Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як бути тактовним

Рекламний блок

Кроки

Частина 1 з 2: Будьте тактовним у розмові

  • End a Controlling or Manipulative Relationship Step 03.jpg 1 Думайте перш ніж сказати. Витримайте паузу, щоб подумати, як ваші слова можуть бути сприйняті, і, щоб запобігти незручну ситуацію. Ви можете мати миттєву реакцію на те, що ваша подруга або бос сказали, але робіть паузу перед тим, щоб сказати те, що ви думаєте. Запитайте себе, чи правильне ви вибрали, якщо у вас є час, подумайте правильні чи ви підібрали слова.
    • Тому промовивши про себе думки, може спливти безліч цікавих ідей, так само це може краще сформулювати те, що ви хочете сказати. Якщо ви повністю не згодні з тим, що говорить ваш керівник, наприклад, вам буде краще привести в цьому випадку конкретний приклад, ніж просто говорити, що це погано.
    • Звертайте увагу на людей навколо вас. Ви можете почати ділитися радістю з приводу вашого весілля в той час як хтось з оточуючих переживає болісний розлучення. Це не означає, що вам потрібно приховувати вашу радість, але можливо вам потрібно знайти більш вдалий час для розмов про весілля.
  • Fart Quietly Step 18.jpg 2 Позбудьтеся негативних коментарів. Якщо люди навколо вас роблять негативні коментарі, постарайтеь не йти на поводу і утримайтеся від будь-яких коментарів. Це особливо допомагає, якщо ви знаходитесь на робочому місці і не хочете бути частиною політики компанії. Існує кілька способів, якими ви можете відхилити негативні коментарі і зайняти хороше положення в тестовій ситуації. Ось кілька способів зробити це:
    • Акуратно припиняйте плітки. Приклад: "Я жалкую, що ви чули про Джейн. Коли я з нею говорила, вона сказала, що це просто чутки про її звільнення."
    • Скажіть що-небудь ні до чого не зобов'язує. Приклад "Я ніколи не стикалася з Джейн, тому не можу сказати нічого про його погану звичку."
    • Скажіть що-небудь позитивне. "Марія можливо частенько запізнюється, але вона добре працює." Або "Віталій завжди приділяв мені особливу увагу."
    • Змініть тему. "Ви знаєте, ваш коментар з приводу керівника мені щось нагадує. Скоро буде вечірка в офісі, правда? Ви прийдете з кимось чи один?"
    • Вийдіть із ситуації. Якщо людина продовжує бути негативним і ситуація не змінюється і не припиняється, то спробуйте послатися на те, що вам з якоїсь причини потрібно йти додому, в клас, на роботу і т. д. Але ви повинні постаратися зробити це не пов'язаним з розмовою.
    • Акуратно попросіть людину припинити розмову. Скажіть "Я не хочу брехати про нашому сусідові," або "Я б вважала за краще не говорити про це в офісі."
  • Set Goals Step 04.jpg 3 Начнитес позитивних коментарів перш ніж дати негативний відгук. Якщо ви збираєтеся критикувати когось, неважливо колега по роботі чи ваш лучшй один, то повинні зробити це якомога делікатніше. Це не означає, що вам потрібно брехати, але перш почніть з чого-небудь гарного так, щоб чоловік побачив, що ви турбуєтеся про нього. Ось кілька способів зробити це:
    • Якщо ви хочете дати негативну оцінку чого-небудь, ви можете сказати щось на кшталт "Я думаю, що це дуже мило, що ви хочете познайомити мене з молодими людьми, яких ви знаєте, але коли ви робите це кожен раз, то ставите мене в незручне становище."
    • Якщо ви хочете дати негативну оцінку вашому підлеглому, то скажіть щось на кшталт "Я дуже ціную те, що ви робите і як працюєте над проектом, але можливо буде краще, якщо ви дозволите Маше допомогти вам трохи більше."
  • 4 Вибирайте слова. Коли справа стосується того, щоб бути тактовним, найважливіше пам'ятати, що ви несете відповідальність за слова, які вимовляєте. Ви можете донести будь-яку думку, яку захочете, при цьому не ображаючи їх і не виставляючи себе як всезнайку і зануду. Коли ви будете готові висловити думку, запитайте себе не підібрали ви слова вульгарні, образливі, зарозумілі, або вони можуть бути просто не до місця. Потім знайдіть слова, які допоможуть висловити ваші ідеї більш коректно, нікого не ображаючи.
    • Наприклад, якщо ви хочете поговорити з товаришем по службі про те, як йому слід оптимізувати свою роботу, щоб виконати її швидше, не кажіть, що він повільний, скажіть краще, що він може виконувати роботу швидше і бути більш ефективним.
    • Наприклад, якщо говорите своєму босові, що йдете з роботи, то вам не потрібно говорити щось на кшталт, "Я занадто розумний для тако роботи", замість цього скажіть щось на кшталт "Ця компанія не дуже підходить для мене".
  • 5 Вибирайте час акуратно. Коли справа стосується того, щоб бути тактовним, правильно підібрати час для розмови - пів справи. Ви можете придумати по справжньому коректну мова, яка може зруйнувати все, що ви задумували лише тому, що вона була сказана не вчасно, тим самим завдаючи біль людям не маючи нічого за душею. Перед тим як щось сказати, запитайте себе, чи правильно ви підібрали час для цього. Запитайте себе чи не буде краще почекати, щоб отримати позитивну реакцію, незважаючи на те, як вам хочеться сказати це саме тут і зараз.
    • Наприклад, якщо ваш друг Лінда хоче поділитися своїми емоціями з приводу майбутньої заручин, то не слід розповідати все, що ви вагітні, щоб не зіпсувати момент. Краще почекайте трохи і після розкажіть, ви ж не хочете їй сипортить свято.
    • Наприклад, якщо ваш керівник закінчує довгу презентацію в кінці робочого дня, то питати хоч що-небудь про звіт буде не кращою ідеєю. Будь-яке питання з іншої теми призведе до нерозуміння і ваш керівник зосередившись на презентації не зможе повністю сконцентруватися на вашій проблемі. Якщо ви почекаєте до наступного дня, то зможете отримати кращий відповідь на виниклу проблему.
  • 6 Відмовляйтеся від запрошень ввічливо. Якщо хтось попросить вас зробити щось, ви повинні знайти слова для ввічливої відмови, навіть якщо про себе ви кричите "ні за що!", ви не повинні подати виду. Просять вас бути присутньою на хрещенні людину, якого ви мало знаєте або затриматися на роботі в п'ятницю ввечері, замість того, щоб одразу казати "ні" ви повинні потягнути час, щоб сказати, як сильно ви хотіли б зробити це, а потім дати коротке пояснення або вибачення, чому ви не зможете зробити це. У підсумку ви висловите ту ж саму думку, але більш делікатно.
    • Наприклад, якщо ваш керівник попросив вас взяти ще один проект, а у вас немає часу, ви можете сказати щось на кшталт "Дякуємо, що довіряєте мені таке завдання. Але до сожалениею я ще працюю над тими двома проектами, що ви мені доручили і у мене не буде додаткового часу для третього проекту. Але я з радістю допоможу з подібними завданнями в майбутньому."
    • Наприклад, якщо ваші друзі запрошують вас в похід, але похід не зовсім те, що вам подобається, ви можете сказати "Ваш вихідний тур в Редвуд звучить заманливо, але я збираюся відпочити в спокійній обстановці, у мене була важка тиждень на роботі і мені потрібно розслабитися. Як щодо того, щоб надолужити втрачене за коктейлями в наступну п'ятницю?"
  • 7 Не відкривайтеся людям, які погано знаєте, занадто сильно. Якщо ви хочете бути тактовним, то ви не можете ходити і розповідати всім підряд про ваших хворобах, відносинах, особистих проблемах. Розповідаючи всім підряд про ваших справах ви ставите їх у незручне становище і не сприяєте зав'язування нових дружніх відносин. Будьте уважні, щоб зрозуміти, коли люди готові слухати вас, а коли ні.
    • Це також стосується розголошення інформації про інших людей. Якщо ви розмовляєте в колі близьких друзів або не дуже близьких, то буде не карсиво, якщо ви почнете говорити про те, що ви говорили з кимось наодинці, ваш друг можливо хоче поговрить з вами наодинці про свої особисті проблеми, але він не готовий повідати про це всьому світу.
  • 8 Переконайтеся, що ваші жести узгоджені з вашими словами. Відмінно, коли ваші слова доброзичливі і ввічливі, але якщо ваше тіло говорить людям про зворотне, тоді вони отримають в цілому інше послання. Якщо ви скажете щось дуже важливе делікатно, то краще мати контакт очима, обличчя в обличчя, а не ссутулиться і не дивитися в підлогу. Приділіть увагу співрозмовника і покажіть йому вашу зацікавленість. Співрозмовнику буде складно повірить у щирість ваших слів, якщо ви будете говорити про те, як прекрасна робота, але при цьому будете дивитися кудись в іншу сторону.
    • Жести можуть висловлювати вашу позицію іноді точніше ніж ваші слова , тому переконайтеся, що вони не відрізняються за посилу від ваших слів.
  • Частина 2 з 2: Будьте уважні до оточуючих

  • Influence People Step 18.jpg 1 Обміркуйте іншу точку зору і визнайте її. Інша частина того, щоб бути тактовним - це розуміння того, коли людина починає говорити. Хоча вираження своїх власних ідей дуже важливо, але також важливо розуміти, що співрозмовник не обов'язково бачить речі так само як і ви. Якщо ви дозволите людині зрозуміти що ви знаєте причини з яких він думає таким чином, то співрозмовник буде слухати вас уважніше і сприймати ваші идеии серйозніше.
    • Наприклад, сказавши щось на кшталт "Маша, я розумію, що ви тільки що розібралися зі своїми проблемами..." ви швидше зможете попросити машу допомогти вам з іншим проектом. Якщо ви скажете тільки "Привіт, можеш затриматися на роботі і підготувати мені?" Маша швидше подумає, що ви егоїст і тільки.
  • Be Tactful Step 03.jpg 2 Пам'ятайте про культурні відмінності і намагайтеся бути делікатним до того, як вас про це попросять. Існує безліч культурних відмінностей, про які слід знати і які засновані на тому, де народилися люди, як виховувалися або навіть якого вони віку. Те, що може бути сприятливо воспринятов одній культурі, може вважатися грубим інший, тому запитуйте себе делікатні ваші коментарі в різних культурах, перш ніж говорити щось.
  • Be Tactful Step 04.jpg 3 Будьте обережні. Ви можете виявити, що ви повинні щось відкоригувати презентації, що сказав ваш товариш по службі або що одне з ваших друзів шматочок шпинату застряг між зубами. Замість того, щоб вказувати на це перед усіма, вам краще було б відійти з челоеком в сторону, щоб коректно вказати на проблеми. Обережність - одна з найважливіших частин тактовності, тому що це допомагає вам зрозуміти, які слова доречні до якоїсь ситуації. Це важливий навик, який ви повинні мати в професійному і соціальному світі.
    • Наприклад, якщо ви і ваш партнер отримали підвищення, в той час як ніхто крім вас його не отримав, то буде не дуже красиво хвалитися їм перед усіма. Ви можете відзначити його окремо.
  • Be Tactful Step 05.jpg 4 Будьте добрим навіть коли ви роздратовані. Зберігайте спокій і говорите щиро добрі слова. Сподівайтеся на краще. Хоча ви возможнои хочете сказати людині, що ви дійсно думаєте про нього і його поведінці або ви хочете накричати на колегу за те, що він зруйнував ваш проект, але вам слід тримати язик за зубами і бути настільки ввічливим, наскільки це можливо поки ви не знайдете час, щоб заспокоїтися. Немає сенсу говорити те, про що ви будете шкодувати тільки тому, що ви були роздратовані в той момент.
    • Наприклад, якщо хтось дає вам некрасивий светр, скажіть: "Велике спасибі за подарунок. Я зворушена твоєю увагою."
  • 5 Виявляйте співчуття до інших. Подивіться навколо, перш ніж зробити зауваження і подивіться, як інші люди сприймуть. Важливо знати, звідки люди приїхали перш ніж ляпнути про ваших політичних, релігійних чи інших особистих поглядах. Хоча ви і не можете точно знати звідки ваш співрозмовник коли ви розмовляєте з ним, важливо вміти передбачати світогляду людей, що допоможе вам уникнути неприємних людей.
    • Наприклад, якщо ви отримали підвищення, а Іван був звільнений, то можливо хвалитися не найкращий час.
    • Якщо один з оточуючих вас людей є віруючим християнином, то, можливо, не час говорити про те, що на вашу думку, релігія-це дурість.
    • Якщо хто-то навколо вас сильно втомився після довгого робочого дня, не чекайте, що людина буде готовий допомогти вам вирішити емоційні проблеми. Будьте терплячі.
  • 6 Будьте гарним слухачем. бути хорошим слухачем - один з головних ознак вихованості. Є різниця між тим, що тобі говорять і те, що людина дійсно думає, так що ви повинні дивитися і чути людину, щоб отримати реальне повідомлення. Якщо ваша подруга каже вам, що вона розірвала стосунки зі своїм хлопцем і готова піти з вами на вечірку, але ви бачите, що це не так, то скажіть їй, що буде нормально, якщо вона не пойдетв цей раз.
    • Звертайте увагу на те, що люди дійсно відчувають. То як вони кажуть, може допомогти вам звертатися до них найбільш ввічливо і індивідуально. Наприклад, якщо у вашого товариша по службі дійсно проблеми з проектом, але він боїться попросити допомоги, подивіться на непрямі ознаки, такі як нервозність, заїкання або повторення мови.
    • Ця тактика, також може допомогти вам побачити, коли людина закритий і не хоче чути ще що-небудь по темі. Якщо ви відповідаєте співробітника, який не хоче більше розмовляти на дану тему, ви можете сказати його словами, що можливо він не зовсім уважним. В цьому випадку вам краще припинити розмову і перенести її на майбутнє.
  • 7 Будьте уважні. Повага й тактовність нероздільні поняття. Якщо ви хочете бути по-справжньому тактовним, тоді ви повинні ставитися до інших з повагою. Це означає дозволити їм закінчити розмову, а не переривати промову, приділяючи їм всю свою увагу, коли вони намагаються сказати вам те, питати людей як в них справи перш ніж говорити про якісь погані новини. Ставитися до кожного з турботою, добротою та розуміємо, важливо дати людям відчути, що вони правильно зробили, що звернулися до вас, навіть якщо вони не ваші найулюбленіші люди на планеті.
    • Повага-це питання пристойності. Не лайтеся перед старшими, не використовуйте непристойності перед людьми, яких ви не знаєте добре. Це буде розцінено як нетактовність.
  • Рекламний блок


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?