Як написати першу програму на Java

Кроки

Метод 1 з 3: Написання першої Java - програми

  • 91968 1.jpg 1 Для того щоб почати писати програми на Java, потрібно спочатку встановити собі середовище розробника. Багато програмісти використовують Інтегровану середу розробки, таку як Eclipse або Netbeans, але можна створити програму і без неї.
  • 91968 2.jpg 2 Будь програма за типом Блокнота буде достатньо для Java – програмування. Деякі програмісти віддають перевагу використовувати текстові редактори на основі vim та emacs. Також існує досить хороший текстовий редактор, який може бути встановлений як на ОС Windows так і Linux(Mac, Ubuntu і тп.) - Sublime Text. Його ми і будемо використовувати в даному огляді.
  • 91968 3.jpg 3 Переконайтеся, що у вас встановлений комплект розробника програм на мові Java. Він знадобиться вам для компіляції вашої програми.
    • Якщо у вас стоїть операційна система Windows і ваша середовище змінних працює некоректно, вона може видавати при запуску помилку javac. Пошукайте статтю про встановлення комплекту розробника додатків, щоб отримати більш детальну інформацію про установки, щоб усунути помилку.
  • Метод 2 з 3: Програма Hello World

  • 1 Для початку ми створимо програму, яка буде видавати напис Hello World. Створіть новий файл в своєму текстовому редакторі і зберегти його як "HelloWorld.java". "HelloWorld" – це ім'я класу, яке повинно співпадати з ім'ям файлу, це важливо.
  • 2 Задайте клас і основний метод. Основний метод public static void main(String[] args) буде застосовуватися при кожному запуску програми, і буде встановлюватися в кожній наступній програмі Java.

    public class HelloWorld { public static void main(String[] args) { } }
  • 3 Введіть рядок коду "Hello World.

    System.out.println("Hello World");
    • Розглянемо компоненти цього рядка коду:
      • System звертається до системи і змушує її виконувати певні дії.
      • Out повідомляє системі, що ми збираємося ввести якісь дані
      • Println рядок введення. Ми говоримо системі вивести значення на екран
      • Дужки навколо "Hello World" означають, що метод System.out.println () вибирає це значення в якості параметра.
    • Візьміть на замітку декілька правил, які потрібно дотримуватися, програмуючи на мові Java:
      • В кінці кожної строчки коду потрібно ставити крапку з комою
      • Java чутливий до регістру, тому ви повинні писати значення методу змінних, і ім'я класу з урахуванням нього.
      • Блоки коду, які відносяться до певного методу, поділяються фігурними дужками.
  • Screen Shot 2013 06 19 at 1.11.53 AM.png 4 З'єднайте всі разом. В кінцевому підсумку ваша програма Hello World повинна виглядати наступним чином:

    public class HelloWorld { public static void main(String[] args) { System.out.println("Hello World"); } }
  • Screen Shot 2013 06 19 at 1.14.02 AM.png 5 Збережіть файл та відкрийте командний рядок або термінал, щоб скомпілювати програму. Зайдіть в папку, де ви зберегли файл HelloWorld.java і введіть в Javac(оптимізуючий компілятор мови java) HelloWorld.java. Таким чином, ви дасте знати компілятору, що хочете перетворити файл. Якщо в процесі будуть спливати помилки, компілятор повідомить вас про те, що ви зробили не так. В ідеалі, у вас взагалі не повинно бути ніяких повідомлень від компілятора в процесі перетворення файлу. Якщо ви після закінчення заглянете в папку, де був збережений файл HelloWorld.java ви повинні побачити файл HelloWorld.class. Його і буде використовувати для запуску віртуальна машина Java.
  • Screen Shot 2013 06 19 at 1.27.54 AM.png 6 Запустіть програму. Нарешті ми добралися до цього моменту! У командному рядку або терміналі введіть in java HelloWorld. Віртуальна машина зрозуміє таким чином, що ви хочете запустити клас HelloWorld. Ви повинні побачити HelloWorld в консолі.
  • 7 Вітаємо, ви створили свою першу програму на мові Java.
  • Метод 3 з 3: Введення і Висновок

  • 1 Тепер нам потрібно розширити свою програму Hello World, щоб вона сприймала введення даних користувачем. В нашій програмі ми надрукували рядок, яку видно користувачу, але в інтерактивних програмах користувачі вводять дані в додатках. Наше завдання – розширити програму, щоб вона могла запитувати у користувача ім'я, а потім вітати його по імені.
  • 2 Імпортуйте клас Scanner. В Java є вбудовані бібліотеки, до яких ми маємо доступ, але нам потрібно імпортувати їх. Однією з таких бібліотек є java.util, яка містить об'єкт Сканер, який необхідний нам для введення даних користувачем. Для того, щоб імпортувати цей клас, нам потрібно додати наступну сходинку у вихідний код.

    import java.util.Scanner;
    • Це повідомить програмі, що ми хочемо використовувати об'єкт Scanner, який існує в пакеті java.util.
    • Якщо ми хочемо отримати доступ до всіх об'єктів в бібліотеці java.util., нам потрібно просто імпортувати на початку коду java.util.*.
  • 3 Необхідно ввести нову змінну у методі для об'єкта Scanner. Java - об'єктно-орієнтований мова програмування, який оперує змінними через об'єкти. Сканер – це приклад об'єкта, що має поля та методи. Для того щоб використовувати клас Scanner, необхідно створити новий об'єкт Scanner, нам потрібно створити відповідний об'єкт, з допомогою якого ми зможемо заповнювати поля. Щоб написати це, необхідно:

    Scanner userInputScanner = new Scanner(System.in);
    • userInputScannerимя об'єкта – сканера, яке ми тільки що встановили. Візьміть на замітку, що ім'я написано в «горбатому регістрі». Це угода на застосування імен змінних у Java.
    • Ми використовуємо новий оператор для того, щоб створити новий екземпляр об'єкта. У нашому випадку ми створили новий екземпляр об'єкта Scanner, вказавши в коді new Scanner(System.in).
    • Об'єкт Scanner підхоплює параметр, повідомляє об'єкту, що потрібно просканувати. У цьому випадку System.in є параметром. System.in повідомляє програмі, що необхідно просканувати дані, введені користувачем.
  • 4 Далі слід зробити зрозумілим для користувача необхідність введення даних в консолі. Це можна зробити за допомогою командыSystem.out.print або System.out.println.

    System.out.print("what's your name? ");
  • 5 Зробіть так, щоб об'єкт Scanner підхопив наступну сходинку, яку користувач введе і зберіг її у вигляді змінної. Scanner завжди повинен збирати дані, введені користувачем. Нижченаведена рядок коду буде давати команду об'єкту Scanner розпізнати написане користувачем ім'я і зберегти його у вигляді змінної:

    String userInputName = userInputScanner.nextLine();
    • Java підтвердження використання об'єктного методу задається параметрами objectName.methodName(parameters).Рядок ж кодаuserInputScanner.nextLine(), викликає об'єкт Scanner з допомогою присвоєного йому імені, а потім ми викликаємо метод nextLine() якому можна задати параметри.
    • Візьміть на замітку, що ми зберігаємо наступну сходинку в іншому об'єкті – String. Він позначається в коді userInputName
  • 6 Надрукуйте привітання для користувача. Після того, як ми зберегли його ім'я, ми можемо надрукувати привітання для цього користувача. Пам'ятайте сходинку System.out.println("Hello World"); яку ми використовували в основному файлі з розширенням class? Весь написаний нами код повинен розташовуватися над цим рядком. Тепер ми можемо змінити цю сходинку, щоб вона виводила наступний текст:

    System.out.println("Hello" + userInputName + "!");
    • Ми повинні ввести «привіт», ім'я користувача і знак оклику з допомогою рядка коду "Hello" + userInputName + "!".Це називається об'єднання рядків.
    • У нас є три рядки: привіт ", userInputName, і "!". Рядки в Java є незмінними і не піддаються редагуванню. Тому об'єднавши їх, ми створили нову сходинку, в якій міститься привітання.
    • Після чого ми використовуємо цю нову сходинку в якості параметра для System.out.println.
  • Screen Shot 2013 06 19 at 2.12.37 AM.png 7 Зведіть всі разом і збережіть. Наш код повинен виглядати приблизно так:

    import java.util.Scanner; public class HelloWorld { public static void main(String[] args) { Scanner userInputScanner = new Scanner(System.in); System.out.print("what's your name? "); String userInputName = userInputScanner.nextLine(); System.out.println("Hello" + userInputName + "!"); } }
  • Screen Shot 2013 06 19 at 2.10.51 AM.png 8 Скомпілюйте і запустіть. Зайдіть в командний рядок або термінал і виконайте ті ж команди, які ми використовували для HelloWorld.java.. Для початку потрібно скомпілювати програму з допомогою оптимізуючого компілятора языкаjavac HelloWorld.java. . Після чого ми зможемо запустити цю програму java HelloWorld.
  • Поради

    • Java – об'єктно-орієнтована мова програмування, тому корисно почитати про основи об'єктно-орієнтованих мовах програмування.
    • Об'єктно-орієнтоване програмування має безліч функцій, які є специфічними для його парадигми. Три найбільш важливі:
      • Інкапсуляція– здатність обмежувати доступ до певних компонентів об'єкта. В Java існують публічна, приватна і захищена модифікації для полів і методів.
      • Поліморфізм– властивість об'єктів приймати різні ідентифікатори. В Java об'єкт може бути виражений через інший, щоб використовувати метод іншого об'єкта.
      • Спадкування – здатність використовувати поля і методи з іншого класу в рамках ієрархії, що і поточний об'єкт.


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?