Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як уникнути помилок під час співбесіди

Рекламний блок

Кроки

Метод 1 з 2: Допомога при співбесіді

Метод 2 з 2: Уникнення помилок під час співбесіди

  • Avoid Interview Mistakes Step 1.jpg 1 Зверхнє ставлення. Зверхність з боку кандидатів на посаду є найпоширенішою скаргою серед інтерв'юерів. Кандидати занадто часто переходять від впевненості в собі до зарозумілості. Між цими двома поняттями існує певне розходження. Упевнені люди ставляться до інтерв'юера на рівних, у той час як зарозумілі люди - поблажливо, створюючи враження, що вони вищі за інших за соціальним статусом чи в якомусь іншому плані. Будьте особливо обережні щодо зарозумілості, коли співбесіду проводить хтось молодший за вас або якщо ви проходите співбесіду на посаду на сходинку або дві нижче, ніж ваша попередня.
  • Avoid Interview Mistakes Step 2.jpg 2 Неналежну поведінку. Приклади неналежної поведінки включають в себе байдужість, розмова по мобільному телефону, безперервний зоровий контакт або ж навпаки, уникнення погляду співрозмовника, фамільярне поведінка і розмови без зупинки. Інтерв'юери очікують від вас певної манери поведінки. Ці очікування ґрунтуються на загальноприйнятих нормах. Ввічливість, професіоналізм, доброзичливість, уважність виставлять вас в хорошому світлі.
  • Avoid Interview Mistakes Step 3.jpg 3 Невміння слухати. Мало що може так розчарувати інтерв'юера, як кандидат, який відповідає на питання не по справі або постійно просить повторити питання. Постарайтеся вникнути в розмову. Ставте чіткі запитання, якщо це необхідно. Давайте чіткі відповіді по темі. Витягніться трохи вперед і підтримуйте належний зоровий контакт. Така поведінка буде говорити про те, що ви уважно слухаєте.
  • Avoid Interview Mistakes Step 4.jpg 4 Неналежний зовнішній вигляд. Блакитні джинси і яскраві футболки, по правді кажучи, абсолютно не підходять для співбесіди. Хоча, ділові костюми трійки іноді можуть бути неприйнятні так само як короткі спідниці і топи. Ваша одяг повинен відповідати посаді, яку ви хочете отримати. Те, що ви одягаєте для співбесіди на роботу в банківську установу, має значно відрізнятися від того, що ви повинні одягнути при прийомі на роботу в дизайнерське агентство. Основне правило полягає в тому, щоб одягнутися на співбесіду так, як ніби ви вже вийшли на роботу.
  • Avoid Interview Mistakes Step 5.jpg 5 Обговорення колишніх роботодавців. Якщо ви будете говорити погано про колишнього роботодавця, то менеджер по найму подумає, що точно так само ви вступите з ним/нею. Лихослів'я про компанії, керівництві та колишніх співробітників призведе до провалу. У вас може виникнути бажання поділитися з інтерв'юером якимись враженнями, особливо коли він веде себе більше як друг, ніж як людина, що приймає рішення, але в жодному разі не робіть цього!
  • Avoid Interview Mistakes Step 6.jpg 6 Задавати дурні питання. Єдине, що може бути гірше дурних питань, це їх відсутність. Такі питання зосереджені на тому, що компанія може зробити для вас. Вони включають в себе питання про переваги для здоров'я, зарплати або оплачуваній відпустці. З цими питаннями слід почекати до тих пір, поки не буде пропозицію про роботу. (Це є ефективною тактикою ведення переговорів). Хороші питання стосуються того, що ви можете зробити для компанії. Питання на зразок: «Наскільки успішна ця посада?» або «Як би ви описали свого ідеального співробітника?» показують, що ви розумієте, про що йде мова.
  • Avoid Interview Mistakes Step 7.jpg 7 Неадекватні відповіді. Той факт, що кандидати на посаду не готові розповісти про себе і свої досягнення, дуже дивує. Питання на співбесіді, здається, захоплюють людей зненацька або ж вони дають дуже короткі відповіді, які не містять достатньо інформації. Інтерв'юери сприймають таку поведінку як свідчення ліні і байдужості. Підготуйтеся до співбесіди, переглядаючи загальні питання. Це допоможе вам визначитися, яку відповідь слід дати. Найкраще коротко розповісти про свої досягнення.
  • Avoid Interview Mistakes Step 8.jpg 8 Відсутність знань про компанію. Дуже багато кандидатів не знають абсолютно нічого про компанії, в якій проходять співбесіду. У інтерв'юера складеться враження, що раз ви не цікавитеся базовими речами, то не захочете розвиватися далі. Чим крупніше компанія, тим більше непростимо до цього поставляться.
  • Avoid Interview Mistakes Step 9.jpg 9 Пам'ятайте, що співбесіда закінчиться тільки тоді, коли ви покинете будівлю. Немає нічого більш огорчительного, ніж зіпсувати вдало пройдене співбесіду перед самим відходом. Це трапляється набагато частіше, ніж варто було б. Наприклад: якраз, коли кандидат збирається йти, інтерв'юер може запитати: «до Речі, а як вам вдалося взяти відгул на сьогодні?». Дивує, що більшість відповідей виглядають так: «Я сказав, що захворів». Точно так само варто остерігатися випадкового спілкування всередині будівлі компанії. Не говоріть і не робіть нічого такого, що може виставити вас в поганому світлі, якщо про це дізнається менеджер по найму.
  • Avoid Interview Mistakes Step 10.jpg 10 Залишити співбесіду, не знаючи про те, що буде далі. Вам необхідно знати, що станеться далі. Володіння цією інформацією допоможе вам уникнути переживань з приводу того, ви отримаєте посаду чи ні, а що найголовніше, це спростить прийняття рішення. Питання на зразок: «У які терміни ви маєте намір ухвалити рішення» або «Коли мені слід чекати відповіді?» є абсолютно надійними.
  • Avoid Interview Mistakes Step 11.jpg 11 Перше враження. Ви одягнені відповідним чином? Чи є ваша зачіска привабливою? Ваші нігті чисті і пострижені? Якщо у вас макіяж, то підходить він для робочої обстановки? Чи ви розмовляли по телефону, входячи на співбесіду? Для молодих респондентів прихід на інтерв'ю з мамою буде означати, що ви не готові до самостійності. Постарайтеся справити гарне враження з самого початку, і тоді співбесіда не буде зіпсовано.
  • Avoid Interview Mistakes Step 12.jpg 12 Будьте обережні весь час. Так, це може прозвучати «занадто», але бути обережним під час співбесіди просто необхідно. Ви захочете ліквідувати всі аспекти, які можуть вплинути на рішення роботодавця. Уникайте якомога більше проблемних зон, щоб роботодавець міг сконцентруватися на тому, що ви собою представляєте з точки зору вашої кваліфікації. Крім того, не варто брехати з приводу чого-то тільки тому, що це виглядає погано. Ваш роботодавець може подумати, що ви нечесна людина. Якщо ж ви і правда забули згадати щось, то це зовсім інша справа...
  • Avoid Interview Mistakes Step 13.jpg 13 Не запізнюйтесь. Це неймовірно важлива вимога. Щоб переконатися, що ви приїдете вчасно, спробуйте з'їздити до місця співбесіди за день до зустрічі, щоб напевно знати, як туди дістатися. Вийдіть з дому на годину раніше, ніж зазвичай, так як пробки і негода можуть виникнути за законом підлості. Витратьте кілька хвилин, щоб взяти себе в руки, і, якщо хочете, помолитися і подивитися в дзеркало. Зробіть це за 10-15 хвилин до початку співбесіди. Ніколи не запізнюйтесь. Якщо щось трапилося, наприклад, автомобільна аварія, то вам слід якомога швидше зателефонувати в компанію і поставити їх до відома.
  • Avoid Interview Mistakes Step 14.jpg 14 Будьте професійні. Професіоналізм високо цінується. Ви жуєте жуйку, курити чи клацаете ручкою про портфоліо? Все, що ви робите, буде оцінюватися роботодавцем по-своєму. Уникайте всього, що може зіпсувати думку про вас як про кандидата на посаду.
  • Avoid Interview Mistakes Step 15.jpg 15 Говорите чітко і лаконічно. Завжди пам'ятаєте вислів: «Ніколи не кажіть два слова, якщо одного». Звертайтеся до всіх по імені і по батькові, а також будуйте свої пропозиції, використовуючи правильні граматичні конструкції. Намагайтеся відповідати коротко і по суті. Говоріть для того, щоб донести інформацію, а не для того, щоб просто заповнити німі паузи в розмові. Говоріть голосно, щоб роботодавцю не доводилося перепитувати.
  • Avoid Interview Mistakes Step 16.jpg 16 Приспособьтесь до вашого інтерв'юера. Деякими інтерв'юерам не подобається сам процес співбесіди, і вони можуть відкрито сказати вам про це. Таким чином, їх легше буде розташувати до себе, якщо вести себе доброзичливо. Більш того, якщо вам пощастило потрапити на співбесіду з доброзичливим інтерв'юером в неформальній обстановці, то ви будете більш розслаблені і зможете блискуче відповісти на всі питання. Тільки занадто не розслабляйтеся і не забувайте, де ви і чому прийшли!
  • Avoid Interview Mistakes Step 17.jpg 17 Принесіть додаткові копії свого резюме і листи з рекомендаціями. Найімовірніше, саме ваше резюме привернуло до вас увагу. Однак наявність додаткових копій допоможе вам переконатися в тому, що вашому інтерв'юеру є на що спиратися під час співбесіди. Рекомендацію компанія не перевіряє до тих пір, поки всерйоз не зацікавиться кандидатом. Якщо вас попросили надати цей документ, то це чудово! Просто переконайтеся, що зможете задовольнити цей запит.
  • Avoid Interview Mistakes Step 18.jpg 18 Дійте відповідно до визначеної стратегії, коли ставите запитання. Якщо ви забудете запитати, як довго обіймав посаду попередній працівник на цій посаді, то ви втратите цінну інформацію. Ви також повинні з'ясувати, які пріоритети вимагають вашого негайного уваги. Це допоможе вам зрозуміти, залишилося все в порядку, або вам доведеться розбиратися з повним хаосом. Також ви дізнаєтеся, скільки часу начальство відведе вас на те, щоб навести порядок. Постарайтеся зрозуміти, який тип корпоративної культури ви вступаєте, і що вам знадобиться для того, щоб робити успіхи в компанії. Отримавши відповіді на ці питання, ви зможете вирішити, чи підходить вам ця посада чи ні.
  • Avoid Interview Mistakes Step 19.jpg 19 Якщо ви сильно нервуєте, то можете неправильно прочитати і запам'ятати час і місце, де буде проходити співбесіду, а також забути зарядити телефон, якщо співбесіда буде проходити онлайн. Це особливість людської психології. Як би смішно це не звучало, перевірте час і місце зустрічі як мінімум два рази і краще всього в різні дні.
  • Avoid Interview Mistakes Step 20.jpg 20 Ваш мобільний телефон повинен бути вимкнений. Думаю, що не варто доводити, чому це так важливо. Залишити його включеним під час інтерв'ю або дозволити собі відповісти на дзвінок є неприпустимим. Одного разу подібний випадок стався, коли я проводив співбесіду з жінкою. Вона відповіла на дзвінок і говорила протягом десяти хвилин. Вона принесла свої вибачення, але найняв я її? Звичайно, ні! Це просто нешанобливо.
  • Avoid Interview Mistakes Step 21.jpg 21 Не питайте про пільги. Це є несуттєвим при першому і навіть другому співбесідах. Коли прийде час, роботодавець обов'язково повідомить вас. Не слід самому питати про це. Ви ж не хочете справити враження людини, який прийшов тільки заради матеріальної вигоди?
  • Avoid Interview Mistakes Step 22.jpg 22 Будьте в доброму гуморі і ведіть себе природно. Посміхайтеся, проявляйте інтерес та ентузіазм. Нехай ваші рухи і мова будуть позитивними. Якщо ви будете випромінювати енергію добра, то вона накриє всіх навколо.

  • Поради

    • Випромінюйте свою енергію і емоції очима.
    • Використання очищаючого валика для одягу ніколи не завадить.


    Попередження

    • Вимкніть свій мобільний телефон.
    • Сидіть рівно і ведіть себе професійно.
    • Не паліть незадовго до співбесіди, так як запах сигарет може відштовхнути інтерв'юера.
    • Першими людьми, яких ви зустрінете на порозі компанії, можуть бути охоронець або адміністратор. Цих людей можуть запитати про перше враження від вас. Будьте ввічливі і шанобливі. Не закочуйте очі, якщо охоронець просить вас надати документ, що підтверджує особу. Не звертайтесь до адміністратора «дорогою/а» або «милий/а».
    • Не говоріть занадто багато.
    Рекламний блок


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?