить від тематики – від одного до 10 і більше ключевіков.
    • Шукайте "головні" ключевики. Це найбільш популярні теми. Як правило, це широкі і загальні визначення, і оплата РРС-банерів з ними буде найвищою.
    • Також зверніть увагу на довгі запити, складаються з 3-5 термінів або слів у фразі. Ці запити використовують люди, які шукають щось конкретне. РРС-банери для складових ключових фраз обходяться дешевше, оскільки кількість пошукових запитів зазвичай менше, тому цю техніку використовують у цільовому маркетингу.
  • Find The Most Searched Keywords Step 4.jpg 4 Випишіть із автозаповнення Google всі терміни, які можуть відноситись до вашого сайту і продукції.
  • Find The Most Searched Keywords Step 5.jpg 5 Видаліть початковий текст у рядку пошуку введіть наступне слово.
  • Метод 2 з 4: Google Trends

  • Find The Most Searched Keywords Step 6.jpg 1 Відкрийте сторінку Google.com/trends. Сервіс Google Trends збирає інформацію про найбільш популярних запитах в Google. Для визначення ключових запитів тут можна використовувати кілька інструментів.
  • Find The Most Searched Keywords Step 7.jpg 2 Знайдіть основні ключові слова у списку гарячих пошуків Google. Шукайте дві фрази: «Explore trends» і «Hot searches». Вони зазвичай знаходяться в лівому верхньому кутку екрану.
    • Щоб отримати доступ до всіх функцій, необхідно мати обліковий запис (пошту) на Google і виконати вхід.
  • Find The Most Searched Keywords Step 8.jpg 3 Почніть з "Hot searches".
  • Find The Most Searched Keywords Step 9.jpg 4 Виберіть свою країну в лівій частині сторінки, щоб отримати інформацію по конкретному регіону.
  • Find The Most Searched Keywords Step 10.jpg 5 Ознайомтеся зі списком найбільш популярних запитів, введених з цієї країни. Як правило, список найбільш високочастотних запитів Google є індикатором найпопулярніших подій в галузі культури, політики та інших подій.
  • Find The Most Searched Keywords Step 11.jpg 6 Якщо вміст вашого сайту пов'язано з цими ключовими словами, використовуйте їх. Контролюючи присутність на сайті найбільш частих запитів, ви зміцнюєте його релевантність цільової аудиторії.
    • Пам'ятайте, що в РРС-рекламі ці ключові запити буде складно використовувати. Краще наповнювати сайт контентом, який пов'язаний з тематикою цих запитів і трендів. Використовуйте «гарячі» слова в заголовках, підзаголовках, адресу URL, підписах до графічних файлів, і в статтях. Завдяки цьому пошукові роботи Google створять зворотні посилання на ваш сайт, і це буде використано при ранжируванні виведення результатів пошукових запитів.
  • Find The Most Searched Keywords Step 12.jpg 7 Поверніться на головну сторінку Google.com/trends. Зараз потрібно вибрати «Explore Trends».
  • Find The Most Searched Keywords Step 13.jpg 8 Введіть текст ключової фрази, яку ви знайшли за допомогою аналізу автозаповнення Google або інших пошукових інструментів.Поле для введення фрази знаходиться в лівій частині сторінки.
  • Find The Most Searched Keywords Step 14.jpg 9 Натисніть Enter і введіть до 4 ключових слів. Натисніть "Add Term", щоб додати наступний запит.
  • Find The Most Searched Keywords Step 15.jpg 10 Проаналізуйте популярність запитів, використовуючи графіки та іншу інформацію Google. Цей метод дасть змогу ранжувати ключові слова, щоб визначити найпопулярніші запити.
    • Аналогічний сервіс пропонують і інші пошукові системи, наприклад search.aol.com/aol/trends , clues.yahoo.com і bing.com/toolbox/keywords. Працюючи з Google Trends, ви можете спеціалізувати аналітику, обмеживши її сферу на YouTube або іншому продукті Google.
  • Метод 3 з 4: Інструменти пропозиції WordStream

  • Find The Most Searched Keywords Step 16.jpg 1 Використовуйте безкоштовний інструмент WordStream для визначення довгих запитів. Цей сервіс допоможе знайти найбільш ефективні пошукові фрази:
  • Find The Most Searched Keywords Step 17.jpg 2 Відкрийте сторінку wordstream.com/keywords.
  • Find The Most Searched Keywords Step 18.jpg 3 Введіть ключову фразу для дослідження її популярності і натисніть «enter».
  • Find The Most Searched Keywords Step 19.jpg 4 Уважно перегляньте список ключових слів, що мають відношення до вашого запиту. Цей інструмент допоможе виявити найбільш популярні запити серед довгих пошукових фраз, щоб збільшити ефективність маркетингу вашого сайту або товару.
  • Find The Most Searched Keywords Step 20.jpg 5 Сервіс WordStream пропонує 30 безкоштовних досліджень ключових запитів. Цінуйте їх, записуючи найбільш важливу інформацію з вікна результатів. Цієї кількості повинно вистачити для розробки ефективних РРС-оголошень і СЕО-контенту.
    • Інструмент WordStream особливо ефективний при роботі з РРС-рекламою, оскільки він дозволяє дізнатися, які конкретні ключові запити використовують люди для пошуку і купівлі товарів. Ранжування їх популярності значно поліпшить РРС-рекламу в маркетинговій компанії.
  • Метод 4 з 4: Аналітика сайту

  • Find The Most Searched Keywords Step 21.jpg 1 Дізнайтеся у свого вебмастера, яку програму для аналітики сайту він використовує.
    • Якщо ви використовуєте WordPress, можете скористатися вбудованим аналітичним інструментарієм, використовуючи програму Jetpack. Прочитайте інструкцію WordPress, щоб дізнатися, як перейти до аналітики з панелі управління.
    • Якщо ви не використовуєте програм для аналізу трафіку свого сайту, почніть прямо зараз. Можете підписатися на безкоштовний інструментарій Google Analytics, щоб розмістити відповідний код на сторінках сайту для відстеження трафіку протягом доби.
  • Find The Most Searched Keywords Step 22.jpg 2 Знайдіть у своїй аналітичній програмі розділ, присвячений ключовим словами. Більшість програм нададуть вам перелік найбільш популярних запитів, які використовувалися для переходу на ваш сайт.
  • Find The Most Searched Keywords Step 23.jpg 3 Створіть список з цих популярних ключових фраз, щоб продовжувати їх використання в ході СЕО-оптимізації та РРС-реклами. Після впровадження ключових фраз варто подивитися, як ці зміни вплинули на популярність вашого сайту.
    • Дані про популярні запити можуть динамічно змінюватися. Запускаючи РРС-рекламу і впроваджуючи СЕО-фрази в наповнення сайту, ви побачите, як змінилася ситуація за останні тижні. Використовуйте цю інформацію, щоб маркетинг був максимально ефективним.
    • Якщо популярні пошукові фрази носять узагальнений характер, ви можете припустити, що використання такого терміна або фрази буде більш ефективно для РРС-маркетингу, але конкуренція в цій області дуже велика. У цьому випадку для підвищення популярності слід відстежувати другорядні ключові запити і створювати більш якісний контент, щоб вплинути на рейтинг пошукових систем.
  • Що вам знадобиться

    • Обліковий запис Google
    • Програма аналітики вебсайту
    • Веб-програміст
    • Google Trends
    • Утиліта дослідження пошукових фраз WordStream
    Рекламний блок


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?