Відповіді на всі випадки життя прямо на цьому сайті

Як усунути проблеми з гальмівною системою

Рекламний блок

Кроки

  • 1 Вивчіть типи гальмових систем, які використовуються в сучасних автомобілях. Існують дві основні підсистеми в легкових автомобілях, система уповільнення, яке функціонує з допомогою гідравліки і контролюється водієм, система динамічного гальмування й система стоянкового гальма, який активується механічної зв'язком і не дозволяє машині рухатися під час стоянки. Ось специфічні проблеми, з якими ви можете зіткнутися в кожній з них:
    • Стоянкове гальмоTroubleshoot Your Step Brakes 1Bullet1.jpg
      • Поломка установки. Якщо стоянкове гальмо не встановлюється, то автомобіль може покотитися, в той час коли він залишений без нагляду.
        • Перевірте відстань рукояті управління або ходу педалі. Якщо управління гальмом функціонує в своїх межах, а гальма не спрацьовують, то або стався обрив троса або зв'язки, або неправильно працює гальмівний барабан/диск в зборі.
        • Визначте, чи залишається включеним гальма при його застосуванні. Якщо ні, то сталася поломка, або не налаштований механізм, який утримує включення, виступ або механізм блокування шестеренного типу.
      • Поломка відключення. Переконайтеся, що при відпуску гальма, він відключається. Якщо стоянкове гальмо не відключається, то двигун і коробка передач будуть працювати з великим зусиллям, зношуючи і перегріваючи елементи гальмівної системи.
        • До поломки стоянкового гальма може призвести заїдання елементів барабана/ротора.
        • Поломку відключення системи можуть викликати троси та зв'язку.
    • Елементи гальмівної системи уповільнення.Troubleshoot Your Step Brakes 1Bullet2.jpg
      • Головний циліндр забезпечує тиск гальмівної рідини, змушуючи функціонувати допоміжні циліндри, які в свою чергу запускають елемент тертя (в залежності від конфігурації автомобіля, або черевики, або колодки) для включення барабанів або роторів, які сповільнюють обертання колеса. Головний циліндр кріпиться під капотом до теплової перегородці з боку водія. Визначте, чи є у вашому автомобілі проблеми з головним циліндром по наступних позиціях:
        • Перевірити рівень гальмівної рідини в резервуарі гальмівної рідини. У деяких автомобілях резервуари напівпрозорі і дозволяю побачити рівень з боку, в той час як в інших необхідно від'єднати, або перемістити затискачі та зняти кришку. На резервуарі повинна бути чітко нанесена лінія наповнення і додаткова лінія.
        • Перевірте область навколо головного циліндра, що не підтікає чи гальмівна рідина. Це може свідчити про пошкодження резервуара або ущільнень в головному циліндрі і витоку гальмівної рідини
      • Допоміжні циліндри змушують гальмові башмаки або колодки запускати барабани або ротори. Вони розташовані на кожній осі, або на роторі в зборі, або всередині гальмівного барабана, залежно від того, до якої системи належить ваш автомобіль.
        • Перевірте кожну втулку на предмет підтікання. Звичайно, ви можете зробити це шляхом огляду задній частині кожного колеса, щоб побачити докази просочування або скупчення гальмівної рідини на внутрішній поверхні колеса.
  • Troubleshoot Your Step Brakes 2.jpg 2 Визначте проблеми гальмівної системи шляхом тест-драйву. Для цього ви захочете знайти порожнє місце на стоянці або тиху вуличку.
    • Заведіть двигун і натисніть на педаль гальма, поки автомобіль знаходиться на нейтральній передачі або в положенні парковка, щоб перевірити хід педалі гальма.
      • Почніть з м'якого натискання на педаль і подивіться, наскільки далеко просувається педаль до зустрічі опору. Нормальний перебіг у різних автомобілях відрізняється, але в основному, він не повинен бути більше ніж ? відстані від верхнього положення до підлоги.
      • Вичавіть жорсткіше педаль гальма і стійко утримуйте сильний тиск, щоб побачити, послаблюється педаль або починає поступово рухатися вниз, поки ви утримуєте її.
      • Швидко вичавіть педаль кілька разів, щоб побачити повертається педаль в те ж саме положення після кожного натискання. Якщо педаль зупиняється на більш високої позиції, коли гальма знаходяться під тиском, то гальмівні шланги завоздушены.
    • Відпустіть гальмо і встановіть автомобіль в режим Їзда або перейдіть на першу передачу і запустіть трансмісію шляхом відпускання зчеплення.
    • Прислухайтеся до скребущим або скрипучим звуків в осях автомобіля в той час, коли гальма не використовуються. Під час руху автомобіля, в ньому рухається велика кількість елементів, включаючи ротори, підшипники і шестерні, тому деякі звуки є нормальними, але гучні скребуть звуки та скрипи можуть свідчити про несправність гальмівної системи.
    • злегка Натисніть на педаль гальма і прислухайтеся, чи збільшуються або зникають звуки. Стійкий звук тертя свідчить про рівномірний контакті компонентів гальмівної системи, в той час як нерегулярні скребуть звуки, звуки тертя свідчать про пошкодженому гальмівному роторі або барабані.
  • Troubleshoot Your Step Brakes 3.jpg 3 Зверніть увагу, нормально чи сповільнюється автомобіль . Будьте особливо уважні до різних вібрацій або зміни опору гальмівної педалі. Це може бути завоздушина в гідравлічної гальмівної системи.
    • Разгоните ваш автомобіль до максимально можливої безпечної швидкості, наприклад до 32 км/год і різко вичавіть гальма. Досягніть того, щоб створювалося враження, що колеса автомобіля обертаються в різні сторони. Неефективні гальма будуть тягнути автомобіль в протилежну сторону, у той час, як погано діючі гальма будуть різко тягнути автомобіль у бік, де гальма недостатньо функціонує.
  • Troubleshoot Your Step Brakes 4.jpg 4 Огляньте видимі компоненти гальмівної системи вашого автомобіля. Залишити свій автомобіль на твердій, рівній поверхні, бажано на асфальтованій дорозі або підлозі гаража. Заблокуйте колеса і підніміть одне колесо за допомогою домкрата, якщо такий є. Встановіть опори для домкрата, якщо ви зібралися працювати з колесами під час того, як вони підняті. (У колеса зі спицями, гальмівні ротори можна побачити, коли колесо знаходиться на землі).
    • Огляньте поверхню гальмівних роторів автомобіля (якщо він обладнаний дисковими гальмами). Вони повинні бути гладкими і блискучими з однорідним сріблястим кольором. Пурпурова або синюшне забарвлення свідчить про те, що вони перегріті, а шорсткості, закручені борозенки, або зернистість і плями на поверхні свідчать про ненормальний зносі або деформації ротора.
    • Якщо колеса підняті, то спробуйте розкачати їх і подивіться чи немає яких-небудь незвичайних рухів в підшипниках колеса. Прокрутити колесо і ви зможете почути звуки нерівномірного контакту в гальмівній системі. Тепер вам знадобиться допомога в натисканні педалі гальма і перевірки, заблоковане колесо чи ні.
  • Troubleshoot Your Step Brakes 5.jpg 5 Перевірте гальмівну рідину. Її рівень повинен бути між верхньою і нижньою відмітками. Ніколи не доливайте гальмівну рідину, інакше, якщо її рівень знаходиться нижче найнижчої позначки. Так як гальмівні колодки схильні до природного зносу, поршень, притискуючи їх впритул до ротору відрегулює, витягаючи більше рідини. Установка нових колодок повертає поршень у його початкове положення. "Доливання" гальмівної рідини, коли гальмівні колодки ще теплі може призвести до переповнення та іншим проблемам після установки нових колодок.
  • Change The Brake Pads in Your Car Step 27.jpg 6 Поміняйте гальмівні колодки у вашому автомобілі. Якщо при використанні гальм, ви почули шкрябаючий звук або звук тертя, то це може свідчити про те, що вам необхідно замінити гальмівні колодки. Надмірна кількість гальмівної пилу на ваших колесах є ще однією ознакою зносу гальмівних колодок. Заїдають або вібруючі гальма, також можуть свідчити про знос гальмівних колодок. Завжди доцільно обточити або замінити ротори одночасно з заміною гальмівних колодок.
  • Troubleshoot Your Step Brakes 7.jpg 7 Попросіть механіка перевірити пристрій нагнітання гальмівної потужності. Несправное пристрій нагнітання гальмівної потужності приводить до більшої, ніж зазвичай ослаблення педалі гальма при активації гальма.
  • Bleed Car Brakes Step 5.jpg 8 Перевірте вакуумну систему вашого автомобіля на предмет течі. Якщо педаль натискається з працею, то швидше за все вакуумна система потребує ремонту.
  • Troubleshoot Your Step Brakes 9.jpg 9 Злийте гальмівну рідину з вашого автомобіля і замініть її новою. Забруднюючі частки в гальмівної рідини можуть привести до того, що гальма будуть неправильно працювати. Якщо педаль гальма вичавлюється швидше, ніж зазвичай, то це може свідчити про забруднення гальмівної рідини.
  • Troubleshoot Your Step Brakes 10.jpg 10 Перевірте і замініть всі пошкоджені або зіпсовані гальмівні шланги. насилу нажимающаяся педаль гальма може є свідченням заблокованого гальмівного шланга.
  • Troubleshoot Your Step Brakes 11.jpg 11 Встановіть новий головний циліндр. Якщо створюється враження, що натискання на педаль гальма не створює ніякого тиску, а ваш автомобіль гальмує не дуже добре, то вам необхідний новий гальмівний циліндр.
  • Troubleshoot Your Step Brakes 12.jpg 12 Перевірте гальмівні диски вашого автомобіля. Несправні гальмівні диски дають в результаті заїдання гальм або вібрацію при гальмуванні. Несправним може бути один диск, або всі вони можуть потребувати заміни.
  • Попередження

    • Будьте обережні з гальмівної рідиною, так як вона може пошкодити фарбування вашого автомобіля неймовірно легко. Якщо гальмівна рідина потрапила на фарбування вашого автомобіля, видаліть її як можна швидше.
    • Гальмівна пил може (і дуже часто це так і є) містити азбест. НІКОЛИ не очищайте гальма стисненим повітрям, так як пил розпилиться в повітрі і ви вдихнете її, якщо будете перебувати без респіратора. Очистіть їх за допомогою очищувача гальм або, в крайньому випадку, водою.


    Рекламний блок


    Додати коментар
    Ваше ім'я:  
    Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера

    2+2*2=?